ZnackovaPera.cz

nový
Prodej: 370 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Prodám automatizovaný ziskový e-shop, který za posledních 12 měsíců vygeneroval obrat 2,3 milionu Kč. E-shop je zaběhnutý, spolehlivý a má 100% reference v programu Ověřeno...

Hodnota e-shopu

370 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

2 290 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

4 až 5 let

Majitel e-shopu

Viva E-commerce s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

69 800 UN

O projektu

Prodám automatizovaný ziskový e-shop, který za posledních 12 měsíců vygeneroval obrat 2,3 milionu Kč. E-shop je zaběhnutý, spolehlivý a má 100% reference v programu Ověřeno zákazníky. Na e-shop nemám bohužel téměr žádný čas, poslední 2 roky jsem mu věnoval jednotky hodin měsíčně.

Sortiment značkových per a diářů čítá přes 2 000 produktů, celkem od 30 značek. Velkou část prodejů tvoří doplňková služba gravírování per na míru.

E-shop funguje ve spolupráci se českou solidní firmou na bázi dropshippingu. Dodavatel je velice spolehlivý, rychle expeduje (zboží skladem tentýž den), sleduje aktuální novinky na trhu. Celý proces expedice, skladů a aktualizace produktů je z 99% automatizován. Automatické napojení na fakturační systém, můstek na dodavatele, napojení na dopravce. Provozovatel e-shopu má na starost pouze případnou komunikaci se zákazníky. Eshop běží na systému na míru Inspishop, kde je možné cokoliv customizovat a upravovat dle požadavků na developera.

Marketing a rozvoj:

    V loňském roce (říjen 2018) se spustila responzivní verze. Během prvních 4 měsíců od spuštění je nárůst 56 % konverzního poměru z mobilních zařízení. I díky tomu lze očekávat nárůst nárůst tržeb v roce 2019 i bez dodatečných investic do marketingu.

    Téměř polovina návštěvnosti je nyní z organického vyhledávání, ač se práci na SEO téměř nikdy nikdo nevěnoval. Zde je velký potenciál na rozvoj. Systém e-shopu umí parametrickou filtraci. Spolu s prodejem předávám kompletně zpracovanou klasifikační analýzu klíčových slov.

    Samozřejmostí je předání všech dostupných marketingových nástrojů a analýz. Ziskově natavené kampaně v AdWords, Skliku a Facebooku. XML feedy upravené a optimalizované přes Mergado, Collabim, Mailchimp, Search Console, vytvořený reporting v DataStudiu, Mailchimp účet.

Součástí prodeje také:

  • velký seznam tipů a změn, které jsou na e-shopu potřeba udělat, na který bohužel nikdy nebyl čas implementovat,
  • předání kompletního how-how,
  • zákaznická databáze,
  • kontakty na dodavatele,
  • detailně zpracovaný manuál pro zákaznickou podporu,
  • dodatečná podpora a poradenství z mé strany první měsíce po prodeji.

Více informací poskytnu na vyžádání.

Důvod nabídky

ČAS. Plně se věnuji klientům na volné noze a e-shopu jsem za poslední 2 roky věnoval minimum času - jednotky hodin měsíčně. Při takové investici se e-shop nedá moc posouvat, ač se mi povedlo poslední roky vždy zvýšit obrat. E-shop tedy rád přenechám někomu, kdo bude mít prostor jej dále rozvíjet.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích

O majiteli

David Kočí Jednatel

Online podnikání se věnuji už 8 let. Nyní se plně věnuji svým klientům jako UX designér.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů