Krbárna.cz

shoptetnovinka
Prodej: 1 800 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Prodáváme zavedené e-shopy krbarna.cz, elektrospot.cz a elektrospace.cz V říjnu 2020 jsme s kamarádem založili e-shop krbarna.cz s vizí prodávat krbová kamna, grily a domácí elektro. V...

Hodnota e-shopu

1 800 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

5 850 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

3 až 4 roky

Majitel e-shopu

Good Software, s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

60 000 UN

O projektu

Prodáváme zavedené e-shopy krbarna.cz, elektrospot.cz a elektrospace.cz

V říjnu 2020 jsme s kamarádem založili e-shop krbarna.cz s vizí prodávat krbová kamna, grily a domácí elektro.

V roce 2021 jsme se rozhodli vytvořit samostatný e-shop pro elektro, a tak vznikl elektrospot.cz.

Pro optimalizaci cenových politik na srovnávačích Heureka.cz a Zboží.cz jsme v roce 2022 založili paralelní e-shop elektrospace.cz.

Výsledkem tříleté kontinuální práce je:

  • automatizované napojení na dodavatele,
  • kvalitní produktové karty,
  • SEO optimalizace a články,
  • marketingové strategie,
  • grafické úpravy e-shopů,
  • vývoj vlastních nástrojů a postupů.

Za účelem automatizace vytváření produktových karet a synchronizace cen a skladů s dodavateli jsme průběžně vyvíjeli vlastní informační systém postavený na frameworku Laravel. Tento systém automaticky načítá dodavatelské XML feedy do databáze a generuje feedy pro import do Shoptetu. Systém podporuje napojení na dodavatelské feedy od firem jako Airforce, Blakar, Concept, Domo, Faber, Haas + Sohn, Homelux, HS Flamingo, Intersat, Penta, Polti a Whirlpool. Obsahuje také jednoduchý nástroj pro usnadnění manuální inventury s možností exportu do CSV.

Součástí IS je i vlastní cenový automat napojený na Zboží.cz, který umožňuje automatické přeceňování produktů podle cen konkurence. Stačí zadat seznam kódů zboží, maximální procentuální slevu a částku, o kterou chcete být levnější než konkurence. Automat vás bude udržovat na co nejvyšší možné pozici mezi prvními pěti e-shopy.

Další významnou součástí je marketingový widget Dárek nebo Sleva, který je integrovaný do Shoptetu a dostupný na všech třech e-shopech – live ukázka. Tento widget umožňuje snadnou aktivaci marketingových akcí pro velké množství produktů. Součástí prodeje jsou zdrojové kódy, uživatelský i technický manuál a zaškolení.

Máme skladové zásoby elektra v aktuální nákupní ceně cca 300 000 Kč, převážně menších spotřebičů značky Concept. Tyto zásoby jsme ochotni prodat za zvýhodněnou cenu. Sklad se nachází v kamenné prodejně, kde máme uzavřenou dohodu o spolupráci a zboží je tam vystaveno. Provozovatel prodejny dostává procenta z prodeje. Obrat prodejny spadá pod e-shop elektrospot.cz.

Máme profily na sociálních sítích, které jsme však nikdy aktivně nespravovali. Stejně tak jsme nedělali hromadné mailingy na stávající zákazníky.

Součástí prodeje jsou:

  • všechny tři domény,
  • účty na Shoptetu, Zboží.cz, Sklik.cz, Heureka.cz, Google Analytics, Google Ads, Mergado,
  • databáze historických objednávek a zákazníků,
  • zdrojové kódy interně vytvořeného IS včetně možnosti hostingu,
  • widget Dárek nebo Sleva včetně zdrojových kódů,
  • veškeré grafické úpravy e-shopů, články a provedené SEO optimalizace,
  • tisíce ručně vytvořených produktových karet (převážně krbová kamna značky Prity a zboží značky Concept),
  • kontakty na dodavatele a partnery,
  • zaškolení a 30 dní technické podpory zdarma.

Uvedené obraty a návštěvnosti jsou souhrnné hodnoty za všechny tři domény. V případě zájmu rád poskytnu jakékoli další informace. Cena i obsah nabídky jsou k jednání.

 

Důvod nabídky

Na začátku jsme s kamarádem neměli jasnou představu o tom, co nás čeká, a s minimem zkušeností v oblasti marketingu a finančního řízení jsme se rozhodli založit e-shop. Přesto se nám poměrně dařilo a během rychlého růstu jsme rozšířili tým, získali poměrně velký sklad a měli statisícové měsíční výdaje na marketing. Propad obratů v roce 2023 pro nás však byl velkou výzvou. Přestože se situace v e-commerce nyní zlepšuje, nemáme už chuť dále pokračovat v tomto složitém podnikání a chceme si jít každý svou cestou. Já osobně se chci vrátit ke svému oboru, kterým je IT.

Začátkem roku 2024 jsme zastavili všechny PPC kampaně a opustili platformy jako Mall, Allegro a Heureka. Zůstali jsme pouze na Zboží.cz a máme aktivní remarketing v Skliku. Vypnuli jsme všechny produkty, které nelze prodávat formou dropshippingu. I v tomto režimu, který vyžaduje minimum našeho času, si e-shopy vydělají na pokrytí nákladů a přináší nějaký zisk.

Věříme, že balík e-shopů a nástrojů, které nabízíme, povede ke skvělým výsledkům, pokud se jich ujme někdo se zápalem pro věc.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo
  • Vlastní marketingový doplněk Dárek nebo Sleva
  • Vlastní IS na automatické zpracování dodavatelských xml feedů
  • Vlastní cenový automat pro Zboží.cz

Obrat e-shopu

O majiteli

Jiří Dajč Jednatel

Jsem jednatel společnosti Good Software, s.r.o. a živím se jako IT konzultant a programátor.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů