PetitLulu.cz

novinka
Prodej: 8 000 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

  E-shop Petit Lulu (oficiálně Petit Lulu s.r.o.), založený v Jablonci nad Nisou, vznikl jako odpověď na nedostatek kvalitních látkových plen na trhu. Zakladatelka Lucie Hladíková...

Hodnota e-shopu

8 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

10 600 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

4 až 5 let

Majitel e-shopu

Petit Lulu s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

 

E-shop Petit Lulu (oficiálně Petit Lulu s.r.o.), založený v Jablonci nad Nisou, vznikl jako odpověď na nedostatek kvalitních látkových plen na trhu. Zakladatelka Lucie Hladíková začala v roce 2012 šít první plenky pro syna Vojtu a původně je zveřejnila na platformě Fler.cz – a ačkoliv to neměla původně v plánu, o její výrobky byl obrovský zájem.

Dnes Petit Lulu patří mezi přední evropské i světové výrobce moderních látkových plen — provozuje vlastní strojní zázemí a zaměstnává přibližně 16,5 lidí (, kteří se ale podílí také výrobě druhé značky Wamu). Výroba je zaměřená z velké části na export, přičemž produkty jsou distribuovány do zemí jako Německo, Itálie, Švýcarsko, Nizozemsko a řady dalších, včetně Kanady.

Od samého počátku klademe důraz na ekologii, zero-waste filozofii a společenskou odpovědnost – nabízíme trvale udržitelné, opakovaně použitelné pleny šetrné k dětem i přírodě.  V roce 2021 firma získala ocenění Deloitte Technology Fast 50 a zařadila se tak mezi 50 nejrychleji rostoucích firem v ČR.  Do roku 2022 firma procházela certifikací ISO 9001 a má díky tomu velmi dobře zpracované firemní procesy a výrobní postupy.

 

Důvod nabídky

🌱 Jedno krásné období končí… a nové začíná. Petit Lulu je na prodej. 🌱

Po více než deseti letech budování značky Petit Lulu jsme se rozhodli udělat jedno z nejtěžších rozhodnutí – značku prodáváme.

Petit Lulu dnes patří mezi respektované značky látkových plen s výbornou reputací po celém světě. Naše produkty si zákazníci cení pro jejich kvalitu, funkčnost a udržitelnost. Za úspěchem značky však nestojí jen skvělé produkty, ale také vysoce efektivní a automatizovaná výroba, která nám umožňuje dosahovat výrobní rychlosti srovnatelné s čínskou produkcí – a zároveň si udržet vysoký standard evropské kvality.

🌟 Nabízíme jedinečnou příležitost – převzít silnou značku s mezinárodním přesahem, výborným jménem a ziskovým výrobním know-how.

🎯 Proč prodáváme?
V posledních letech jsme stále více zaměřeni na naši druhou značku WAMU. Cítíme, že už Petit Lulu nedáváme tolik péče, kolik by si zasloužila. A protože věříme, že její příběh má stále co nabídnout – třeba právě s Vámi – rozhodli jsme se ji nabídnout k prodeji.

💡 Co získáte?

➔ Zavedenou značku s výborným jménem a historií

➔ Kompletní e-shopové řešení B2C i B2B ve 3 jazykových mutacích

➔ Portfolio 67 B2B zákazníků  - z toho 58 v zahraničí a 15000 B2C zákazníků

➔ Portfolio prověřených dodavatelů materiálu

➔ Sklad hotových výrobků i zásobu materiálu (polotovary, látky, galanterie) v hodnotě 8 mil.

➔ Veškeré střihy v digitálním formátu DXF (případně i v papírové podobě)

➔ Ochrannou známku registrovanou v EU

➔ Přednastavené výrobní normy a přesné produktové kalkulace

➔ Přesně nastavené kusovníky ke každému produktu

➔ Technologické zázemí – japonské šicí automaty, patentkovače a další stroje, díky nimž můžete výrazně snížit výrobní náklady - hrubá marže 62%

➔ a mnoho dalšího

Součástí prodeje je samozřejmě osobní předání značky její zakladatelkou Lucií Hladíkovou a pomoc během přechodného období.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo
  • Produktová videa a fotografie
  • Stroje a technologie
  • Know-how

O majiteli

Mgr. Lucie Hladíková jednatelka

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů