Makla.cz
Krátce o projektu
E-shop Makla.cz funguje od roku 2015 a prodává pouze 30 produktů. Díky vracejícím se zákazníkům a specifickému produktu vykazuje velké tržby a to bez reklamy (na tabákové výrobky...
Hodnota e-shopu
2 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
4 800 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Toughness s. r. o.
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
E-shop Makla.cz funguje od roku 2015 a prodává pouze 30 produktů. Díky vracejícím se zákazníkům a specifickému produktu vykazuje velké tržby a to bez reklamy (na tabákové výrobky reklama být nesmí). Jedná se o žvýkací tabák (Makla, Sibéria,…) a zákazníci tyto produkty z pravidla již znají. Proto se vratky drží na extrémně nízkých číslech v řádech pár %. Přestože se jedná o tabákové produkty, je zde velmi zajímavá marže. Dle produktu: 10 – 40%.
Velká část zákazníků se stále vrací a mají s námi výborné zkušenosti. Plno z nich známe i osobně a rád předám i tyto kontakty.
Díky těmto specifickým aspektům a 8 let budování know-how, zákazníků i distribuční sítě trafik, je e-shop velmi stabilní a lze předpokládat, že bude roky fungovat i bez větších zásahů.
Specifika nabídky:
- Eshop běží na platformě Upgates s napojením na účetní systém POHODA.
- Doména – u svethostingu.cz / Makla.cz a lze se domluvit i na Makla.pl, Makla.sk, Makla.hu, Makla.be
- Kontakty na dodavatele a to jak aktuální, tak z historie.
- Veškeré know-how předáme
- Databáze desítek tisíc zákazníků
- Spolupráce/ Kontakty – lze předat i informace a kontakty na trafiky, případně i do sítě GECO, kde jsme X let prodávali.
- Skladové zásoby – dle domluvy. Může být vč. skladových zásob, nebo bez. U zboží je velká obrátka malého počtu produktů a není problém před prodejem vše doprodat.
- Pomoc se zaučením a provozem e-shopu – v maximální možné míře. Maximálně však 2 měsíce.
- Propojení s Google Ads, Analytics – zařídíme.
- Propojení s platební bránou – PayU
- Podklady pro kampaně/ marketing
Důvod nabídky
Během zakládání a budování e-shopu, ale i distribuční sítě jsme čekali větší a rychlejší růst.
Jelikož tržby nesplnili naše očekávání, tak tento trh nechceme dál rozvíjet a budeme se věnovat našemu hlavnímu businessu a to výrobě oblečení.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo