Kitchenstore.cz
Krátce o projektu
Eshop je zaměřen zejména na profesionály v gastronomii, ale velkou část zákazníků tvoří také běžní spotřebitelé, kteří vyhledávají kvalitní načíní. Eshop má také stálé...
Hodnota e-shopu
450 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
6 200 000 Kč
EBITDA za poslední rok
400 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Sabo-Špalek, s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
46 500 UN
O projektu
Eshop je zaměřen zejména na profesionály v gastronomii, ale velkou část zákazníků tvoří také běžní spotřebitelé, kteří vyhledávají kvalitní načíní. Eshop má také stálé zákazníky zejména z řad Obecních úřadů, školních jídelen či nemocnic a také velké firmy typu CPI Hotels, Fruitissimo, Sonnentor.
Eshop lze řídit pouze v jednom člověku. Logistika je řešena na dálku. Balení zboží zajišťují zdarma dodavatelé. Správa obchodu zabere denně cca 1 hodinu. Pokud není zboží vyzvednuto nebo je vráceno zpět, je dohodnuta možnost vrátit toto zboží zpět dodavatelům. Skladové zásoby tedy nejsou potřeba.
V současné době spolupracujeme pouze se 3 dodavateli z ČR a jedním z PL (marginálně). Eshop je možno rozšířit o další dodavatele, ale vyhodnotil jsem si spolupráci jako logisticky náročnou.
Dodavatelé jsou etablovaní na Českém a Slovenském trhu. Mají stabilní nabídku nejprodávanějšího zboží. Skladové zásoby jsou bez problémů. Každý rok přichází také s řadou novinek pro moderní stolování. Zejména restaurační porcelán, příbory a sklenice. Tady vidím velký potenciál, ale z časových důvodů se tomu nevěnuji.
Propagace probíhá na Heureka.cz, Zboží + Seznam, Google Adds. Velkou část objednávek tvoří také neplacené přístupy díky SEO a doporučením. Profily na sociálních sítích jsou zřízeny, ale neprobíhá na nich nic z důvodu náročnosti. Náklady na reklamu jsou v průměru 10000 – 15000,- měsíčně. Od ledna 2023 byla správa kampaní svěřena externímu člověku, ale po vyhodnocení byla spolupráce ukončena k 1.10.2023.
Od 1.10. je eshop zaměřen především na produkty s cenou nad 1800,- bez DPH a ziskovost. Striktně také kontroluji náklady na jednotlivé reklamy a zaměřuji se na výkon. Tato strategie přináší daleko lepší výsledky.
V ceně je zahrnuto:
- Doména
- Kontakty na dodavatele – feed
- Nasmlouvaní přepravci – PPL, zásilkovna
- Značka logo
- Databáze zákazníků od roku 2017
- Eshop na platformě eshop-rychle
- Účty na srovnávačích Zbozi, Heureka, Google
- Propojení s platební branou ThePay
- Propojení s Google Analytics
- Pomoc se zaučením
Důvod nabídky
V tomto oboru se pohybuji již od roku 2008 a cítím únavu. V současné chvíli se věnuji studiu programování a od příštího roku se tomu chci věnovat na 100%.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo