WMX-Store.cz
Krátce o projektu
Wmx-store.cz byl založen v roce 2009. Předmětem prodeje je zavedený a konkurence schopný e-shop se zrekonstruovanou prodejnou s prodejem pitbiků, dětských motorek, terénních motorek,...
Hodnota e-shopu
3 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
9 000 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
TMH CZ s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
100 000 UN
O projektu
Wmx-store.cz byl založen v roce 2009.
Předmětem prodeje je zavedený a konkurence schopný e-shop se zrekonstruovanou prodejnou s prodejem pitbiků, dětských motorek, terénních motorek, e-moto, vybavení a příslušenství k nim, oblečením, přilby, chrániče, boty, náhradní díly a jiných doplňků a příslušenství.
E-shop se dá případně ještě násobně zvětšit rozšířením nabídky od našich dodavatelů a i rozšířením mimo zaměření na pitbike a terénní motocykly. Celá platforma pracuje na nejvyšší řadě Shoptetu, která má jednoduché ovládání a spravování. Je zde napojeno mnoho automatických feedů s pravidelnou aktualizací. E-shop dále pracuje se všemi moderními propojeními např. Napoj se, on-line platby, Google Pay, účetní program Pohoda i se vzdáleným přístupem, kamenná prodejna má terminál na platební karty, napojení na splátkový prodej, propojení s Google Ads, Google Analytics, PPC kampaně vytvořené a spravované profesionálním odborníkem na PPC s každoměsíčním on-line meetingem s vyhodnocením daného měsíce a nastavením dalších kampaní, automatické zasílání nabídek a newsletterů.
Dále má také vlastní účet na Facebook, Instagramu a YouTube kanálu. Samozřejmostí je i napojení a prodej přes Google produkty, Zboží.cz, Heureka, firmy.cz, Google firmy.
Prodej e-shopu zahrnuje:
- Doménu wmx-store.cz a domény s mnoha mutacemi
- Logo
- Ochrannou známku
- Kontakty na dodavatele
- Propojené feedy na data dodavatelů, automatická aktualizace
- Databázi zákazníků
- Napojení na:
- Heureka.cz
- Zboží.cz
- Firmy.cz
- Google (GMC)
- Pomoc se zaučením obsluhy e-shopu
- Propojení s Google Ads, Google Analytics, PPC kampaně vytvořené a spravované profesionálním odborníkem na PPC
- E-shop napojen na on-line platby, Google Pay
- Kamenná prodejna má terminál na platby kartou
- Propojení s účetním programem Pohoda i se vzdáleným přístupem
- Účty na sociálních sítích:
- Youtube kanál
Další informace o e-shopu:
- cca 50 000 produktů na e-shopu (možné prodávat až 150.000 produktů)
- stále se rozšiřující sortiment
- napojení na dodavatele (automatické aktualizace skladových dostupností, variant, termínů dodání apod.)
- minimální „vratkovost“ zboží
- minimální reklamace
- prodejní marže 20–50 %
Důvod nabídky
WMX bylo doplněním palety nabízených produktů a rozšířením o prodej motocyklů, doplňků, příslušenství a náhradních dílů k nim. E-shop s prodejnou má i nadále veliký potenciál rozvoje a i nadále může konkurovat jiným prodejnám a e-shopům.
Bylo by dobré, kdyby měl o nabídku zájem člověk, kterému nebude jedno, co prodává, nepůjde mu jen o výdělky, ale práce se stane i jeho koníčkem.
Rádi bychom se vrátili v mateřské firmě pouze k úzce se specializovanému prodeji a servisu techniky.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Kamenná prodejna
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo
- Napojení na splátkový prodej
- Auto – dodávka (nepovinné)
- Počítače i se software
- Skladové zásoby (nepovinné)
- Zaměstnanci (nepovinné)