SkveleCeny.cz

Prodej: 15 000 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

V prvé řadě bych rád uvedl, že se nejedná o prodej žádné „rychlokvašky“, kterou často různí spekulanti spustí v jednom roce vč. napojení na nějaký dropshipping, kde na...

Hodnota e-shopu

15 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

30 000 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

EuroDistribution s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

V prvé řadě bych rád uvedl, že se nejedná o prodej žádné „rychlokvašky“, kterou často různí spekulanti spustí v jednom roce vč. napojení na nějaký dropshipping, kde na výstupu nastaví nákup +0,1% a ve druhém roce požadují miliony za „super eshop“ s extrémním obratem. Prodávám business, který mi za svou 20letou existenci vygeneroval obrat > 800.000.000 Kč a to takřka bez reklam a bez mailingových kampaní.

Na prodej jsou 3 eshopy s firemní historií od roku 2003 a 2 společnosti (tuzemská a zahraniční). Navíc přidám to nejcenější, což je veškeré know-how, které jsem nasbíral za posledních 20 let života, a které jsem „směnil“ za budování tohoto businessu. Prodej bude uskutečněn formou odprodeje obchodního podílu jedné z mých vyčleněných dceřiných firem a prodejem obchodního podílu mé zahraniční firmy, která nám obstarává rychlé nákupy zboží z EU. Vše dodáno na stříbrném podnose a vše okamžitě funkční.

SkveleCeny.cz

  • eshop s historií od roku 2005, který obsloužil více než 150.000 objednávek v rámci ČR a SK
  • zákaznická databáze 80.000 registrovaných emailů, 35.000 registrovaných zákazníků a samozřejmě více než cca 100.000 neregistrovaných zákazníků se všemi údaji
  • jedná se o propracovaný automatizovaný systém, který je schopen bez problémů obsloužit stovky objednávek denně, a to pouze v jednom člověku. Do automatizace byly v průběhu let investovány vyšší statisíce korun. Dnes se již jedná o vesměs standardní funkce, ale stále se zde najdou některé, které na trhu určitě standardem nejsou. V případě re-designu front-endu se na tomto systému dá bez problémů fungovat dále, a to s jedinou nutnou investicí, což je serverhosting a občasná aktualizace serveru (cca 1000-1500/měsíc Kč dle hostingu). Samozřejmě nic nebrání přechodu na jakýkoliv jiný modernější systém (např. Shoptet).
  • k provozu eshopu stačí 1-2 šikovní lidé (produkt manager a fakturantka/operátorka), expedici i operátorku lze řešit formou fulfillment servisu
  • datové napojení je řešeno na účetní systém Pohoda E1, exporty a importy dat pro kurýry a ČP
  • importovat a exportovat jdou díky integrovanému modulu jakékoliv data
  • ověřeno zákazníky má k datu 8.12.2023 – doporučuje 96% zákazníků, 4,7/5 spokojenost s obchodem, průměrná doba dodání 2,5 dne a celkem 3182 ověřených recenzí z toho pouze 5 negativních recenzí za rok 2023.
  • jelikož se zaměřujeme na dražší produkty, tak se průměrná výše objednávky pohybuje kolem 5.000-6.000
  • naše strategie spočívá ve vyhledávání nejprodávanějších produktů s co nejvyšší marží, které tak lze nabízet za nejnižší cenu v ČR, tzn. že se sortiment často obměňuje a je třeba aktivně vyhledávat nové zajímavé produkty. Díky tomu je samozřejmě možné realizovat vyšší zisk na vybraných rychlo-obrátkových produktech i v případě jejich nejnižší prodejní ceny např. na Heurece. Pokud by kupující disponoval vyšším kapitálem pro předvánoční předzásobení za nejnižší nákupní ceny v roce (září), tak lze v říjnu, listopadu, prosinci a lednu realizovat obrat jako za 1/2-2/3 roku. S obraty na eshopu kolem 7-8 mil v prosinci jsme několikrát realizovali zisk >1 mil v jednom měsíci. V hypotetickém případě lze takový systém postavený na nejnižších cenách provozovat jen 4 měsíce v roce, kdy realizujete většinu celoročního obratu s vysokým ziskem bez zbytečných nákladů za „okurkové“ měsíce ve zbytku roku.
  • nejvyšší počet objednávek za nejlepší měsíc v daném roce – 2022 (730 obj.), 2021 (1226 obj.), 2020 (1616 obj.), 2019 (1321 obj.), 2018 (1490 obj.), 2017 (1177 obj.), 2016 (1668 obj.), 2015 (3112 obj.), 2014 (1988 obj.), 2013 (1909 obj.), 2012 (2913 obj.), 2011 (1721 obj.), 2010 (1697 obj.), 2009 (1988 obj.), 2008 (1167 obj.), 2007 (905 obj.), 2006 (572 obj.), 2005 (44 obj.)

PNEU-LEVNE.net

  • eshop s historií od roku 2013, který obsloužil více než 9.000 objednávek pneumatik v rámci ČR a SK
  • zákaznická databáze 6.500 registrovaných emailů, 1.800 registrovaných zákazníků a samozřejmě více než cca 6.000 neregistrovaných zákazníků se všemi údaji
  • jedná se o stejný systém jako u výše uvedeného eshopu. Náklady na provoz nejsou žádné, jelikož běží na stejném serveru. Samozřejmě nic nebrání přechodu na jakýkoliv jiný modernější systém (např. Shoptet).
  • datové napojení je řešeno na účetní systém Pohoda E1, exporty dat pro kurýry a ČP
  • importovat a exportovat jdou díky integrovanému modulu jakékoliv data
  • ověřeno zákazníky není aktivní, jelikož byl začátkem roku 2021 pozastaven provoz z důvodu omezení prodeje většího a těžšího sortimentu, který jsme kvůli probíhající změně našich obchodních aktivit a plánovanému pronájmu větší části našeho skladu již nechtěli dále řešit.
  • jelikož se většinou prodávají 2-4 pneumatiky, tak se průměrná výše objednávky pohybuje kolem 4.000 – 6.000
  • tento eshop byl spuštěn z důvodu lepší cenotvorby pneumatik a i v oblasti dopravy, která se účtovala za každou pneumatiku a s každou objednávkou tak byl zaručen jak profit na pneumatikách, tak i na dopravě. Navíc jsme ve velké části případů se třemi eshopy obsazovali první pozice na srovnávačích, takže šance na konverzi se výrazně zvyšovala.
  • díky dlouhodobé spolupráci s největšími distributory pneumatik v EU máme stále aktivní VIP podmínky a exklusivní možnost stahování dat od největšího distributora pneumatik v EU (jako jediná firma v ČR).
  • nejvyšší počet objednávek za nejlepší měsíc v daném roce – 2021 (45 obj.), 2020 (74 obj.), 2019 (131 obj.), 2018 (123 obj.), 2017 (370 obj.), 2016 (197 obj.), 2015 (237 obj.), 2014 (388 obj.), 2013 (219 obj.)

SLICKY.cz

  • eshop s historií od roku 2015, který obsloužil více než 5.000 objednávek pneumatik v rámci ČR a SK
  • zákaznická databáze 4.000 registrovaných emailů, 1.200 registrovaných zákazníků a samozřejmě více než cca 3.500 neregistrovaných zákazníků se všemi údaji
  • jedná se o stejný systém jako u výše uvedeného eshopu. Náklady na provoz nejsou žádné, jelikož běží na stejném serveru. Samozřejmě nic nebrání přechodu na jakýkoliv jiný modernější systém (např. Shoptet).
  • datové napojení je řešeno na účetní systém Pohoda E1, exporty dat pro kurýry a ČP
  • importovat a exportovat jdou díky integrovanému modulu jakékoliv data
  • ověřeno zákazníky není aktivní, jelikož byl začátkem roku 2021 pozastaven provoz z důvodu omezení prodeje většího a těžšího sortimentu, který jsme kvůli probíhající změně našich obchodních aktivit a plánovanému pronájmu větší části našeho skladu již nechtěli dále řešit.
  • jelikož se většinou prodávají 2-4 pneumatiky, tak se průměrná výše objednávky pohybuje kolem 6.000 – 7.000
  • tento eshop byl spuštěn z důvodu lepší cenotvorby pneumatik a i v oblasti dopravy, která se účtovala s vysokou cenou za každou pneumatiku a s každou objednávkou tak byl zaručen jak profit na pneumatikách, tak na dopravě. Navíc jsme ve velké části případů se třemi eshopy obsazovali první pozice na srovnávačích, takže šance na konverzi se výrazně zvyšovala.
  • nejvyšší počet objednávek za nejlepší měsíc v daném roce – 2021 (24 obj.), 2020 (82 obj.), 2019 (105 obj.), 2018 (138 obj.), 2017 (345 obj.), 2016 (175 obj.), 2015 (117 obj.)

Vzhledem k tomu, že začátkem roku 2021 byl eshopový business z důvodu zaměření se na jiné obchodní činnosti odsunut do pozadí, tak za poslední 2 roky prodeje samozřejmě poklesly. Velmi výraznou část obratu ubralo pozastavení prodeje pneumatik (lze ihned obnovit) a také se na tom podepsala i ekonomická krize spolu s vysokou inflací, drahými energiemi a válkou na Ukrajině, kdy lidé aktuálně nevyhazují peníze za nepotřebné věci (např. elektroniku). Krize však netrvá věčně a nic nebrání novému majiteli v tom, aby rozšířil sortiment, spustil případný marketing a za pár měsíců začal výrazněji růst.

Náklady na provoz:

  • domény (cca 500 Kč/rok)
  • hosting (my máme předimenzovaný dedikovaný server za 1500 Kč/měsíc, ale lze řešit levnějším řešením např. VPS v ceně kolem 500 Kč)
  • správce serveru (500750 Kč/měsíc)
  • VOIP telefony (250 Kč/měsíc)
  • fulfillment sklad – dle velikosti potřebné plochy a dle počtu zabalených zásilek (my hradíme kolem 5.000-10.000 Kč dle sezóny za překladiště)
  • sklad (dle lokality a potřebné plochy) – máme vlastní – lze se dohodnout na pronájmu sklad. prostor (až 1600 m2)
  • energie (dle spotřeby a aktuálních cen)
  • zaměstnanci – ideálně rodina – pokud není možné, tak ze začátku určitě stačí 1 člověk jako operátor i skladník + majitel jako produkt manager. Po zvýšení obratů ideálně majitel + 1 operátor/fakturant a 1 skladník (obě pozice lze nahradit fulfillmentem). Do obratu 25-30 mil/rok to lze 100% řešit ve 2 lidech. Zde je už ale potřeba vyšší nasazení min. 12 h denně.

Co nákupem získáte:

  • domény: SkveleCeny.cz, PNEU-LEVNE.net, SLICKY.cz
  • grafická loga
  • předplacený hosting na dedikovaném serveru na 3 měsíce (lze samozřejmě pokračovat dále)
  • 3 eshopové řešení vyvinuté na míru bez nutnosti platit jakékoliv další poplatky
  • 1 tuzemskou firmu (s.r.o.) + 1 zahraniční firmu v EU (s.r.o.) zatíženou pouze 9% daní z příjmu do obratu 2 mil EUR (tím lze výrazně optimalizovat poměr zdanění zisku v rámci vlastních firem)
  • exklusivní zlatou číselnou řadu: +420 530 333 444/443/445/446/447
  • smlouvu s fulfillment skladem v EU s možností expedice zásilek do celé EU a nejnižší možnou provozní cenou
  • kontakty na stávající dodavatele vč. napojení dat
  • kontakty na možné nové dodavatele se zajímavým sortimentem
  • kontakty na výrobce nejlevnějšího obalového materiálu v EU
  • doporučení na optimalizaci nákladů na nejnižší možné minimum
  • skladové zásoby není nutné odkoupit, ale dle dohody lze odprodat
  • kompletní vybavení pro případ vlastního provozu skladu a kanceláře (3x PC+monitor+VOIP telefon, 3x kancelářský stůl + židle, 2x police na šanony, lednice, mikrovlnka, konvice, 1x masivní balící stůl, 8x velký regálový systém 2,5x2x0,7 m (3 police), profesionální váha, obalový a spotřební materiál)
  • kompletní prodejní kanály, katalogy a provozní účty: heureka.cz, zbozi.cz, sklik, google, facebook, firmy, mergado, FAJN, emaily, hosting, atd..
  • smlouva s ČP za nejvýhodnější cen. podmínek
  • kontakty na daňového poradce/účetní v ČR i zahraničí, právníky, administrátora serveru, pojišťovny, atd.. (vše s vyjednanou nejnižší cenou)
  • kompletní podpora a veškeré know-how na 3 měsíce (dle potřeby lze prodloužit)
  • stroj na peníze, který je dle vaší šikovnosti schopen s minimálními náklady na provoz v sezóně generovat bez problémů >1 mil zisku měsíčně (několikrát ověřeno)

Návratnost investice:

  • toto je naprosto individuální. Pokud budete eshopům věnovat potřebný čas a péči, tak je dle mého názoru reálná návratnost kolem 3-5 let.
  • v případě přidání více sortimentů a propracované marketingové strategii lze díky obrovské zákaznické základně tento čas výrazně zkrátit

Cena je určena k jednání + platbu lze s menším navýšením ceny a v případě zástavy nemovitostí rozložit do více let. V případě zájmu mne kontaktujte přes kontaktní formulář uvedený vpravo.

 

Důvod nabídky

Po dvaceti letech podnikání je na čase zamáčknout slzu a rozloučit se. Účel pro který byly tyto eshopy stvořeny byl již naplněn. Teď je třeba trochu zvolnit, předat své zkušenosti a dát příležitost mladším generacím.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo
  • Know-how (20 let zkušeností v ecommerce)

Obrat e-shopu

O majiteli

Jan Surý jednatel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů