Bolled.cz
Krátce o projektu
Předmětem prodeje je zavedený e-shop s přírodní kosmetikou a vlastní značkou. Maloobjemová ruční výroba využívá tradiční postupy výroby, které jsou plně v souladu s přírodou a...
Hodnota e-shopu
260 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
450 000 Kč
EBITDA za poslední rok
130 000 Kč
Stáří e-shopu
3 až 4 roky
Majitel e-shopu
Dagmar Potočková
Návštěvnost za poslední rok
45 000 UN
O projektu
Předmětem prodeje je zavedený e-shop s přírodní kosmetikou a vlastní značkou.
Maloobjemová ruční výroba využívá tradiční postupy výroby, které jsou plně v souladu s přírodou a je postavena na výběru těch nejkvalitnějších přírodních surovin.
Všechny kosmetické výrobky mají splněnou legislativu pro ČR i EU.
Každý produkt má vypracovanou Zprávu o bezpečnosti kosmetického přípravku, technologický postup a je registrován v CPNP.
Aktuálně e-shop funguje na organické návštěvnosti (z vyhledávačů) a PPC, generuje 600-1000 objednávek ročně. Větší péčí a PPC má e-shop potenciál na ještě lepší výsledky.
E-shop funguje čtvrtým rokem, náklady na provoz – prestahop-hosting 2232 Kč/ročně + doména 186 Kč
Zaměření e-shopu: přírodní kosmetika s vlastní značkou
Předmět nabídky:
Doména bolled.cz
E-shop na platformě PrestaShop 1.7
Doména i správa e-shopu je u MyDreams innovations s.r.o. s perfektním a profesionálním servisem, kontakt ráda předám
K e-shopu lze dointegrovat cokoliv
Propojení s Google Adw, Google Analytics, Google Search Console, FB Pixel
E-shop napojen na platební bránu GoPay
Profily na sociálních sítích: Facebook, Instagram
Napojení na dopravce ČP (balíkovna, balík do ruky, balík na poštu), Zásilkovna
Kontakty na dodavatele
Databáze zákazníků
Pomoc se zavedením výroby
Logo
Obrat e-shopu
Návštěvnost e-shopu
E-mailové schránka na vlastní doméně
Databáze klientů
Důvod nabídky
Mám více dalších aktivit a z časových důvodů jsem se rozhodla pro prodej eshopu. Jelikož mám k přírodní kosmetice a zejména k její výrobě kladný vztah, ráda bych, aby projekt neumřel a převzal ho někdo zodpovědný.
Eshop lze využít jednak k prodeji nakupovaných kosmetických výrobků, tak i k prodeji vlastních vyrobených přípravků.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo