Dreamstock.cz

shoptet
Prodej: 2 990 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Stabilně fungující eshop Dreamstock.cz se značkovým oblečením který roste již od roku 2014. Aktuální marže se tak pohybuje 35-40%. Napojeno na všechny zbožové vyhledávače....

Hodnota e-shopu

2 990 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

Neuvedeno

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Dreamstock s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

Stabilně fungující eshop Dreamstock.cz se značkovým oblečením který roste již od roku 2014.

Aktuální marže se tak pohybuje 35-40%.
Napojeno na všechny zbožové vyhledávače. Propagace probíhá skrze široký záběr marketingových nástrojů a zdroje návštěvnosti jsou rovnoměrně rozprostřeny.

E-shop jsem zakládal společně s nástupem na vysokou školu. Od začátku se veškeré finance investovaly zpět do obchodu. Společně s postupným získáváním zkušeností zejména v oblasti marketingu, řízení lidí a automatizací procesů e-shop rostl. A to všechno až do momentu, kdy jsem si uvědomil, že v rámci podnikání nechci sázet vše jen na jednu kartu. Rozjel jsem tak další projekty a zjistil, že mě baví více kontaktnější způsob obchodování a ztratil jsem vztah k prodávanému produktu.

Jako řešení mě napadlo přebudování konceptu a využití platformy pro značkový second hand, z fast fashion se tak dostat k něčemu udržitelnějšímu a zároveň využít nastupujícího celosvětového trendu a zvýšené poptávky po tomto zboží. Na to už mi ale nezbývají kapacity, abych to celé rozjel sám a nenašel jsem na to dosud vhodného partnera. Co se stihlo je nalezení vhodných dodavatelů, komunikace s nimi a první testovací objednávky.

Dalším problémem je, že v původním skladu a kancelářích e-shopu Dreamstock jsou nyní nastěhovány dva další eshopy a krom kapacit personálních ubývají také kapacity skladovací a manipulační.
Ve fyzické formě je v ceně kompletně celý sklad v aktuální inventurní nákupní hodnotě 1 659 553 Kč včetně DPH (aktuální prodejní je 2 691 194 Kč),

V ceně e-shopu je :

  • Doména www.dreamstock.cz
  • Celá platforma
  • Všechny přístupy
  • IT řešení
  • Skladovací systém
  • Skladové zásoby v aktuální hodnotě 1 659 553 Kč včetně DPH
  • Na míru vybudovaná automatizace expedice
  • Napojení na dopravce:
    • Balíkobot
    • Zásilkovna
    • Pošta
    • DPD
  • Vyřešena je i doprava na SK
  • Ecomail - emailing
  • Individuální úpravy Shoptetu (titulní stránka / šablona by jen potřebovala nějaký ten facelift)
  • Databáze zákazníků - cca 50000 kontaktů
  • Napojení na:
  • Účty na sociálních sítích:
  • Zaškolení
  • Know-How

Dále také všechny potřebné konzultace s školení i během zkušebního období 1 měsíc po nákupu, záleží nám i na budoucím úspěchu tohoto konceptu.

Důvod nabídky

V roce 2020 jsme se začali více zaměřovat na ostatní e-shopy a projekty a na Dreamstock už nezbyl tolik času a kapacit. Na začátku roku 2021 jsme z důvodu Brexitu začali mít potíže s hlavními dodavateli z VB, které jsme dosud nevyřešili a e-shop tím dále trpí a potenciál e-shopu je tam čím dál méně využit, což se projevuje na klesajícím obratu. Více článku v odstavci "O majiteli".

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Celá platforma
  • Všechny přístupy
  • IT řešení
  • Skladovací systém
  • Automatizace expedice
  • Balíkobot
  • Zásilkovna
  • Pošta
  • DPD
  • Řešení dopravy na SK
  • Ecomail - emailing
  • Databáze zákazníků
  • Individuální úpravy Shoptetu
  • Heureka.cz
  • Glami.cz
  • Firmy.cz
  • Sklik
  • Google Ads
  • Zaškolení
  • Know-How

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Ing. Lubos Nouzak Jednatel

Eshop jsem zakládal společně s nástupem na vysokou školu. Od začátku se veškeré finance investovaly zpět do obchodu. Společně s postupným získáváním zkušeností zejména v oblasti marketingu, řízení lidí a automatizací procesů e-shop rostl. A to všechno až do momentu, kdy jsem si uvědomil, že v rámci podnikání nechci sázet vše jen na jednu kartu. Rozjel jsem tak další projekty a zjistil, že mě baví více kontaktnější způsob obchodování a ztratil jsem vztah k prodávanému produktu.

Jako řešení mě napadlo přebudování konceptu a využití platformy pro značkový second hand, z fast fashion se tak dostat k něčemu udržitenějšímu a zároveň využít nastupujícího celosvětového trendu a zvýšené poptávky po tomto zboží. Na to už mi ale nezbývají kapacity, abych to celé rozjel sám a nenašel jsem na to dosud vhodného partnera. Co se stihlo je nalezení vhodných dodavatelů, komunikace s nimi a první testovací objednávky.

Po těch letech a dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodl toho všeho tak trochu vzdát a předat tuto platformu někomu, kdo ji dokáže využít lépe než já.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů