Uprimnytriko.cz

novinka
Prodej: 660 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

E-shop UprimnyTriko.cz byl spuštěný v listopadu 2020. Naším hlavním sortimentem jsou trička s vtipným potiskem - cílíme na udržitelnost, proto máme v nabídce přednostně férově...

Hodnota e-shopu

660 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

649 852 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

Lidmila Maršálková

Návštěvnost za poslední rok

120 155 UN

O projektu

E-shop UprimnyTriko.cz byl spuštěný v listopadu 2020. Naším hlavním sortimentem jsou trička s vtipným potiskem - cílíme na udržitelnost, proto máme v nabídce přednostně férově vyrobené produkty s certifikacemi GOTS, FEAR WEAR, OEAKO TEX, PETA-Approved Vegan. Naším největším bestsellerem je tričko FUJ, LIDI, které dostalo také podobu tílka, mikiny, hrnku a dalších doplňků. Další důležitou "ingrediencí" je jednoduchý design bez přehnaných a pestrobarevných potisků. V nabídce dále máme módní doplňky a dárkové předměty.

Historie značky

Na začátku jsem produkty vyráběla u sebe doma a neměla žádné skladové zásoby. Produkty jsem vytvářela až na objednávku na řezacím plotru a termolisu. První objednávky přišly již po týdnu od spuštění FB reklamy. V kombinaci s vánoční sezonou chodilo opravdu velké množství objednávek a jejich příval neustával ani na jaře 2021. Proto jsem výrobu svěřila firmě vytvářející potisky na textil a rozhodla se pro vyšší kvalitu textilu (organická bavlna a recyklované materiály) i potisků (certifikace GOTS).

Jelikož zájem o produkty neustával, a zároveň jsem rozšířila sortiment, nešlo již provozovat sklad v domácích podmínkách. Spojila jsem síly s fulfillment centrem, které se o sklad a expedici stará dodnes. Od léta 2021 až dosud (červenec 2022) si e-shop vede dobře. Menší útlum objednávek nastal na chvíli na jaře 2022 jako reakce na dění ve světě. Od května 2022 je ale zase vše v normě a tržby se opět zvyšují.

Dnes je Upřímný triko rozpoznatelnou značkou, která si našla cestu jak k mladší generaci (20+), tak té starší (40+). Zhruba třetina zákazníků nakupuje opakovaně a bestsellery mizí vždy rychle po naskladnění.

Benefity e-shopu/značky

  • Rychlá expedice do 24 hodin
  • EKO produkty
  • Originální a autorské texty
  • Hravý a vtipný tone of voice
  • Rozpoznatelnost produktu i názvu značky
  • Počet objednávek v roce 2021: 2 502
  • Počet objednávek v roce 2022 (01-07): 1 377

Další důležité informace

  • E-shop běží na platformě Shopify (tarif Basic), přikoupeny aplikace od Digismoothie pro upsell produktů, Bulk Price Editor, ReStock alerts
  • Nemáme zaměstnance ani kamennou prodejnu
  • Napojeno na Fakturoid, Ecomail, Zásilkovnu a fulfillment centrum
  • Spolupracuji se 4 dodavateli (domluvené množstevní slevy) + fulfillment centrem (Mailstep)
  • Největší procento objednávek chodí z FB a IG reklamy (měsíční investice cca 40 tis.), dále pak z organicu a e-mailingu
  • Jako platební bránu používáme Stripe
  • Máme 1 600+ odběratelů newsletterů, IG 3 700+ sledujících, FB 5 200+ To se mi líbí
  • Skladové zásoby se pohybují kolem 2 000 až 2 500 kusů
  • Nízká vratkovost/malé procento reklamací: v průměru 5 vratek měsíčně
  • Jsme na Heureka.cz Ověřeno zákazníky, VOP máme zaplacené od Dtestu do července 2023
  • Produktové fotografie vytváříme v mockup generátoru (Placeit)

K PRODEJI PATŘÍ:

  • Doména UprimnyTriko.cz
  • Skladové zásoby
  • Kontakty na dodavatele
  • Spojení s fulfillment centrum
  • Propojení na české vývojáře aplikací pro Shopify
  • Napojení na dopravce
  • Ecomail
  • E-shop na platformě Shopify
  • Platební brána Stripe
  • Produktové fotografie
  • Databáze zákazníku
  • Zaučení
  • Know- How
  • Účty na sociálních sítích:
  • Logo
  • Dtest VOP
  • Grafické podklady
  • Zajištění převodu smluv/účtů
  • Heureka.cz

Důvod nabídky

E-shop vyrostl mnohem rychleji, než jsem očekávala a nestíhám jej financovat. Zároveň se rýsují nové projekty, do kterých bych ráda investovala své finance a čas. E-shop prodávám prakticky za nákupní cenu zboží, které je aktuálně skladem + pokrytí nákladů spojených s právními náležitostmi a na čas vynaložený prodeji.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo
  • Heureka.cz
  • Dtest VOP
  • Grafické podklady
  • zajištění převodu smluv/účtů
  • TikTok.cz
  • Spojení s fulfillment centrum
  • Propojení na české vývojáře aplikací pro Shopify
  • Napojení na dopravce
  • Ecomail
  • E-shop na platformě Shopify
  • Platební brána Stripe
  • Produktové fotografie
  • Know-How

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Lidmila Maršálková Zakladatelka

Od roku 2017 jsem copywriterkou na volné noze a pomáhám značkám s tvorbou online i offline obsahu. Kromě toho jsem spoluzakladatelkou projektu Pracuj v přírodě a zakladatelkou/majitelkou e-shopu Upřímný triko.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů