Ummy.cz
Krátce o projektu
Jmenuji se Martina Rožycká a tento eshop vznikl více než před 10 lety. Podstatou eshopu měla být spolupráce maminek s dětmi, které mají nějaký UM, něco umí a chtěly to předat...
Hodnota e-shopu
35 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
Neuvedeno
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Martina Rožycká
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Jmenuji se Martina Rožycká a tento eshop vznikl více než před 10 lety. Podstatou eshopu měla být spolupráce maminek s dětmi, které mají nějaký UM, něco umí a chtěly to předat světu. Tyto vytvořené výrobky (oděvy, špetky, doplňky … ) se měly na tomto webu prodávat. Ale nakonec se z toho jenom web, kde jsem JÁ jako švadlena měla pouze své šité oblečení. Postupem času jsem měla další 2 děti a nejen, že jsem nezvládala šít, ale už vůbec jsem nedokázala fotit nové kolekce a vkládat na web, protože jsem si všechno dělala sama. Měla jsem pouze jednoho webátora, který neměla s eshopem tolik práce, protože jsem si ho z 90% dělala sama a ještě jsem zaměstnala svoji sestru jako fotografku veškerého oblečení.
Nyní je web nečinný už přes 3 roky s některými produkty, které mám stále doma. Nabízím proto k eshopu tyto produkty, které jsou k prodeji jako součást ceny. Zaměření eshopu je tedy čistě oblečení a doplňky – móda, ruční tvorba. Cena produktů se odvíjela od délky a náročnosti šití. Všechny peníze byly můj zisk. Vkládání produktů na web bylo velmi jednoduché a zabere jen zlomek času. Zaměstnance žádné nemám, jak fotografku tak webátora jsem platila vždy jednorázově a s nikým nemám spolupráci. Vztahy s dodavateli taky nemám žádné, protože na látky a zboží jsem si jezdila sama do Polska.
Eshop jsem vytvářela na PRESTASHOPU, vše jsem nastavovala společně s webátorem. Jednou za rok platím 1300 kč za eshop.
Součástí:
- Databáze zákazníků, kterých je momentálně 60, ovšem přes 3 roky stará a vše už je velmi neaktivní. Jak webová stránka, tak facebook stránka, který je součástí prodeje, jsou neaktivní delší dobu. Facebook má 1,2 tisíce LIKE.
- Skladové zásoby jsou v ceně. Mám i mnoho dalších výrobků našitých, které jsem už nestihla dát na eshop a ty taky jsou součástí prodeje.
- Mohu zaučit jak pracovat s eshopem. Jak vkládat produkty, jak přijímat objednávky, jak odesílat zboží.
- Obalový materiál není v ceně, balila jsem oblečení do uzavíratelných plastových sáčků.
Před 4 roky jsem měla v plánu sjednat propojení s platební bránou, ale otěhotněla jsem a moje energie šla už bohužel jiným směrem. Čili tento web nemá platební bránu, má jenom základni platbu na účet předem.
Napojení na dopravce jsem neměla, protože v mém případě menšího množství balíčku za měsíc, vycházela nejlevněji Česká pošta. Čili jsem vždy prodané balíčky zavezla osobně na poštu.
Kamennou prodejnu nemám, pouze osobní odběr u mě doma, v místě bydliště, kde je i sídlo firmy – Vendryně.
Nemám s.r.o, funguji na živnost.
Zodpovím velmi ráda všechny dotazy, které budu vědět, popřípadě odkážu na webátora, který mi pomáhal eshop rozjet, protože upřímně, nevím všechno.
Důvod nabídky
Eshop prodávám, protože jsem se vydala jinou životní cestou. Miluju šití a tvorbu oblečení, ale nejsem prodejní typ a manažer. Tento eshop zbytečně zřel prázdnotou. A se třemi dětmi už nemám ani čas ani chuť v této oblasti dál pokračovat. Když jsem eshop založila, občas se nějaké ty věci prodaly, ale nemůžu říct, že toho bylo moc. Neuměla jsem ani dobře zvolit reklamu a možná že i typ oblečeni - harémové, jógové, volné, nebyly pro široký okruh lidí.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Databáze zákazníků
- Logo