Smakujto.cz

novinka
Prodej: 390 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Značka spolu s e-shopem Šmakujto.cz byla založena v r. 2015 s cílem dodávat na český a slovenský trh inovativní produkty, které patří mezi nejlepší evropské speciality a delikatesy z...

Hodnota e-shopu

390 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

524 126 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

4 až 5 let

Majitel e-shopu

Bloomissimo s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

34 241 UN

O projektu

Značka spolu s e-shopem Šmakujto.cz byla založena v r. 2015 s cílem dodávat na český a slovenský trh inovativní produkty, které patří mezi nejlepší evropské speciality a delikatesy z dílen menších rodinných firem.

Vybírány jsou vždy dle tří základních kritérií: typová originalita, prvotřídní chuť, nejvyšší kvalita a kreativní design.
Brand ŠMAKUJTO byl vybudován s cílem vytvořit ten nejchutnější online „krámek“ na trhu pro ty, kteří si chtějí opravdu výjimečně pochutnat nebo překvapit někoho ze svých blízkých neskutečně chutným dárkem.

V současné době zastřešuje značka Šmakujto portfolio několika prémiových brandů. které jsou výhradně dováženy do ČR / SR.
Mezi nejvýznamnější z nich patří mimo jiné londýnský Gourmet popcorn s patentovanou metodou postupného uvolňování chutí.
Doplňkovým sortimentem e-shopu jsou české a slovenské speciality a delikatesy od menších rodinných značek.

Marže se v současné době pohybují mezi 40% až 55% v závislosti na nákupní ceně a typu produktu.

Přestože se speciality z portfolia Šmakujto víceméně prodávají po celý rok, výrazný nárůst prodejů lze každoročně očekávat především v předvánoční sezóně a zimním období.

Od svého počátku je brand Šmakujto intenzivně promován po celé ČR prostřednictvím nejrůznějších outdoorových eventů (tj. veletrhy, foodfestivaly a jiné eventy..) formou ochutnávek a následného prodeje. Jde o velmi efektivní a náročný způsob propagace. Další významnou formou brand-buildingu je od začátku též spolupráce s online influencery. Velmi dobře funguje email marketing. V menší míře byl využíván online marketing (Facebook, Google..), kde je ovšem v případě kreativního přístupu a efektivní správy online kampaní nevyčerpaný potenciál pro další vývoj značky. Je nutné zmínit i úvodní spolupráci se spřátelenou PR agenturou, která pro Šmakujto zajišťovala výstupy v printových (např. Glanc, Žena a život, Pražský deník atd.) a online médiích.

Nedílnou součástí brandu Šmakujto je velkoobchod, který má též potenciál růstu především v oblasti VO spolupráce s většími hráči.

Potenciál má také spolupráce s dárkovými koši (dodávka chutných komponent do sestav) a firmami (firemní dárky k Vánocům a jiným příležitostem).

Potenciál pro růst vidíme v rozšíření portfolia značek, posílení marketingu a personálním posílení.

Předmětem prodeje je:

  • Doména www.smakujto.cz
  • Značka Šmakujto s téměř pětiletou prodejní historií
  • Ochranná známka
  • Logo
  • Účty na sociálních sítích:
  • Kontakty na dodavatele + asistence v úvodu komunikace s dodavateli
  • Velkoobchod
  • Napojení na Heureka.cz
  • Brandové materiály v tiskové kvalitě (letáky, bannery, potisk dárkových krabic..)
  • Skladové zásoby zboží

Důvod nabídky

Z důvodu časové omezení bohužel nemáme na e-shop tolik času.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Ochranná známka
  • Logo
  • Brandové materiály v tiskové kvalitě
  • Kontakty na dodavatele + asistence v úvodu komunikace s dodavateli
  • Velkoobchod
  • Značka
  • Heureka.cz

O majiteli

Daniel Dufek Majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů