Koshilka.cz

Prodej: 350 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

2 kamáradky dostaly nápad ohledně navržení a šití tak trochu jiných koshilek – košilových šatů. A postupně, při své práci, budovaly Koshilku. Koshilka se rozvíjela s láskou...

Hodnota e-shopu

350 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

85 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

0 až 1 rok

Majitel e-shopu

Denisa Pelikánová

Návštěvnost za poslední rok

2 200 UN

O projektu

2 kamáradky dostaly nápad ohledně navržení a šití tak trochu jiných koshilek – košilových šatů. A postupně, při své práci, budovaly Koshilku. Koshilka se rozvíjela s láskou a nadšením, vztahem k originalitě, důsledností a výroba se vyznačuje kvalitou českých ručiček. Postupně jsme si vytvářely další modely, šaty a nakonec také sukně a doplňky. Význačností a originalitou našich Koshilek je kombinace s látkami světových dyzajnérů, které jsou krásné, výrazné a velmi originální. Samozřejmě s těmito luxusními látkami se vyznačuje také jejich kvalita. Ani po vyprání, barvy, které jsou zde tak důležité, nevyblednou. Vždy jsme ušili jen pár kousků, navíc každý z nich byl originál, ve významu „stejnou takovou nenajdeš“, což také přidává exkluzivitě značky.

Koshilka existuje necelý 1 rok, marketing jsme zastřešili převážně přes sociální sítě a FB, prvního půl roku. E-shop sloužil převážně jako landing page, prodeje jsme prováděli hlavně přes markety. Mint market a současně Dyzajn market. Uvádím to zde z toho důvodu, že dostat se na tyto markety není snadné, trvalo několik měsíců, než jsme se s Koshilkou mohli zúčastnit a prodávat.

Obrat firmy není žádná převratná částka, protože s marketingem jsme po 3 měsících skončili, prodej, jak jsem uvedla výše jsme provozovali hlavně na marketech.

K e-shopu nabízíme také košilové šaty v různých velikostech z různých materiálů ve vysoké kvalitě, letní i do chladnějšího počasí, halenky a šaty, to vše v hodnotě 80 000 Kč. Logo, doménu, sociální sítě (FB a Insta), cenovky, veškeré vybavení pro markety, kovové štendry, 2x bambusové štendry, látkové tašky s logem, originální cenovky s logem, figurínu, kontakty na švadlenku a na šicí dílnu, mohu poskytnout design pro vizitky, profi fotografku za skvělé ceny (focení produktů).

Důvod nabídky

Nicméně, já, která jsem si tento projekt vymyslela a jako hlavní tvořitel Koshilky, jsem se zamilovala právě do těchto dyzajnových látek a jelikož původní majitelka obchodu ukončila svou činnost a nabídla mi prodej e-shopu, přijala jsem. Po půl roce jsem zjistila, že nelze dělat vše a proto se rozhodla prodat Koshilku.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Logo

O majiteli

Denisa Pelikánová Majitel

Mé jméno je Denisa Pelikánová, pracuji na plný úvazek ve vzdělávací firmě, která využívá ucelené know-how, počínaje zavedením systému organizace, vzděláváním v oblastech managementu, prodeje a komunikace a tento měsíc slavím 20 let působení v této firmě. Zastávám pozici ředitelky v oblasti PR, což zahrnuje hlavně organizaci různých akcí s klienty, o 20ti až 100 lidech a tvoření dalších projektů spojených se vztahy s veřejností. Tuto práci mám moc ráda a věnuji se ji na plný úvazek, také proto nezbývá čas na Koshilku. Jsem také součástí skvělé rodiny, kterou tvoří manžel a náš 8letý syn :)

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů