Stonewear.cz

Prodej: 800 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Celkový obrat eshopu za posledních 10 měsíců je 3 285 000 Kč. Udávám jen posledních 10 měsíců, protože v 6 měsíci roku 2017 jsme přecházeli na vlastní řešení z Prestashopu a...

Hodnota e-shopu

800 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

3 285 000 Kč

EBITDA za poslední rok

797 961 Kč

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

Edita Koudelová

Návštěvnost za poslední rok

98 000 UN

O projektu

Celkový obrat eshopu za posledních 10 měsíců je 3 285 000 Kč. Udávám jen posledních 10 měsíců, protože v 6 měsíci roku 2017 jsme přecházeli na vlastní řešení z Prestashopu a jsou to čísla, která lze ověřit v eshopu. Nechceme uvádět nic, co nechceme prokázat. Samotný eshop má historii delší a s růstovou tendencí (porovnání tržeb v GA s předchozími období)

Čistý zisk je teda za posledních 10 měsíců 797 961 Kč - tento zisk je očištěn od vratek, reklamací, výměn atd. Pokud klient udělal výměnu či vratku, vždy se to odečítá, aby čísla byla opravdu relevantní. Proto je číslo 797 961 Kč opravdu zisk po odečtené všech nákladů (reklama, vratky, výměny reklamace)

Logistiku eshopu řeší outsourcingová firma v Praze - jestli byste v tom chtěli pokračovat nebo ne, je na Vás. Samozřejmě, že v případě vlastního balení a zasílání se zisk podstatně zvedne z měsíce na měsíc, protože náklad s odesláním zásilky budete mít poloviční. My jsme toto zvolili, abychom se mohli soustředit jen na eshop, a marketing a nezdržovali se s balením, které nás po tolika letech už nebavilo.

Součástí je nabídky je i sklad v nákupní hodnotě kolem 270 000. Nejedená se o ležáky - ležákem je opravdu mizivé % z celého objemu. Bližšímu zájemci samozřejmě uvedeme bližší specifika skladu.

Růst je opravdu kde, využíváme jen zlomek potenciálu. Například nepoužíváme skoro vůbec FB a další kanály, které pro fashion jsou skvělé, ale bylo to z důvodu toho, že jsme se nesoustředili na obrat a extrémní růst, ale naším cílem bylo co nejvyšší zisk za co nejmenší práci. Proto je taky PNO eshopu kolem 10%. Zvednout obrat o 100% a dostat se na PNO kolem 20% je otázkou 2 měsíců. Ale jak jsem psal, to nebylo nikdy naším cílem. Například vůbec neprovozujeme e-maling s novinkami.

Časová náročnost je klidně 1 hodinu denně, ale i 5 hodin. Záleží na Vás jak si nastavíte svůj byznys model a priority.

Pokud v marketingu plavete, můžeme Vám marketing zpravovat externě stále my, čistě za výkonovou složku. V tom problém nevidíme ( je to nabídka těm, kteří by váhali, protože marketing neumí) Eshop jako takový je postaven na vlastním řešení ( 100 000 korun pořizovací cena) Má to své výhody i nevýhody. Součástí prodeje je samozřejmě smluvní podpora tvůrce shopu za VIP cenu 250 kč/hodina.

Extrémní výhodou eshopu je, že nemusíte držet sklad. Máme smlouvu s dodavatelem v Německu, který sklad drží a vy objednáváte až na základě objednávky. Dodání je do 2 dní z Berlínu UPSkem za cenu lidovou Důležité je ale dodat, že dodavatel již nové partnery nepřijímá, takže konkurence Vám už moc nevyroste. Eshop má vlastní importní systém s vlastní cenotvorbou. Můžete se rozhodnout co za kategorii a za jakou cenu chcete importovat, s jakou marží či vzorcem pro určení prodejní ceny, vybírat kategorie a vůbec všecko. Jen toto řešení importu vyšlo na 35 000. Určitě přidáme doporučení na problémové věci + kam se 100% ubírat.

Eshop jako takový má výborné pozice ve vyhledáváčích na kategorie, které jsou pro eshop stěžejní. Do SEO bylo investováno hodně. Samozřejmostí je, že za ty roky máme know how v této oblasti které kupujicímu předáme a výrazně mu usnadníme provozování.

Při rychlém jednání jsem ochoten relativně dost slevit.

Důvod nabídky

Pracovali jsme v oboru fashion 6 let. Po této době nastal stav naprostého vyhoření. To je zcela prioritní důvod. Dostali jsme se už do fáze, kdy doslova nenávidíme svou práci. Práce z domu je sice "skvělá", ale v mnoha ohledech i náročná (sebemotivace, atd.) Navíc přišel na svět syn a s ním je to časově o to složitější.

Práce s lidmi po 6 let je opravdu den ode dne pro nás náročnější a jednoduše řečeno, nechceme ji již absolvovat. Nejedná se o žádnou rychlokvašku, eshop stojí na poctivých a pevných základech v oboru, kde jsou výborné marže a cena není prioritní, protože se jedná o subjektivní prodej zboží ( libí, nelíbí- až potom cena )

Jestliže se sami sebe ptáte, proč se tedy zbavujeme eshopu, který nám generuje čísla jaké prezentujeme, tak důvodem je výše uvedené naprosté vyhoření, které jsem uvedl výše a připravený jiný bussines plán, který uskutečníme v případě, že se eshop povede prodat a nijak nesouvisí v eshopy a online prodejem.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • všechny reklamní účty

O majiteli

David Koudela Majitel

Jsem původně markeťák se zaměřením na vyloženě výkonovou reklamu a obchodník. Po práci pro klienty jsem se rozhodl, že své znalosti budu aplikovat i pro sebe, ale nastal čas posunout se jinam. Eshop se stal jediným zdrojem příjmu, ale s důvodu naprostého vyhoření a depresí a nechuti dále pokračovat jsem se rozhodl projekt prodat.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů