Tozame.cz

shoptet
Prodej: 592 500 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Co je důvodem prodeje? Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze...

Hodnota e-shopu

592 500 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 410 130 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

Tozame s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

54 421 UN

O projektu

Co je důvodem prodeje?
Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze formu dropshippingu. Bohužel dodavatel se rozhodl zrušit tuto formu spolupráce a aktuálně je možné spolupracovat klasickou formou nákupu na sklad a vlastní logistiky. To nejsem ochotný akceptovat a proto předám e-shop dalšímu zájemci. Pokud by se podmínky nezměnily, tak bych e-shop neprodával, protože jsem spokojený s trajektorií i výsledky.

Jak starý je obchod, co mohu říct o jeho historii?

Obchod jsem začal tvořit v prosinci 2021. Po půlroční práci na všech komponentech pro kvalitní e-shop (analýza klíčových slov, UX, vizuální identita, atp.) jsem pustil v červnu 2022 PPC kampaně a začal tvořit organický obsah na blogu, Facebooku a Instagramu.
Za půl rok jsem udělal tržbu 843 896 Kč. Investoval jsem hodně úsilí do nastavení výkonných kampaní. Teď už jsou vyladěné a princip se dá replikovat. Za celý rok 2023 (ke dni 8. 12. 2023) e-shop Tozame.cz udělal tržbu 1 236 162 Kč. Celková tržba za rok a půl provozu je 2 076 254 Kč. Celkem 1430 objednávek, průměrná hodnota objednávky 1 451 Kč a celkem 4 692 prodaných kusů. Celkem jsem na e-shop dovedl 82 526 návštěvníků

Marže je nadstandardní a rád Vám ji s dalšími detaily řeknu / napíšu jakmile mě kontaktujete.

E-shop funguje na krabicovém řešení Shoptet, tarif Profi. Vše klape jak na drátkách a mám ověřené kodéry i programátory, na které můžu předat v případě potřeby kontakt.

E-shop prodávám i s doménou, vizuální identitou, podklady pro PPC kampaně, ekonomickou tabulkou, e-mailovou databází v Mailchimpu (přes 600 kontaktů), kontakty na dodavatele služeb i velkoobchodní odběratele (restaurace, hotely, atp.).

Mám dobře zmapovanou konkurenci, vím jaké aktivity dělají a jak funguje mechanika segmentu s japonskou keramikou. Zároveň mám druhého dodavatele japonských nožů, kde jsou domluvené slušné podmínky.
Produkty jsou vysoké kvality a dodavatelé je umějí skvěle balit a doručit do 2 dnů od objednávky.

Jsem expertízou markeťák, tak Vám rád všechny detaily o MKT aktivitách e-shopu řeknu v případě zájmu. Napište mi. Arigató.

Důvod nabídky

Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze formu dropshippingu. Bohužel dodavatel se rozhodl zrušit tuto formu spolupráce a aktuálně je možné spolupracovat klasickou formou nákupu na sklad a vlastní logistiky. To nejsem ochotný akceptovat a proto předám e-shop dalšímu zájemci. Pokud by se podmínky nezměnily, tak bych e-shop neprodával, protože jsem spokojený s trajektorií i výsledky.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo

O majiteli

Tomáš Zahradník Majitel

https://tomaszahradnik.com/cv/

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů