JustCreate3D.cz
Krátce o projektu
Co je důvodem prodeje/na co chcete půjčit/proč sháníte investora? Moj naklad prilezitosti je vyssi. Eshop prevadzkujem od svojich 19 rokov. Chcem prejst na nnieco ine Jak starý je...
Hodnota e-shopu
2 250 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
2 000 000 Kč
EBITDA za poslední rok
250 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
JustCreate3D s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
5 500 UN
O projektu
- Co je důvodem prodeje/na co chcete půjčit/proč sháníte investora?
- Moj naklad prilezitosti je vyssi. Eshop prevadzkujem od svojich 19 rokov. Chcem prejst na nnieco ine
- Jak starý je obchod, co mohu říct o jeho historii?
- Prva verzia eshopu vznikla reakciou na chybajucu ponuku na slovenskom trhu. Znacka JustCreate3D je dobre znama vo svete 3D tlace. Eshop vyrastol spolu so slovenskym 3DExpom, kde ako jediny slovensky eshop bol stale ako hlavny partner expa zucastneny.
- Jaký je obrat obchodu za poslední rok? Jaký je roční čistý zisk obchodu a jaký je roční čistý zisk po odpočtu všech nákladů na zaměstnavatele, provoz apod.? Jak se obraty a zisky vyvíjely v čase?
Obrat sa pohybuje medzi 80k az 90k eur rocne. Cista ziskovost cca 15% (vacsina zisku je prehltena fulfilmentovou sluzbou). Vacsinu trzieb (80%) tvoria B2B zakaznici. Do EBITDA nepocitam svoj plat – venujem tomu maximalne 10h mesacne a to po mimo mojej hlavnej prace.. teda takmer nerobim nic pre ten ehsop. Doobjednavam tovar a spracuvavam rucne emailove objednavky.
-
- Eshop je momentalne plne automatizovany, cos a tyka standardneho eshopoveho predaja.
Automatizovane procesy:
– Prijem objednavky a zaslanie koncovemu zakaznikovi (obrazne povedane mozete odist na 2 tyzdne bez notebooku na druhy koniec sveta..)
– Parovanie platieb s bankou a eshopom.
– Skladove pocty (prijem fullfilmentovou sluzbou a podporovany CRON import do eshopu)
- Prepocitavanie do cudzich mien (huf/czk), moznost pridat lubovolne meny a automatizovat prepocitavanie
- Kontrolovanie IC DPH zahranicneho odberatela.
- Export friendly format pre uctovnicku
Neautomatizovane procesy :
- Odpovedat na emaily,
- Nakup tovaru
- Jednanie s dodavatelmi
- Marketing
- Pdf objednavky od velkych firemnych zakaznikov
- Na jakém technickém řešení e-shop funguje? V případě pronájmu e-shopu, kolik za provoz platím a je zvolený tarif nutný? Jaké jsou zkušenosti s poskytovatelem? V případě e-shopu na míru je třeba aktualizace? Kolik stojí údržba u poskytovatele a jaké byly průměrné náklady na programátora?
- Eshop bezi na modernej headless platforme saleor.io, frontend je na mieru a je vo vasich rukach. Mozem poskytovat developersku podoporu pocas dohodnuteho casu.
- V případě, že prodáváte e-shop, prodávám ho i s doménou? E-mailové schránky mám řešené u poskytovatele e-shopu, nebo přes registrátora domény?
- Eshop je predavany aj s domenou justcreate3D.com/at/sk/cz/sl/hu a domena justcreate.sk
- Jak je to se smlouvami s třetími stranami, jako jsou dodavatelé či dopravci?
- Dopravcov Vam riesi fulfilmentova sluzba, dodavatelia su rieseni roznymi zmluvami.
- Mám vlastní sklad, nebo objednávky přeposílám dodavateli, který je vyřizuje? Pokud vlastní sklad, jaká je hodnota skladových zásob?
- Mam vlastny sklad (fulfillment), hodnota v nakupnych cenach cca 45k EUR.
- Kolik stojí provoz e-shopu měsíčně, ročně? Rozložte náklady na jednotlivé segmenty – provoz e-shopu, zásobování, balení a logistika produktů, reklamace a vratky, náklady na marketing, zaměstnanci, případně i služby poradců a specialistů apod.
- Vyhodou tohto tovaru je absolutne minimalne mnozstvo vratok a reklamaci, ide o spotrebny tovar ktory ludia si kupuju lebo ho potrebuju.
- Servre, 40€ mesacne
superfaktura 18€ mesacne
fulfilment, pokial budete pouzivat, medzi 600 az 1000€ mesacne.
Uctovnik 50€ mesacne.
- Kdo je mým největším konkurentem a v čem vyniká? Mapoval jsem konkurenci? Čím se liším já proti konkurenci? Mám nějaké certifikáty (Ověřeno zákazníky od Heureky apod.)
- Konkurencie je dobre zmapovana, na vyziadanie zaslem v sukromnej sprave. Eshop ma certifikat od heureky overene zakazniky.
- Jak fungoval marketing? SEO, PPC, je obchod registrovaný v porovnávačích zboží, na sociálních sítích? Jaké marketingové aktivity jsem za poslední rok dělal? Co bylo úspěšné a co se neověřilo?
- Marketing je najvacsia slaba stranka tohto eshopu, okrem fyzickych vystav a podujati bol prakticky nulovy. SEO je ako tak dobre vyriesene a tam to konci. Eshop predavam prave z dovodu, ze marketing robit neviem, ani ho neviem dobre delegovat.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo