Tozame.cz
Krátce o projektu
Co je důvodem prodeje? Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze...
Hodnota e-shopu
592 500 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
1 410 130 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
2 až 3 roky
Majitel e-shopu
Tozame s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
54 421 UN
O projektu
Co je důvodem prodeje?
Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze formu dropshippingu. Bohužel dodavatel se rozhodl zrušit tuto formu spolupráce a aktuálně je možné spolupracovat klasickou formou nákupu na sklad a vlastní logistiky. To nejsem ochotný akceptovat a proto předám e-shop dalšímu zájemci. Pokud by se podmínky nezměnily, tak bych e-shop neprodával, protože jsem spokojený s trajektorií i výsledky.
Jak starý je obchod, co mohu říct o jeho historii?
Obchod jsem začal tvořit v prosinci 2021. Po půlroční práci na všech komponentech pro kvalitní e-shop (analýza klíčových slov, UX, vizuální identita, atp.) jsem pustil v červnu 2022 PPC kampaně a začal tvořit organický obsah na blogu, Facebooku a Instagramu.
Za půl rok jsem udělal tržbu 843 896 Kč. Investoval jsem hodně úsilí do nastavení výkonných kampaní. Teď už jsou vyladěné a princip se dá replikovat. Za celý rok 2023 (ke dni 8. 12. 2023) e-shop Tozame.cz udělal tržbu 1 236 162 Kč. Celková tržba za rok a půl provozu je 2 076 254 Kč. Celkem 1430 objednávek, průměrná hodnota objednávky 1 451 Kč a celkem 4 692 prodaných kusů. Celkem jsem na e-shop dovedl 82 526 návštěvníků
Marže je nadstandardní a rád Vám ji s dalšími detaily řeknu / napíšu jakmile mě kontaktujete.
E-shop funguje na krabicovém řešení Shoptet, tarif Profi. Vše klape jak na drátkách a mám ověřené kodéry i programátory, na které můžu předat v případě potřeby kontakt.
E-shop prodávám i s doménou, vizuální identitou, podklady pro PPC kampaně, ekonomickou tabulkou, e-mailovou databází v Mailchimpu (přes 600 kontaktů), kontakty na dodavatele služeb i velkoobchodní odběratele (restaurace, hotely, atp.).
Mám dobře zmapovanou konkurenci, vím jaké aktivity dělají a jak funguje mechanika segmentu s japonskou keramikou. Zároveň mám druhého dodavatele japonských nožů, kde jsou domluvené slušné podmínky.
Produkty jsou vysoké kvality a dodavatelé je umějí skvěle balit a doručit do 2 dnů od objednávky.
Jsem expertízou markeťák, tak Vám rád všechny detaily o MKT aktivitách e-shopu řeknu v případě zájmu. Napište mi. Arigató.
Důvod nabídky
Na Tozame.cz jsem pracoval přes 2 roky a chtěl jsem vybudovat největší e-shop s japonskou keramikou (je skvěle nakročeno). Od začátku jsem věděl, že chci pouze formu dropshippingu. Bohužel dodavatel se rozhodl zrušit tuto formu spolupráce a aktuálně je možné spolupracovat klasickou formou nákupu na sklad a vlastní logistiky. To nejsem ochotný akceptovat a proto předám e-shop dalšímu zájemci. Pokud by se podmínky nezměnily, tak bych e-shop neprodával, protože jsem spokojený s trajektorií i výsledky.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo