T-store.cz

shoptetnový
Prodej: 20 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Tento svůj první e-shop jsem začal připravovat na konci roku 2017. V lednu 2018 tak vznikla značka T-store.cz, registrace domény a testovací období Shoptetu. Na začátku roku 2019 jsem se...

Hodnota e-shopu

20 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

999 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

Michal Hanuš

Návštěvnost za poslední rok

698 UN

O projektu

Tento svůj první e-shop jsem začal připravovat na konci roku 2017.
V lednu 2018 tak vznikla značka T-store.cz, registrace domény a testovací období Shoptetu.
Na začátku roku 2019 jsem se pokoušel přesunout obchod na WordPress s WooCommerce v rámci optimalizace nákladů. Možnosti byly obrovské a cenově dostupnější než na Shoptetu, ale obchod byl příliš pomalý a tak jsem se asi po 3 měsících vrátil k Shoptetu.
Bez péče nejsou objednávky, bez objednávek jsou jen náklady na provoz obchodu (329,- Kč / měsíc) a tak je škoda nechat e-shop ležet bez péče.

Koncept není vůbec špatný. Vlastním grafické podklady k tisku a prakticky nulové zásoby.
V momentě objednávky dám požadavek firmě, která tričko zhotoví a mým jménem dopraví přímo zákazníkovi.
Veškerou obsluhu e-shopu tak zastanu od svého počítače (nic nebalím, nikam nechodím).

V části obratu obchodu uvádím skutečné číslo ze Shoptetu, ale reálně jsem měl více obchodů z osobního prodeje (zaměstnání, známí apod.).

Cenová politika:

  • pánské / dámské tričko 349,- Kč
  • dětské tričko 249,- Kč
  • doprava nad 1.000,- Kč zdarma
  • ceny dopravy jsou totožné se Zásilkovnou
  • obchodní marže se liší podle modelu trička a velikosti potisku, ale u dámských triček 20 - 36 %, u pánských triček 24 - 38 % a u dětských triček 9 - 25 %
  • platba za zboží probíhá předem formou nabití kreditu u dodavatele (dodavatel má FIO banku, takže já jsem si dobíjel většinou kredit až když existovala dodávka, aby mi tam neležely peníze)

Předmětem nabídky je:

  • kompletní funkční obchod.
  • grafické podklady k logu
  • grafické podklady ke všem potiskům na trička
  • uzavření smlouvy se společností zajišťující potisk triček + vytvoření účtu u Zásilkovny
  • převod domény a přenechání obchodu na Shoptetu, tak jak jej vidíte (včetně historie objednávek)
  • stránka na Facebooku (288 fanoušků)

Dopravu zajišťuje přímo dodavatel triček a to pomocí Zásilkovny (tam je možné zvolit také Českou poštu nebo DPD)
Obchod je založen na exkluzivitě prodávaných modelů (vlastní grafika).

Důvod nabídky

Částečně je to z časových důvodů. E-shop potřebuje, aby se mu někdo věnoval. Je potřeba najít fungující marketingový model a investovat do reklamy (Facebook byl drahý, Sklik se zdál funkční).
Také je potřeba rozšířit portfolio. Nyní je v obchodě 18 modelů.
Upřednostňuji jiné aktivity, kde vydělám zajímavé peníze, proto ztrácím motivaci v investování dalšího času do tohoto obchodu.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích
  • Grafické materiály

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Michal Hanuš Majitel

Baví mě obchod (přímý prodej) s čímkoliv. Víc než na zisk jsem zaměřený na péči o zákazníka... prostě mám radost, když mají ostatní radost =)
Obchod měl být jen nízko nákladový koníček (jeden z mnoha) s potenciálem pro růst.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů