Sis-Home Design
Krátce o projektu
E-shop www.sishome.cz jsme vytvořily společně se sestrou za účelem nabídky kvalitního a zároveň designového zboží pro domácnost ale i pro děti. Strávily jsme spoustu času nad...
Hodnota e-shopu
90 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
450 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
2 až 3 roky
Majitel e-shopu
Sis-corporation s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
6 900 UN
O projektu
E-shop www.sishome.cz jsme vytvořily společně se sestrou za účelem nabídky kvalitního a zároveň designového zboží pro domácnost ale i pro děti. Strávily jsme spoustu času nad hledáním u nás prozatím neznámých značek, které jsou v zahraničí uznávané a velmi dobře prodávané. Všechny značky jsme také osobně vyzkoušely. Není divu, že už některé naše zboží zařadily do své nabídky i další české e-shopy, přesto pořád máme některé zboží, které se v ČR zatím neprodává. To s sebou nese skvělou příležitost pro rozvoj a rychlý růst, ale zároveň to vyžaduje čas a investice do marketingu.
S obsluhou e-shopu jsme si doposud vystačily se sestrou samy, pouze na marketing jsme měly externí firmu. Vývoj tržeb se vždy odvíjel od nákladů na reklamu, což asi platí pro většinu e-shopů. Časově jsme strávily obsluhou e-shopu v průměru 4 hod denně, čím více jsme se tomu věnovali, tím pochopitelně lépe se nám vedlo. Jak jsem však zmínila v důvodu nabídky, bohužel nemáme kapacitu se e-shopu dále věnovat z rodinných a pracovních důvodů.
Nabídka zahrnuje vše, co jsme doposud zřídily a vybudovaly:
- doména sishome.cz u Websupport s možností rozšíření
- e-shop na platformě Shoptet s tarifem Profi
- skladové zásoby zahrnuté v ceně (prodejní hodnota cca 260 tis. Kč) – u všech produktů příznivá marže s prostorem pro akce a slevy
- značka s logem (brand image) a dosavadní marketingovou strategií
- napojení na sociální sítě (FB, IG) s fanouškovskou základnou
- propojení s Google Ads i Analytics
- účet na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Sklik
- platební brána GoPay
- samozřejmě pomoc se zaučením a provozem e-shopu dle potřeby
Důvod nabídky
S e-shopem jsme začaly, když jsme se sestrou byly obě na mateřské, sestra nyní opět pracuje na plný úvazek a já mám druhé miminko, které vyžaduje více péče. Bohužel na náš e-shop nám nezbývá čas a je to veliká škoda. Bez každodenní péče prodej klesá, což je logické. Chtěly bychom to předat dokud je ještě značka a obchod v povědomí zákazníků a fanoušků.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo