Lenyas.cz

shoptetnovinka
Prodej: 124 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízím k prodeji eshop s doplňky do vlasů, který musím bohužel z vážných rodinných důvodů prodat. Více informací najdete níže. Je vhodný pro maminky na rodičovské nebo...

Hodnota e-shopu

124 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

14 636 Kč

EBITDA za poslední rok

15 843 Kč

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

Lenka Krones

Návštěvnost za poslední rok

1 200 UN

O projektu

Nabízím k prodeji eshop s doplňky do vlasů, který musím bohužel z vážných rodinných důvodů prodat. Více informací najdete níže. Je vhodný pro maminky na rodičovské nebo mateřské dovolené, je kompletně připravený, nastavený, vybavený, má sklad plný produktů, obalových materiálů i věcí pro nafocování produktů, ale i připravené sociální sítě s historií. Cena je opravdu jen za čas, který byl při výrobě potřeba a veškeré vybavení. (Potřebovat budete jen vlastní tiskárnu, vše ostatní budete mít.) Pro více informací mě neváhejte kontaktovat. 

  1. Co je důvodem prodeje?

Z vážných rodinných důvodů. Eshop je vhodný pro maminku na mateřské nebo rodičovské, jak jsem to měla já. 

  1. Jak starý je obchod, co mohu říct o jeho historii?

Eshop byl tvořen cca od 6/2023 a spuštěn byl v testovacím provozu v 2/2024 a do úplného provozu na jaře 2024.

  1. Jaký je obrat obchodu za poslední rok? Jaký je roční čistý zisk obchodu a jaký je roční čistý zisk po odpočtu všech nákladů na zaměstnavatele, provoz apod.? Jak se obraty a zisky vyvíjely v čase?

Za těch pár měsíců pro rok 2024 byl obrat 16 tis. Čistý zisk nebyl, v tomto roce jsme si dali do nákladů vše na tvorbu eshopu, včetně nákupu všech produktů a to i těch, které doposud nebyli do eshopu vloženy. 

  1. Jaká je návštěvnost obchodu a jak se vyvíjela v čase? Jaký podíl z toho dělají placené kampaně? Připravte pro potenciálního zákazníka data z Google Analytics a ze svých kampaní, spolehněte se, že je bude chtít vidět a pečlivě prozkoumat.

Návštěvnost se stále organicky pohybuje kolem 2,5 tis. měsíčně. Nemáme žádné placené reklamy, jednou nebo dvakrát jsme to zkusili, ale nebylo třeba. Google Analytics samozřejmě máme, včetně dalších propojených služeb. 

  1. Na jakém technickém řešení e-shop funguje? V případě pronájmu e-shopu, kolik za provoz platím a je zvolený tarif nutný? Jaké jsou zkušenosti s poskytovatelem? V případě e-shopu na míru je třeba aktualizace? Kolik stojí údržba u poskytovatele a jaké byly průměrné náklady na programátora?

Eshop je na Shoptetu – tarif Business, protože jsme potřebovali řešení skladového hospodářství a více produktů jak 100 – v eshopu je nyní nahráno 310, ale hodně produktů ještě čeká na své vložení. Tarif stojí 1900,-/měsíčně. Poskytoval je super, má rychlou podporu a hlavně skvělou nápovědu, se kterou se mi podařilo celý eshop nastartovat sama. Pak ještě platím doménu, která stojí cca 1075,-/rok u Active24. 

  1. V případě, že prodáváte e-shop, prodávám ho i s doménou? E-mailové schránky mám řešené u poskytovatele e-shopu, nebo přes registrátora domény?

Pak ještě platím doménu, která stojí cca 1075,-/rok u Active24. Email mám zřízený jeden pro tento eshop a ten je na Shoptetu. 

  1. Jak je to se smlouvami s třetími stranami, jako jsou dodavatelé či dopravci?

Dopravci mi nabídli zajímavé podmínky pouze u PPL, jinak to na začátku s malým objemem objednávek stačilo posílat přes klasickou registraci. Smlouva na PPL by podle jejich informací měla být jednoduše převoditelná, pokud zůstanou ostatní údaje stejné. Takže to by mělo být snadné. 

Eshop má smlouvu s Gopay platební bránou a jejich smlouva by měla být převoditelné též. 

Logo je koupené, mám k tomu veškeré doklady. 

Produktové fotky jsem tvořila sama, součástí prodeje je i vybavení pro další práci. 

Výrobky jsou nakupovány z Číny, kde jsem vždy koupila napřed nějaké vzorky, abych si ověřila kvalitu a pak teprve jsem výrobky prodávala. 

Žádnou další specifickou smlouvu nemám. 

  1. Mám vlastní sklad, nebo objednávky přeposílám dodavateli, který je vyřizuje? Pokud vlastní sklad, jaká je hodnota skladových zásob?

Mám vlastní sklad a veškeré náklady na výrobky již byly dány do nákladů první rok, plus cca 1500,- za novou kolekci tropických květin, která se však do eschopu již nedostala. 

  1. Kolik stojí provoz e-shopu měsíčně, ročně? Rozložte náklady na jednotlivé segmenty – provoz e-shopu, zásobování, balení a logistika produktů, reklamace a vratky, náklady na marketing, zaměstnanci, případně i služby poradců a specialistů apod.

Měsíčně jde o náklady na Shoptet tarif, viz výše + zálohy na sociální a zdravotní a případné nákupy nových produktů. Ale prozatím je připravena kompletní podzimní a Halloweenská kolekce včetně zimních produktů, takže máte prozatím vystaráno s dalšími náklady, pokud to tak budete chtít. 

V rámci ekologického smýšlení používáme obaly, které máme od výrobců. Jsou připraveny dvě krabice plné obalového materiálu, obálek, bublinek. Více než 450 nálepek Fragile a téměř plná krabice nalepovacích adresních štítků. Všechny tyto věci již byly dány do nákladů. 

Náklady na marketing nemáme. Zkusili jsme asi jednou nebo dvakrát PPC kampaně, také máme založenou Heuréku a jsme v Google Merchant, ale nejlépe fungovaly příspěvky na sociálních sítích, především videa na Tiktoku. Profily jsou založené na FB, YT, TT i Ig. Vše převedeme. Také je založený malý blog, který má sám o sobě svou návštěvnost. 

Reklamaci jsme měli jednu, kdy nám paní tvrdila, že se jí jeden skřipec rozpadl. Nezjišťovali jsme, vrátili jsme peníze – 39,-. Také naše aktuální politika řešení reklamací. 

  1. Kdo je mým největším konkurentem a v čem vyniká? Mapoval jsem konkurenci? Čím se liším já proti konkurenci? Mám nějaké certifikáty (Ověřeno zákazníky od Heureky apod.)

Z posledního mapování jsme neměli přímou konkurenci, protože eshop pouze z vlasovými doplňky u nás vůbec nebyl. Ale konkurencí se později stalo např. Pepco nebo H&M, kteří naše nejprodávanější produkty začali nabízet o rok později s mnohem lepšími cenami. Ale měli rok zpoždění. Stejně tak čelenka, která vypadá jako brýle do vlasů, byla jediná od nás na našem trhu. Většina produktů, které máme na skladě nejsou v Česku ani v Evropě dostupné z místních eshopů. Ale tento průzkum je z roku 2024 a začátku 2025. 

Ověřeno zákazníky od Heuréky ještě nemáme, ale jsme tam zaregistrovaní. 

Recenze za webu a u produktů jsou pravé, takže je nijak neselektujeme. 

  1. Jak fungoval marketing? SEO, PPC, je obchod registrovaný v porovnávačích zboží, na sociálních sítích? Jaké marketingové aktivity jsem za poslední rok dělal? Co bylo úspěšné a co se neověřilo?

V některých kategoriích, především květinové skřipce, jsme byli na prvních pozicích a to bez marketingu. Jak jsem zmínila, tak PPC kampaně byly spíš pokus. Vlastně stačilo točit videa na Tiktok a začaly se hýbat prodeje. Bohužel jsem ale v tomto směru nemohla být moc aktivní, protože se začala měnit rodinná situace a bohužel se to odrazilo na prodejích. 

 

Důvod nabídky

Již dlouho se eshopu nevěnuji, nemůžu z vážných rodinných důvodů. Takže je čas jej prodat, i když si jeho tvorba vzala tolik času i peněz. Budu proto ráda, když ho převezme někdo, kdo z něj bude mít stejnou radost jako já na začátku a udělá z něj, co si zaslouží.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Logo

O majiteli

Lenka Krones Majitelka

Založila jsem si malý eshopek pro radost na mateřské a rodičovské, což byla s Shoptetem skvělá volba. Bohužel velké plány na jeho rozvoj se z vážných rodinných důvodů nekonaly. Má však velký potenciál a věřím, že bude plnit Vaše očekávání.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů