PetitLulu.cz
Krátce o projektu
E-shop Petit Lulu (oficiálně Petit Lulu s.r.o.), založený v Jablonci nad Nisou, vznikl jako odpověď na nedostatek kvalitních látkových plen na trhu. Zakladatelka Lucie Hladíková...
Hodnota e-shopu
8 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
10 600 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Petit Lulu s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
E-shop Petit Lulu (oficiálně Petit Lulu s.r.o.), založený v Jablonci nad Nisou, vznikl jako odpověď na nedostatek kvalitních látkových plen na trhu. Zakladatelka Lucie Hladíková začala v roce 2012 šít první plenky pro syna Vojtu a původně je zveřejnila na platformě Fler.cz – a ačkoliv to neměla původně v plánu, o její výrobky byl obrovský zájem.
Dnes Petit Lulu patří mezi přední evropské i světové výrobce moderních látkových plen — provozuje vlastní strojní zázemí a zaměstnává přibližně 16,5 lidí (, kteří se ale podílí také výrobě druhé značky Wamu). Výroba je zaměřená z velké části na export, přičemž produkty jsou distribuovány do zemí jako Německo, Itálie, Švýcarsko, Nizozemsko a řady dalších, včetně Kanady.
Od samého počátku klademe důraz na ekologii, zero-waste filozofii a společenskou odpovědnost – nabízíme trvale udržitelné, opakovaně použitelné pleny šetrné k dětem i přírodě. V roce 2021 firma získala ocenění Deloitte Technology Fast 50 a zařadila se tak mezi 50 nejrychleji rostoucích firem v ČR. Do roku 2022 firma procházela certifikací ISO 9001 a má díky tomu velmi dobře zpracované firemní procesy a výrobní postupy.
Důvod nabídky
🌱 Jedno krásné období končí… a nové začíná. Petit Lulu je na prodej. 🌱
Po více než deseti letech budování značky Petit Lulu jsme se rozhodli udělat jedno z nejtěžších rozhodnutí – značku prodáváme.
Petit Lulu dnes patří mezi respektované značky látkových plen s výbornou reputací po celém světě. Naše produkty si zákazníci cení pro jejich kvalitu, funkčnost a udržitelnost. Za úspěchem značky však nestojí jen skvělé produkty, ale také vysoce efektivní a automatizovaná výroba, která nám umožňuje dosahovat výrobní rychlosti srovnatelné s čínskou produkcí – a zároveň si udržet vysoký standard evropské kvality.
🌟 Nabízíme jedinečnou příležitost – převzít silnou značku s mezinárodním přesahem, výborným jménem a ziskovým výrobním know-how.
🎯 Proč prodáváme?
V posledních letech jsme stále více zaměřeni na naši druhou značku WAMU. Cítíme, že už Petit Lulu nedáváme tolik péče, kolik by si zasloužila. A protože věříme, že její příběh má stále co nabídnout – třeba právě s Vámi – rozhodli jsme se ji nabídnout k prodeji.
💡 Co získáte?
➔ Zavedenou značku s výborným jménem a historií
➔ Kompletní e-shopové řešení B2C i B2B ve 3 jazykových mutacích
➔ Portfolio 67 B2B zákazníků - z toho 58 v zahraničí a 15000 B2C zákazníků
➔ Portfolio prověřených dodavatelů materiálu
➔ Sklad hotových výrobků i zásobu materiálu (polotovary, látky, galanterie) v hodnotě 8 mil.
➔ Veškeré střihy v digitálním formátu DXF (případně i v papírové podobě)
➔ Ochrannou známku registrovanou v EU
➔ Přednastavené výrobní normy a přesné produktové kalkulace
➔ Přesně nastavené kusovníky ke každému produktu
➔ Technologické zázemí – japonské šicí automaty, patentkovače a další stroje, díky nimž můžete výrazně snížit výrobní náklady - hrubá marže 62%
➔ a mnoho dalšího
Součástí prodeje je samozřejmě osobní předání značky její zakladatelkou Lucií Hladíkovou a pomoc během přechodného období.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo
- Produktová videa a fotografie
- Stroje a technologie
- Know-how