Výrostci.cz
Krátce o projektu
Investiční příležitost: Prodej zavedeného e-shopu Výrostci.cz 👉 Úspěšný projekt se silným konceptem – oblečení pro starší děti (8–16 let) Výrostci.cz jsou stabilní e-shop...
Hodnota e-shopu
950 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
2 200 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Petra Ryšavá
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Investiční příležitost: Prodej zavedeného e-shopu Výrostci.cz
👉 Úspěšný projekt se silným konceptem – oblečení pro starší děti (8–16 let)
Výrostci.cz jsou stabilní e-shop s jasně definovaným zaměřením na starší děti a teenagery. Značka má výborné jméno, pozitivní hodnocení zákazníků a dobře vybavený sklad kvalitního zboží, které se dobře prodává i bez intenzivního marketingu.
✅ Ucelený koncept se zaměřením na starší děti a teenagery — segment, který má stále omezenou konkurenci a vysokou poptávku
✅ Sortiment, který se reálně prodává i s nízkou reklamní aktivitou
✅ Nízké náklady na provoz, připraveno pro rychlý růst
✅ Perfektní pro podnikatele s citem pro marketing a sociální sítě
👉 Co je předmětem prodeje
Součástí nabídky je kompletní funkční podnikání:
✅ Sklad zboží
— aktuální hodnota cca 1,25 mil. Kč (v nákupních cenách bez DPH)
— finální cena skladu k odkupu: 60 % hodnoty dle inventury při prodeji
— lze ihned pokračovat v prodeji bez nutnosti rozsáhlého doplňování
— silné značky, kvalitní zboží: George, Dutchjeans, Kugo, Sezon, Winkiki a další
✅ E-shop Výrostci.cz
— vlastní doména + originální logo od grafika
— e-shop běží na platformě Shoptet, aktuálně tarif Profi – využívá doplňků a parametrů poskytovaných v rámci tohoto tarifu
— obrat 2,2 mil. Kč/rok
— moderní administrace + možnost snadné správy
— funkční napojení na dopravce: Česká pošta / Balíkovna / GLS
— platby: převodem, dobírka (nezanedbatelnou část zákazníků tvoří babičky výrostků, jimž rády dělají radost, proto je zachována jak platba dobírkou, tak dopravce Česká pošta)
— téměř 2000 skvělých autentických hodnocení bez nutnosti aktivní motivace
— Facebook (1100 sledujících i při minimální naplněnosti obsahem), Instagram (množství sledujících v řádu desítek)
— vyladěná struktura kategorií a produktů
✅ Zázemí a know-how
— předám kompletní kontakty na dodavatele
— plná podpora při předání + zaškolení dle dohody
— provozovatel je plátce DPH
✅ Skladová logistika bez EAN systému
— sklad veden jednoduše dle kategorií a názvů produktů
✅Jakékoli další detaily samozřejmě sdělím v případě zájmu zájemcům o koupi (kontaktujte mě prosím v takovém případě na vyrostci@seznam.cz).
👉 Velký potenciál růstu – okamžitě realizovatelný
E-shop je nyní v režimu výprodej, ceny jsou aktuálně nastaveny na 50 % běžných prodejních cen.
Jak může nový majitel začít vydělávat prakticky ihned:
| Okamžitý upgrade | Efekt |
| nastavení cen zpět na hodnoty běžné na trhu
přidání platební brány |
okamžité zvýšení marže
vyšší konverze už při objednávce |
| aktivní sociální sítě | dramatický růst návštěvnosti |
| mikro-influenceři / ambasadoři | zacílení na samotné výrostky na IG a TikToku |
| postupné doplňování nových kolekcí či nových kategorií produktů | zvýšení marží i objemu průměrné objednávky |
| retargeting reklama | zisk bez velkých nákladů |
| lepší skladový systém | rychlejší expedice a škálování |
➡ Nastavením propracovanější marketingové komunikace lze okamžitě zvýšit marže a celkovou ziskovost projektu.
👉 Cena
Cena za e-shop je stanovena na 200.000,- Kč bez DPH + 60 % aktuální hodnoty skladu v nákupních cenách bez DPH dle inventury (sklad je nedílnou součástí prodeje, v okamžiku zadání této nabídky je hodnota skladu cca 1,25 mil. Kč, aktuální inzerovaná cena 950 tis. Kč se tedy skládá z položek 200 tis. Kč za e-shop + aktuálně 750 tis. Kč za sklad, hodnota skladu se s postupujícím výprodejem snižuje).
👉 Skvělá příležitost — Výrostci jsou připraveni růst. Chcete být ten, kdo z nich udělá jedničku na trhu?
Důvod nabídky
Výrostci.cz jsou pro mě srdcovým projektem. Podařilo se mi vybudovat značku, kterou si zákazníci oblíbili — bez agresivního marketingu, bez nátlaku na hodnocení, poctivou prací a férovým přístupem. Koncept zaměřený na oblečení pro starší děti se na trhu skvěle osvědčil a potvrzuje se, že jde o oblast s obrovským potenciálem. A právě proto jsem se rozhodla udělat důležitý krok.
Jsem výborný provozní typ, chod celého eshopu zajišťuji od jeho počátku sama — starám se o objednávky, zákazníky i dodavatele. Ale marketing, práce se sociálními sítěmi a aktivní budování komunity – dnes v e-commerce nutnost - pro mě nikdy nebylo to pravé, jsem založením konzervativní a spíše introvertní člověk. Výrostci si však zaslouží někoho, kdo umí být vidět a dokáže s tímto projektem vyrůst. E-shop je připraven na další rozvoj a já bych ráda, aby ho převzal někdo, kdo mu dá energii, nápady a nadšení, které už já investovat nedokážu.
Ráda vše osobně předám, vysvětlím, zaškolím a zůstanu k dispozici dle potřeby.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo