Outdoorstuff.cz
Krátce o projektu
E-shop jsem založil před 14 lety v roce 2010. Celou dobu ho provozuji sám a starám se tak o jeho hladký chod a spokojenost zákazníků. V tuto chvíli eviduji 700 hodnocení na Heurece a 2000...
Hodnota e-shopu
850 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 071 830 Kč
EBITDA za poslední rok
282 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Jakub Hojka
Návštěvnost za poslední rok
64 600 UN
O projektu
E-shop jsem založil před 14 lety v roce 2010. Celou dobu ho provozuji sám a starám se tak o jeho hladký chod a spokojenost zákazníků. V tuto chvíli eviduji 700 hodnocení na Heurece a 2000 hodnocení na Zboží.cz.
V sortimentu vybírám zboží udržitelné a ekologické. Zejména pak české a evropské značky. Máte rádi přírodu a nedáte na ní dopustit? Pak jsme na stejné vlně. Pro mě je Outdoorstuff srdcovkou, kterou mám možnost alespoň trochu ovlivňovat svět k lepšímu 🙂
Od roku 2020 držím certifikát udržitelný eshop (jako jeden z prvních v ČR)
V roce 2023 jsem migroval celé řešení na Shoptet z konkurenčního Fastcentriku, což přineslo výrazné zautomatizování procesů od tisku štítků a fakturaci až po hlídání dostupností a napojení na dodavatele. Díky tomu jsem zrychlil expedici balíků a fakturaci na 1/10 původní doby.
V roce 2023 generoval e-shop tržby ve výši 3 750 000 Kč.
V tuto chvíli je 1800 položek aktivních, z toho 1000 unikátních produktů a 800 variant. Většina dodavatelů je napojených přes feed, a tak na pár kliků je možné řádově navýšit počet produktů. Já jsem šel cestou výběru pouze těch produktů, které bych si sám koupil, popřípadě používal.
Hodnota fyzického skladu je v tuto chvíli 500 tis. Kč.
Součástí prodeje je:
- eshop na platformě Shoptet
- přístup do reklamních systémů
- domény Outdoorstuff.cz, Outdoorstuff.sk, Outdoorstaff.cz
- skladové zásoby a vybavení skladu (regály, balící potřeby, atd.)
- kontakty na jednotlivé dodavatele
- fungující napojení přes feed
- bezpočet běžících aplikací
Rád vše případnému zájemci vysvětlím a ukážu. E-shop běží a bude běžet dokud se nenajde vhodný zájemce. Provoz ani ukončení reklamních kampaní před případným prodejem nezvažuji.
Důvod nabídky
Nejsem úplně dobrý marketér a vzhledem k menším dětem a chuti více využívat svůj čas nedávám eshopu to, co by si zasloužil. Myslím, že ideální zájemce je mladý člověk, popřípadě skupina kamarádů, kteří do toho vletí a opět rozjedou e-shop na plné obrátky.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo