Calidu.cz

novinka
Prodej: 79 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

E-shop CALIDU CALIDU je e-shop, který vznikl z čisté radosti pejskaře pro pejskaře. Základním produktem se stalo patentované Vodítko 3v1 Twistline. Tento unikátní produkt získal...

Hodnota e-shopu

79 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

100 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

PD Group s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

5 000 UN

O projektu

E-shop CALIDU

CALIDU je e-shop, který vznikl z čisté radosti pejskaře pro pejskaře. Základním produktem se stalo patentované Vodítko 3v1 Twistline. Tento unikátní produkt získal ocenění v prestižní soutěži Grand Prix for Pets 2023, což potvrzuje jeho originalitu a silný prodejní potenciál.

E-shop je postaven na moderní zakoupené šabloně, která je pečlivě zvolená tak, aby podporovala prodejní procesy a nabízela zákazníkovi příjemný uživatelský zážitek. Při prodeji předám kompletní „balík“ – od samotného e-shopu a skladových zásob až po veškeré související kanály a know-how.

Součástí převodu budou aktivní účty na sociálních sítích Instagram a Facebook (vyjma Tik Toku), databáze zákazníků včetně e-mailových kontaktů v platformě Leadhub, stejně jako doporučení, co se v rámci prodeje a marketingu osvědčilo, a co naopak nefungovalo, to samé i v product developmentu. Nový majitel tak získá nejen funkční obchod, ale i praktické návody a znalosti pro další rozvoj značky.

V případě zájmu nabízím i následnou marketingovou podporu, aby byl přechod co nejplynulejší a nový majitel mohl navázat na vybudovanou důvěru a stabilní základy značky CALIDU.


Co kupujete

Brand:

CALIDU společně s doménou www.calidu.cz, logotypy, brand manuál, tone of voice, produktové fotografie a popisy vč. textace webu, marketingové účty (Meta, Google Ads, Leadhub, jiné), zákaznická databáze v souladu s GDPR

E‑shop:
Shopify včetně propojených aplikací (Fakturoid, Balíkovna, Zásilkovna, atd.), automatizovaný mailing (Leadhub)

Zásoby a dodavatelé:
Součástí prodeje je aktuální sklad zásob: role se speciálními polyesterovými popruhy + role s lany, kožené komponenty a kovové komponenty, kovové plíšky a razidla pro výrobu známek, protihltací misky, také předám kontakty na dodavatele se kterými lze dále spolupracovat

Účty na sociálních sítích:
Instagram 2000 sledujících
Facebook 400 sledujících (ten jsem nikdy nerozvíjela, protože jsem tam neviděla potenciál)
Youtube kanál vč. již zveřejněných videí
Leadhub databáze okolo 1000 zákazníků, bez spam kampaní s open rate okolo 20 %

Procesy:
Know‑how, střihy a návody na výrobu / postupy, zákaznická péče a reklamace, šablony kampaní. Zaškolení co se marketingu týče dle dohody. Případná možnost následující spolupráce, být pro značku „tváří“ v Reels kampaních.

Data

Vhled do čísel (marže, návštěvnost, počet objednávek, jiné) poskytnu pouze vážným zájemcům. Přístup k datům ze Shopify, Google analytics, Meta, aj. až po uskutečněném prodeji.

Kde vidím příležitost k růstu

  • Oslovení mainstreamu (komunikace značky, že je jak pro pejskaře do města, tak i aktivně založené do přírody)
  • Rozšíření sortimentu (krmivo, pelíšky,

  • Expanze na zahraniční trhy

  • Aktivní spolupráce s influencery

  • Marketplace prodej (Amazon, Etsy, Mall)

  • Možnost otevřít kamenný showroom nebo stánkový prodej na dog festivalech

Postup při prodeji

Forma prodeje:
Předmětem prodeje jsou konkrétní aktiva: e‑shop, značka, doména, zákaznická databáze, zásoby, design a know‑how. Nepřecházejí žádné závazky firmy.

Zaškolení:
Zaškolení po dohodě v rozsahu 2–4 týdnů – dle potřeb nového majitele.

Nahlédnutí pod pokličku:
Pošlu shrnutí značky a základní čísla bez citlivých dat.

NDA:
Před poskytnutím konkrétních výkazů je nutný podpis NDA.

Důvod nabídky

E-shop CALIDU jsem založila jako small business z čistého nadšení a lásky k produktům, které na českém trhu chyběly. Pustila jsem se do toho bez předchozích zkušeností s e-commerce, a přesto se mi podařilo uvést na trh patentované Vodítko 3v1, které si rychle získalo pozornost a dokonce získalo ocenění v soutěži Grand Prix for Pets 2023. U tohoto vodítka si můžete dále zažádat o prodloužení průmyslového vzoru pro EU.

Na začátku roku 2024 jsem značku transformovala z původního názvu Haf Laf na CALIDU. Na tuto změnu jsem velmi pyšná, vše je promyšleno strategicky, aby značka byla připravená na růst a měla silné základy i do budoucna.

Dnes však cítím, že nastal čas posunout se dál. Plánuji přestěhování do zahraničí a zároveň si uvědomuji, že sama už e-shopu nedokážu dát ten správný drive a uchopení, aby z něj bylo možné vytěžit maximum. Věřím, že CALIDU má velký potenciál, ale k jeho naplnění je potřeba člověk, který se pro věc nadchne a povede značku nejen srdcem, ale i na základě čísel a racionálních rozhodnutí.

Chci značku CALIDU svěřit do rukou někomu, kdo z ní dokáže vytáhnout plný potenciál a pushne ji do výšin. Věřím, že je to možné.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo

Obrat e-shopu

O majiteli

Petra Dychusová Jednatel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů