Zlatnictvitrimama.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Šperky a hodinky
Krátce o projektu
E-shop Zlatnictvitrimama.cz byl založen v roce 2002 a aktuálně využívá šablonové řešení na Eshop-rychle.cz. E-shop je založený na dropshippingovém způsobu s 20-25% marží. Hlavním...
Hodnota e-shopu
30 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
169 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Matěj Práchenský
Návštěvnost za poslední rok
11 000 UN
O projektu
E-shop Zlatnictvitrimama.cz byl založen v roce 2002 a aktuálně využívá šablonové řešení na Eshop-rychle.cz.
E-shop je založený na dropshippingovém způsobu s 20-25% marží.
Hlavním sortimentem e-shopu jsou šperky, snubní prstýnky z oceli, stříbra, zlata, velký výběr piercingů, přívěsky a náhrdelníky z wolframu, různé druhy náhrdelníků, kožené a korálkové náramky.
E-shop nabízí pomocí hlavního dodavatele i rytí textu, obrázků nebo číslic např. na prstýnky, přívěsky nebo třeba na vojenské známky.
Další výhodou je, že nemusíte vlastnit skladové zásoby, vše je u dodavatele. Dodavatel je z ČR a zboží se zasílá také z ČR.
Aktuálně nejsou na e-shopu spuštěny žádné marketingové kampaně. Velkou výhodou e-shopu jsou minimální provozní náklady na e-shop, zákazníci nakupují organicky díky dlouhé historii e-shopu, hlavně se hodně spokojených zákazníků vrací. Vhodné pro každého, kdo má elán se e-shopu věnovat a posunout ho zase o kousek dál. Teď je nejlepší čas ke koupi a provozu eshopu a využít tak předvánočních a vánočních nákupů.
MOŽNOST DOHODY CENY ZA RYCHLÉ JEDNÁNÍ A PRO VÁŽNÉ ZÁJEMCE.
Konkurenční výhody:
- Specializace na jeden typ sortimentu.
- Velký výběr zboží.
- Dlouholetá historie – zákazníci se vracejí.
- Nízké provozní náklady.
- Většina zákazníků přichází organicky.
- Snadná administrace a ovládání e-shopu.
- Bezproblémové vztahy s dodavateli a řešení minimálních reklamací.
Co je předmětem nabídky:
- Doména www.zlatnictvitrimama.cz
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Logo
- Profily na sociálních sítích:
- Zaučení s eshop-rychle.cz
- 30ti dení podpora
- Know-How
- Google Analytics
- Napojení na:
Důvod nabídky
Hlavním důvodem prodeje je málo času věnovat se tomuto e-shopu, který si to po tak dlouhé historii zaslouží. Současně se věnuji více projektům a na tento je méně a méně času.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- 30ti dení podpora
- Know-How
- Google Analytics
- Heureka.cz
- Firmy.cz