CoolPohyb.cz
Krátce o projektu
E-shop Cool Pohyb (na Shoptetu) prodává sportovní oblečení pro ženy i muže, zejména legíny, dále šortky, mikiny, tepláky, trička, tílka, sportovní podprsenky a overaly. Od roku 2020...
Hodnota e-shopu
299 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
351 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
3 až 4 roky
Majitel e-shopu
Cool Pohyb, s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
8 000 UN
O projektu
E-shop Cool Pohyb (na Shoptetu) prodává sportovní oblečení pro ženy i muže, zejména legíny, dále šortky, mikiny, tepláky, trička, tílka, sportovní podprsenky a overaly. Od roku 2020 ho buduji jako značku odborníků a milovníků pohybu, kteří oblečení sami testují, a proto dobře poradí s výběrem. Tento přístup pomáhá minimalizovat objem vratek a vytváří dobré jméno obchodu, které se prokazatelně odráží v hodnocení zákazníků (5/5). Primární cílovka: ženy 22-60.
Výhody:
- konverzní poměr e-shopu 3,3 % za 12 měsíců, 5,88 % v předvánoční sezóně
- 4 000 organických návštěv ročně (organic search + direct + referral z neplaceného obsahu)
- unikátní popisky produktů (odlišné od výrobců a konkurence) zlepšují pozici produktů v SERP
- zákaznické hodnocení 5/5 hvězdiček
- unikátní síť mikro a středních influencerů (promo + autentický obsah)
- propojení s mnoha analytickými a reklamními systémy vč. nastavených kampaní:
- GA4, GMC, MS merchant
- konverzní a jiné kampaně v GAds, Meta včetně conversion CAPI, Sklik, Microsoft Ads, Pinterest Ads
- e-shop má pravidelně podporu od specialistů Google, Meta a Microsoft Ads, možnost podpory pro Pinterest Ads
- Glami, Heuréka, Zboží.cz, Srovname.cz
- LeadHub (open rate cílených e-mailů 20-29 %) vč. řady automatizací, 1 300 kontaktů
- vlastní fotografie značek HighType, Biruba, Stronger na českých modelkách a modelech
Aktuální hodnota skladu: 370 000 Kč s DPH nákupní / 660 000 Kč s DPH maloobchodní
Značky/dodavatelé:
- zavedené značky NEBBIA (cca 50 % skladu), Gym Glamour + GoldBee (obě pod 1 dodavatelem)
- unikátní značky v ČR: rostoucí značka HighType (rostoucí povědomí díky influencerům a článkům), kolumbijská značka Biruba a švédská značka Stronger
Pracnost:
E-shop provozuji jako vedlejší činnost ve volném čase s příležitostnou pomocí manželky a nárazově brigádníka (občasná výpomoc s balením balíků). Provoz vč. reklamy a zalistování novinek mi zabírá max. jednotky hodin týdně v hlavní sezóně (září – duben) a jednotky hodin měsíčně ve vedlejší sezóně (květen – srpen). Sklad je aktuálně v Příbrami v těsné blízkosti podacích míst Zásilkovny, PPL a pošty.
Další dodavatelé/napojené služby:
- GoPay platební brána
- dodavatel obalů (jednoduché balení do samouzavíratelnýchch krabic a krabiček 7 velikostí = úspora času i materiálu)
- doplňky Shoptet: Doplňkový prodej, Slevové kupony,
- účetní
V ceně je:
- provozní, obchodní a marketingové konzultace pro hladké převzetí včetně instrukcí pro růst a obchodní posun k vyšší maržovosti. (v rozsahu 10 hodin, více po domluvě).
- skladové zásoby
- krabičky a balicí materiál
- nastavení Shoptetu se všemi napojenými systémy vč. nastavených kampaní
- doména
- značka, logo a grafické materiály (plakáty, letáky, banery)
- (případně placený převod s.r.o.)
- (unikátní) popisku produktů, články a produktové fotky
- databáze zákazníků
- soc. sítě FB, IG, Pinterest, TikTok, YT
- kontakty:
- dodavatelé (značky)
- influenceři
- podpora Meta, Pinterest, MS
Důvod nabídky
E-shop jsem zakládal jako tréninkový projekt na testování e-commerce marketingu jako vedlejší činnost při práci v reklamní agentuře. Nyní mám jiné pracovní priority. Potřebuji si uvolnit ruce.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo