Koshilka.cz
Krátce o projektu
2 kamáradky dostaly nápad ohledně navržení a šití tak trochu jiných koshilek – košilových šatů. A postupně, při své práci, budovaly Koshilku. Koshilka se rozvíjela s láskou...
Hodnota e-shopu
350 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
85 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
0 až 1 rok
Majitel e-shopu
Denisa Pelikánová
Návštěvnost za poslední rok
2 200 UN
O projektu
2 kamáradky dostaly nápad ohledně navržení a šití tak trochu jiných koshilek – košilových šatů. A postupně, při své práci, budovaly Koshilku. Koshilka se rozvíjela s láskou a nadšením, vztahem k originalitě, důsledností a výroba se vyznačuje kvalitou českých ručiček. Postupně jsme si vytvářely další modely, šaty a nakonec také sukně a doplňky. Význačností a originalitou našich Koshilek je kombinace s látkami světových dyzajnérů, které jsou krásné, výrazné a velmi originální. Samozřejmě s těmito luxusními látkami se vyznačuje také jejich kvalita. Ani po vyprání, barvy, které jsou zde tak důležité, nevyblednou. Vždy jsme ušili jen pár kousků, navíc každý z nich byl originál, ve významu „stejnou takovou nenajdeš“, což také přidává exkluzivitě značky.
Koshilka existuje necelý 1 rok, marketing jsme zastřešili převážně přes sociální sítě a FB, prvního půl roku. E-shop sloužil převážně jako landing page, prodeje jsme prováděli hlavně přes markety. Mint market a současně Dyzajn market. Uvádím to zde z toho důvodu, že dostat se na tyto markety není snadné, trvalo několik měsíců, než jsme se s Koshilkou mohli zúčastnit a prodávat.
Obrat firmy není žádná převratná částka, protože s marketingem jsme po 3 měsících skončili, prodej, jak jsem uvedla výše jsme provozovali hlavně na marketech.
K e-shopu nabízíme také košilové šaty v různých velikostech z různých materiálů ve vysoké kvalitě, letní i do chladnějšího počasí, halenky a šaty, to vše v hodnotě 80 000 Kč. Logo, doménu, sociální sítě (FB a Insta), cenovky, veškeré vybavení pro markety, kovové štendry, 2x bambusové štendry, látkové tašky s logem, originální cenovky s logem, figurínu, kontakty na švadlenku a na šicí dílnu, mohu poskytnout design pro vizitky, profi fotografku za skvělé ceny (focení produktů).
Důvod nabídky
Nicméně, já, která jsem si tento projekt vymyslela a jako hlavní tvořitel Koshilky, jsem se zamilovala právě do těchto dyzajnových látek a jelikož původní majitelka obchodu ukončila svou činnost a nabídla mi prodej e-shopu, přijala jsem. Po půl roce jsem zjistila, že nelze dělat vše a proto se rozhodla prodat Koshilku.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Logo