ZnackovaPera.cz
Krátce o projektu
Prodám automatizovaný ziskový e-shop, který za posledních 12 měsíců vygeneroval obrat 2,3 milionu Kč. E-shop je zaběhnutý, spolehlivý a má 100% reference v programu Ověřeno...
Hodnota e-shopu
370 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
2 290 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Viva E-commerce s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
69 800 UN
O projektu
Prodám automatizovaný ziskový e-shop, který za posledních 12 měsíců vygeneroval obrat 2,3 milionu Kč. E-shop je zaběhnutý, spolehlivý a má 100% reference v programu Ověřeno zákazníky. Na e-shop nemám bohužel téměr žádný čas, poslední 2 roky jsem mu věnoval jednotky hodin měsíčně.
Sortiment značkových per a diářů čítá přes 2 000 produktů, celkem od 30 značek. Velkou část prodejů tvoří doplňková služba gravírování per na míru.
E-shop funguje ve spolupráci se českou solidní firmou na bázi dropshippingu. Dodavatel je velice spolehlivý, rychle expeduje (zboží skladem tentýž den), sleduje aktuální novinky na trhu. Celý proces expedice, skladů a aktualizace produktů je z 99% automatizován. Automatické napojení na fakturační systém, můstek na dodavatele, napojení na dopravce. Provozovatel e-shopu má na starost pouze případnou komunikaci se zákazníky. Eshop běží na systému na míru Inspishop, kde je možné cokoliv customizovat a upravovat dle požadavků na developera.
Marketing a rozvoj:
- V loňském roce (říjen 2018) se spustila responzivní verze. Během prvních 4 měsíců od spuštění je nárůst 56 % konverzního poměru z mobilních zařízení. I díky tomu lze očekávat nárůst nárůst tržeb v roce 2019 i bez dodatečných investic do marketingu.
Téměř polovina návštěvnosti je nyní z organického vyhledávání, ač se práci na SEO téměř nikdy nikdo nevěnoval. Zde je velký potenciál na rozvoj. Systém e-shopu umí parametrickou filtraci. Spolu s prodejem předávám kompletně zpracovanou klasifikační analýzu klíčových slov.
Samozřejmostí je předání všech dostupných marketingových nástrojů a analýz. Ziskově natavené kampaně v AdWords, Skliku a Facebooku. XML feedy upravené a optimalizované přes Mergado, Collabim, Mailchimp, Search Console, vytvořený reporting v DataStudiu, Mailchimp účet.
Součástí prodeje také:
- velký seznam tipů a změn, které jsou na e-shopu potřeba udělat, na který bohužel nikdy nebyl čas implementovat,
- předání kompletního how-how,
- zákaznická databáze,
- kontakty na dodavatele,
- detailně zpracovaný manuál pro zákaznickou podporu,
- dodatečná podpora a poradenství z mé strany první měsíce po prodeji.
Více informací poskytnu na vyžádání.
Důvod nabídky
ČAS. Plně se věnuji klientům na volné noze a e-shopu jsem za poslední 2 roky věnoval minimum času - jednotky hodin měsíčně. Při takové investici se e-shop nedá moc posouvat, ač se mi povedlo poslední roky vždy zvýšit obrat. E-shop tedy rád přenechám někomu, kdo bude mít prostor jej dále rozvíjet.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích