Vsekmobilu.cz
Krátce o projektu
O projektu VšeKMobilu.cz je zavedený e-shop se specializací na mobilní příslušenství – kryty, ochranná skla, kabely, nabíječky a drobnou elektroniku. Projekt funguje dlouhodobě a...
Hodnota e-shopu
120 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
1 883 000 Kč
EBITDA za poslední rok
620 000 Kč
Stáří e-shopu
0 až 1 rok
Majitel e-shopu
Simona Pecinová
Návštěvnost za poslední rok
9 000 UN
O projektu
O projektu
VšeKMobilu.cz je zavedený e-shop se specializací na mobilní příslušenství – kryty, ochranná skla, kabely, nabíječky a drobnou elektroniku. Projekt funguje dlouhodobě a během své historie vybudoval stabilní zákaznickou základnu, pravidelné objednávky a prověřené dodavatelské vztahy.
Za posledních 12 měsíců e-shop generoval obrat 1,89 milionu Kč a vyřídil přibližně 5900 objednávek. Díky širokému sortimentu, velkému množství dostupných modelů a rychlému systému naskladňování je e-shop vhodný pro někoho, kdo chce vstoupit do segmentu mobilního příslušenství bez budování brandu od nuly.
E-shop funguje již 12 let, takže nejde o žádný krátkodobý projekt, ale o dlouhodobě zavedený a ověřený obchod. Má vybudovanou důvěru zákazníků – na Heureka.cz má více než 3 000 ověřených hodnocení, na Zboží.cz pak dalších 1 160 recenzí, což výrazně zvyšuje konverzní poměr a celkovou hodnotu projektu. Nový majitel tak přebírá nejen e-shop, ale i historii, reputaci a důvěru, které se budují roky.
Hlavní fakta o e-shopu
-
Více než 10 000 aktivních produktů v nabídce (kombinace sklad + feed)
-
Hodnota skladu cca 100 000 Kč (krytky, skla, kabely, doplňky – rychloobrátkové zboží)
-
Prověřené dodavatelské vztahy
-
Průměrně 490 objednávek měsíčně (cca 16 denně)
-
Průměrná hodnota objednávky 430 Kč
-
Marže za posledních 12 měsíců: 623 000 Kč
-
Měřitelný organický traffic – cca 30 % objednávek bez reklamy
-
Kompletní funkční kategorie, struktura a technické nastavení
-
Shoptet e-shop připravený k okamžitému provozu
-
Expediční proces nastavený tak, aby zvládal i vyšší objemy objednávek
E-shop je přehledný, plně funkční a vhodný pro okamžitý převod novému majiteli.
Výhody a potenciál projektu
-
Stabilní měsíční objemy objednávek – nejedná se o startup, ale o běžící projekt
-
Nízké fixní náklady – Shoptet a drobné provozní výdaje
-
Rychlé dodavatelské plnění – Produkty od dodavatelů následující pracovní den
-
Segment s vysokou poptávkou – mobilní příslušenství má stabilní celoroční prodej
-
Připravený k okamžitému převzetí – přístup k dodavatelům, zákaznickým účtům
-
Ideální pro majitele, který chce aktivně řídit marketing a škálovat provoz
Při snížení marketingových nákladů na rozumnou úroveň lze e-shop snadno dostat do měsíčního zisku, díky čemuž má projekt velmi dobrý růstový potenciál.
Důvod prodeje
E-shop funguje stabilně a má dlouhodobě dobrá čísla, nicméně aktuálně:
-
Současně spravuji druhý e-shop a další podnikatelské aktivity, které vyžadují většinu mého času.
-
Není v mých silách dávat projektu marketingovou péči, kterou by si zasloužil.
-
Provoz sám o sobě běží hladce, ale já se potřebuji soustředit na druhý e-shop, který je pro mě strategickou prioritou.
Proto nabízím Vsekmobilu.cz někomu, kdo má čas a energii převzít rozjetý projekt a dál ho posunout.
Co získá nový majitel
-
Kompletní e-shop na Shoptetu připravený k provozu
-
Přístup ke všem dodavatelům
-
Přístup ke kompletnímu sortimentu a feedům
-
Hodnotu skladu (cca 100 000 Kč) (není započteno v ceně)
-
Funkční expediční proces
-
Přístup k reklamním účtům (pokud bude součástí dohody a pokud to bude možné)
-
Know-how potřebné pro provoz a růst eshopu (nastavení, procesy, expedice, strategie)
-
Zákaznickou databázi
-
Možnost okamžitě navázat na existující objednávky
Pro koho je e-shop ideální
-
Pro začátečníka, který nechce začínat od nuly
-
Pro podnikatele, kteří chtějí rozšířit portfolio e-shopů
-
Pro někoho, kdo má základní znalosti marketingu a chce rychle škálovat
-
Pro investora, který hledá projekt s potenciálem růstu po snížení nákladů
Na e-shopu je stále řada úkolů a příležitostí, které vyžadují pravidelnou péči, a na ty už bohužel nemám časovou kapacitu. E-shop nemá reklamy na sociálních sítích v čemž vidím největší ruůstový potenciál. Pokud bude mít nový majitel zájem, připravím jednoduchý a přehledný checklist klíčových kroků, které lze ihned provést a které E-shop rychle posunou výš – jak v prodejích, tak v efektivitě.
Důvod nabídky
Koupil jsem společně 2 E-shopy s mobilním příslušenstvím a jako 1 člověk nejsem schopný stíhat se věnovat oboum E-shopům. Než, abych tento E-shop svoji neaktivitou potopil, tak ho radši nabídnu někomu, kdo se mu bude věnovat a dostane ho do vyšších zisků.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- Know-how
- Možný checklist