Panáčci.cz
Krátce o projektu
E-shop Panáčci.cz jsme zprovoznili v roce 2004 vzhledem k absenci značky Playmobil na českém trhu. Jako první z e-shopů s tímto zbožím jsme si vybudovali výsadní postavení a...
Hodnota e-shopu
200 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
284 093 Kč
EBITDA za poslední rok
64 838 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Jan Bouček
Návštěvnost za poslední rok
9 999 UN
O projektu
E-shop Panáčci.cz jsme zprovoznili v roce 2004 vzhledem k absenci značky Playmobil na českém trhu. Jako první z e-shopů s tímto zbožím jsme si vybudovali výsadní postavení a úspěšně rozvíjeli menší rodinnou firmu.
V letech 2008–2017 jsme se 7x účastnili jako vystavovatelé na veletrhu ForToys v Praze-Letňanech a v roce 2014 na prestižní přehlídce Designblok.
V současné době nemáme čas a energii se e-shopu plně věnovat. Soustředili jsme se výhradně na produkty německé firmy Geobra, se kterou jsme měli nadstandardní vztahy, součástí jejich nabídky jsou reklamní předměty, dvakrát ročně katalogy.
Fungování e-shopu bylo a je nenáročné, obstarávali jsme ho ve dvou lidech průměrně hodinu denně.
Stránky jsou zaparkované u Active24, obchod běží na platformě Shoptet, kde je mnoho nástrojů ulehčujících práci.
Zboží posíláme přes Zásilkovnu a Českou poštu, platební bránu máme otevřenou přes GoPay.
Panáčci.cz jsou vedeni na fyzickou osobu, plátce DPH. Snažili jsme se pracovat s marží 30%. Naší výhodou byla a je operativnost, rychlost, osobní přístup a srdeční vztah k Playmobilu.
Součástí nabídky je:
- Doména u Active24.cz
- E-shop na Shoptet.cz
- Kontakty na dodavatele.
- Skladové zásoby v ceně cca 150 000 bez DPH.
- Grafické podklady pro kampaně.
- Databáze cca 2000 zákazníků.
- Sociální sítě – Facebook, Instagram – s cca 400+200 sledujícími.
- Účet na srovnávačích Heureka, Zboží a Sklik.
- Propojení s platební bránou GoPay.
- Napojení na dopravce DPD.
- Pomoc se zaučením a provozem e-shopu v základní míře.
Důvod nabídky
Po 20 letech se již nemůžeme plně věnovat Playmobilu s takovou dynamikou jako v našich nejlepších letech. V době pandemie (2020-2022) prodeje poklesly a v minulém roce se nám je nepodařilo zvednout. Místo marketingu značky Playmobil jsme se zaměřili na jiné projekty a to se ukázalo jako zásadní chyba. Nevěnovali jsme dostatečnou pozornost sociálním sítím, které jsou klíčem k vyšším prodejům. V letošním roce Playmobil oslaví 50 let na trhu a to je jistě příležitost k restartu, e-shop Panáčci.cz by si zasloužil novou šanci.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo
- Účet na srovnávačích Heureka, Zboží a Sklik