Kuchynskepotreby.cz
Krátce o projektu
Kdo jsme Kvalitní internetový obchod s kuchyňskými potřebami, řadou spokojených zákazníků a také bohatými zkušenostmi. Kamenná prodejna v Příbrami Na českém trhu působíme od...
Hodnota e-shopu
6 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
23 000 000 Kč
EBITDA za poslední rok
1 500 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Roman Haering
Návštěvnost za poslední rok
580 000 UN
O projektu
Kdo jsme
Kvalitní internetový obchod s kuchyňskými potřebami, řadou spokojených zákazníků a také bohatými zkušenostmi.
Kamenná prodejna v Příbrami
Na českém trhu působíme od roku 1993. Obchod v Příbrami jsme otevřeli v roce 2004 v ulici Budovatelů.
V roce 2005 jsme začali provozovat internetový obchod na adrese KuchynskePotreby.cz (dříve prodok.cz). Eshop má tak více než 18ti letou historii.
Značkové zboží
Tescoma, Tefal, Toner, Brita, Leifheit, Wüsthof, Victorinox, SIGG, Simax, Peugeot a další.
Jak fungujeme?
Díky dlouhodobým vztahům s dodavateli máme exkluzivní podmínky spolupráce a díky tomu dokážeme nabízet to nejlepší, co se na trhu vyskytuje a to za navíc velmi výhodných nákupních podmínek.
E-shop má za celou svoji historii statisíce zákazníků, Průměrná výše retailové objednávky je cca 900 Kč.
Období nejvyšších tržeb je tradičně kolem Vánoc (říjen – prosinec). Máme ovšem malých sezon více, např v březnu a tak není nouze o prodeje po celý rok.
Prodejní platformou je Shopion. Jde o menšího poskytovatele eshopového řešení, ale o to větší flexibilitu nabízí. Účetnictví a skladová evidence + katalog je vedeno v programu Cezar. Doporučujeme využívat vlastní účetní řešení. Napojení na Shopion je velice snadné.
Provoz eshopu stojí na 3 lidech. Majitel, 2 backoffice(dohromady 1,6 úvazku, pracovník expedice. I sezoně je potřeba využívat brigádníky pro vykrývání peaků. Firma navíc využívá služeb externí agentury pro marketingové kampaně pro e-shop.
Skladování a expedice řešíme tedy vlastními silami ve vlastním skladu v Příbrami.
Co vše je součástí prodeje?
Eshop má přes 4000 hodnocení na heureka.cz dlouhodobě se spokojeností nad 98%.
- kompletní předání byznysu
- podrobně popsané firemní procesy
- zaškolení po dobu 3 měsíců
- v katalogu 60 000 produktů(aktivních 10 000) od více než 100 výrobců, kontakty na dodavatele a především nákupní podmínky jsou součástí prodeje
- Doména Kuchynskepotreby.cz
- profily na sociálních sítích:
- kompletní online marketing
- napojení na prodejní kanály a účty na srovnávačích –Google Ads, Sklik, Facebook, Zboží.cz, Firmy.cz, Heureka.cz, Heureka.sk, Mergado, Biano, Favi
- mailingový nástroj s šablonami kampaní – Ecomail
- možnost ponechat marketing ve správě osvědčených specialistů (externí poradenská společnost)
- vlastní sklad a expedice nejsou součástí nabídky
- součástí nabídky je:
- široký výběr dopravců a nadstandardních smluv – Zásilkovna, Česká pošta, PPL, GLS,
- součástí nabídky je:
- e-shop na platformě Shopion se stovkami úprav základního řešení. 01/2023 nasazena nová grafika
- napojení e-shopu
- propojení s platební bránou Global Payments
- propojení s online účetním systémem Cézar (lze relativně snadno propojit s jiným účetním systémem)
- napojení na prodejní kanály a účty na srovnávačích – Sklik, Google Ads, Facebook, Zboží.cz, Firmy.cz, Heureka.cz, Heureka nákupy, Mergado
- propojení s mailingovým nástrojem Ecomail
- logo, grafika a veškeré podklady, které byly pro web či sociální sítě použity
- know-how k sortimentu
Skladové zásoby (vč. vybavení skladu a obalového materiálu) nejsou součástí nabídky, a ani nejsou podmínkou prodeje e-shopu. Můžeme do začátku přeprodat relevantní skladové zásoby top produktů pro eshop, odhadovaná hodnota kolem 1.200.000.-Kč bez DPH.
Poznámka k uvedené ceně firmy: cena je vypočítána jako čtyřnásobek EBITDA. Pokud máte zájem o další informace, prosím kontaktujte nás. Rádi zodpovíme Vaše otázky.
Jsme tu pro Vás
Stavíme si na osobním přístupu k zákazníkovi a proaktivní komunikaci.
Rychlost dodání, kvalita zboží a spolehlivost cena to jsou naše silné stránky.
Něco navíc
V roce 2019 jsme se umístili, jako finalisti Ceny Kvality Shop roku – Kuchyně.
Eshop setrvale roste i přes propady trhu. Držíme si třetí rok v řadě meziroční nárůst tržeb nad 20% (po převzetí novou marketingovou agenturou).
Důvod nabídky
Proč prodáváme dlouhodobě výdělečný a především srdcový projekt kuchynskepotreby.cz?
Po 30 letech v oboru nastala vhodná chvíle k posunu po životní, tak i pracovní stránce.. Samozřejmě jsme připraveni se manažersky podílet na jejím předání novému majiteli.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo