zlutarodinka.cz

Prodej: 1 250 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Dobrý den, nabízím 2,5 let starý e-shop s digitálním produktem ZlutaRodinka.cz na Shopify. Kreslíme portréty ve stylu známého seriálu podle fotky. Zákazník zvolí počet osob (od nich...

Hodnota e-shopu

1 250 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 760 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

Ondřej Miletín

Návštěvnost za poslední rok

27 464 UN

O projektu

Dobrý den,

nabízím 2,5 let starý e-shop s digitálním produktem ZlutaRodinka.cz na Shopify. Kreslíme portréty ve stylu známého seriálu podle fotky. Zákazník zvolí počet osob (od nich se odvíjí cena), zvolí pozadí (předkreslená nebo vlastní na míru), nahraje fotky a vybere tisk (nebo bez).

  • Data celý rok 2023 (vše se dá doložit printscreeny):
  • Obrat: 1763908 Kč
  • Návštěvnost: 27464
  • Konverzní poměr: 2,51%
  • Obrat očištěný o náklady na kreslíře a tisk: 881954 Kč
  • Zbylé náklady:
  • Pronájem shopu: 15852 Kč
  • Správa sociálních sítí: 24000 Kč
  • Zapier: 10703 Kč (roční plán)
  • Monday.com: 13174 Kč (roční plán)
  • Google workspace:1716
  • Zisk: 816509 Kč

Od začátku se projekt budoval hlavně na silný brand a SEO. Oboje se podařilo. Což dokazují data, protože direct je nejsilnější zdroj návštěv, za ním organické  vyhledávání. Reklamy a emailing se spouštěli jen na sezónu a oboje velmi dobře fungovalo. Tam tedy vidím pro majitele obrovský potenciál (veškerá konkurence reklamy má). Tyto kresby jsou nyní velmi populární trend a lidé to milují hlavně jako dárek k narozeninám, výročí, svatbám, Valentýnu a hlavně Vánocům. Jednoduše řečeno, funguje to stabilně celý rok i přes prázdniny (svatby).

Projekt byl budován od startu velmi pečlivě a s myšlenkou vytvořit automatizovaný systém, což se také podařilo. Stal se z něj plnohodnotný životaschopný eshop, na který už ale nyní nemám čas. Určitě patříme mezi top 3 stránky v našem odvětví. Netvořil jsem tolik reklamu a spoléhal pouze na dostačující direct, SEO a Instagram organic (na většinu dotazů jsme první i včetně obrázků). Vím, že abych ho poslal do další fáze potřeboval bych hlavně zapracovat na marketingu, emailingu a spolupracích s influencery, přidávání dalších typů kreseb atp.). Ale na to už nemám čas.

Jedná se pouze a kreslení ve stylu Simpsonů. Na styl se copyright nevztahuje. Jedná se pouze o karikaturu (nově se také používá slovo pastyš). Copyright je na kresbu přesných postav ze seriálu, to se samozřejmě nesmí, ale zde se právě jedná pouze o kresbu ve stylu/karikaturu/pastyš. V USA už takové stránky fungují i 10 let a jsou s tím spojené i slavné osobnosti. Např. https://turnedyellow.com/ atd. V ČR je zatím nabídka vlažná a my už jsme skvěle zajetí.

Systém je nastavený na 90% automatizovaně. Používáme pěkné CRM pro správu objednávek a kreslířů a k tomu Zapier (nyní dokončen přechod na levnější Pabbly). Jakmile přijde objednávka do shopify vše se automatický zadá do CRM. Jakmile kreslíř dokončí kresbu, odchází zákazníkovi automatický email ke schválení. Pak jde do tisku. Vše je nízkonákladové a jednoduché (samozřejmě nastavení trvalo několik měsíců a hodně práce 🙂 ). Detaily vysvětlím, až kupci. Mimo sezónu zabere správa objednávek 30-60 minut denně (dá se jednoduše přehodit i na virtuální asistentku). Tisk máme outsourcovaný. 

Klíčovým prvkem jsou samozřejmě kreslíři o které jsme se vždycky dobře starali (máme skvělé několikaleté vztahy). Je jich víc a všichni jsou s prodejem obeznámeni a souhlasí. Předám i návod podle jakého klíče hairovat nové kvalitní lidi (odzkoušeno a jde to).

Projekt se dá jednoduše škálovat buď přes reklamu a nebo přidáváním dalších typů kreseb a kreslířů.

Co nabízím:

  1. Plně automatizovaný systém vč. externí tiskárny
  2. Databáze cca 3k emailů (téměř polovina ještě nenakoupila, máme dobrý nástroj na sběr).
  3. Eshop ZlutaRodinka (shopify)
  4. Doména ZlutaRodinka (wedos)
  5. Všechny kreslíře (plus návod na případnou nahraditelnost)
  6. Nadstandardně ziskový byznys. Marže v rozmezí 40-70% (průměrně držíme 50%, záleží na slevových akcích)
  7. Převod CRM Monday.com (náklad cca 1k měsíčně)
  8. Zapier (můstek mezi CRM a Shopify)
  9. GA účet
  10. Google ads
  11. Google drive účet (100 kč měsíčně), mail na doméně.
  12. Virtuální asistentku na správu socek (3-4 příspěvky týdně).
  13. IG/FB/Pinterest/Stovkomat/Youtube účty
  14. Know-how a veškeré zaučení

Cashflow okolo 40-50k měsíčně a v sezóně (říjen až prosinec) i 4x tolik.

Prosím pouze seriózní zájemce. Neplátce DPH.

Děkuji

Ing. Ondřej Miletín

Důvod nabídky

Mám i jiné projekty, které mě více naplňují a nechci toto nechat ladem, když to má velký potenciál.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo

O majiteli

Ondřej Miletín Majitel

V ecommerce se pohybuji od roku 2015. Miluji byznys a věci okolo online podnikání a ekonomiky.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů