WineAlley.cz

novinka
Prodej: 150 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Co kupující získá: Hotový funkční e-shop (moderní design, intuitivní UX, plně připravený na prodeje) Silný brand WineAlley – možnost okamžitého růstu i směrem k...

Hodnota e-shopu

150 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

42 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

0 až 1 rok

Majitel e-shopu

Tereza Žišková

Návštěvnost za poslední rok

5 500 UN

O projektu

Co kupující získá:

  • Hotový funkční e-shop (moderní design, intuitivní UX, plně připravený na prodeje)

  • Silný brand WineAlley – možnost okamžitého růstu i směrem k zahraničním vínům

  • Fyzický sklad vín v hodnotě 35 802 Kč pro okamžitý start prodejů

  • Přehledné skladové tabulky a katalog (5stránkový dokument s vizí a nápadem)

  • Kontakty a vazby na vinaře – již dohodnutá spolupráce s několika vinařstvími

  • Možnost grafické úpravy značky – nabízím kupci redesign / přizpůsobení brandu podle jeho představ

    Potenciál růstu:

  • Připravené SEO, sociální sítě a mailing
  • Možnost rychlého rozšíření sortimentu i do zahraničních vín
  • Segment e-commerce s vínem dlouhodobě roste, jde o stabilní a atraktivní obor

    Předpokládaný výpočet obratu

    • Průměrná cena láhve: 250 Kč

    • Průměrná hodnota objednávky (AOV): 1 000 Kč (cca 4 lahve + doprava)

    • Hrubá marže: 30 %

    • Konverzní poměr e-shopu: 1,5 % (standard u specializovaného e-shopu s vínem)

    • Marketing: investice do PPC / sociálních sítí postupně od 10 tis. měsíčně nahoru

      Souhrn po 12 měsících

      • Obrat celkem: cca 1 027 000 Kč

      • Hrubý zisk při 30% marži: cca 308 000 Kč

Počet objednávek za rok: cca 1 027 ks

Na e-shopu je připravená komponenta pro rozvoj „Měsíčního předplatného vín“ – ráda nasdílím vizi a plán.

Důvod nabídky

E-shop winealley.cz jsme vybudovali s vizí přinášet na trh jedinečná moravská vína s příběhem za každou lahví. Po více než roce příprav a ladění značky jsme se ale se spoluzakladatelem rozešli a naše cesty se ubírají jiným směrem. Proto nabízím projekt k prodeji – je plně připravený k rozvoji, včetně skladu vín, kontaktů na vinaře a brandu, který má potenciál růst i do zahraničních vín. Chci, aby se dostal do rukou někoho, kdo mu dá 100 % energie a rozvine jeho skutečný potenciál.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Zaučení
  • Logo
  • Návrhy e-shopu ve Figma
  • Produktové fotografie
  • PS soubor s šablonou na produkty vín
  • Zrcadlovka
  • Aktivní PPC
  • Možnost degustací mou osobou
  • Vybavení na stánek

O majiteli

Tereza Žišková Zakladatelka

Jmenuji se Tereza Žišková, jsem UX/UI designérka a podnikatelka. E-shop winealley.cz jsem budovala pečlivě od nuly, od vizuální identity přes brand až po vazby s vinaři a dalšími záležitostmi. Teď hledám kupce, který projekt převezme a naplno rozvine jeho potenciál.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů