ŠetřímVodu.cz

shoptetnovinka
Prodej: 75 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízím k prodeji e-shop ŠetřímVodu.cz, zaměřený na inovativní a designové produkty pro úspory vody v domácnostech i firmách. E-shop byl založen v roce 2019 jako doplněk k B2B...

Hodnota e-shopu

75 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

29 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

0 až 1 rok

Majitel e-shopu

Půjčovna kelímků s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

3 900 UN

O projektu

Nabízím k prodeji e-shop ŠetřímVodu.cz, zaměřený na inovativní a designové produkty pro úspory vody v domácnostech i firmách.
E-shop byl založen v roce 2019 jako doplněk k B2B prodejům.

Úspora vody je téma, které rezonuje v médiích každý rok a dotýká se nás všech. Úspora vody = úspora peněz. Sortiment považuji za unikátní pro jeho inovativnost a jedinečný design. Vše je od jediného dodavatele ze Švédská, z kterým je výborná domluva a spolupráce. Kromě perlátorů s regulací i bez, je v nabídce designový dávkovač mýdla. Během letních měsíců by do prodeje měla jít i extra úsporná sprchová hlavice.

Kromě směřování na koncového zákazníka je velký potenciál v B2B businessu (školy, benzínky, hotely, úřady), pro které je určeno několik produktů a hromada podpůrného materiálu (produktové listy, kalkulačky atd.).

Za 12 měsíců bylo přes e-shop vyřízeno 22 objednávek. Plus prodej za cca 50 000Kč do kaváren atd. (není problém doložit fakturami).
Průměrná marže 40 %.

Cena zahrnuje:

  • Doménu www.setrimvodu.cz
  • Logo a grafické materiály - v hodnotě cca 30 000Kč
  • Produktové listy, kalkulačku úspor a veškerý podpůrný materiál - v ČJ i ENG
  • Seznam kontaktů pro B2B prodej - cca 1000
  • Fungující e-shop na platformě Shoptet - freeverze + doplňky Gopay, Výhody na detail produktu, PopUp okno
  • Skladové zásoby - současná prodejní hodnota 36 000Kč bez DPH
  • Kontakt na dodavatele a dohodu o omezené exkluzivitě pro český a slovenský trh
  • Účty na sociální síti Instagram
  • Marketingové kampaně - Google, Sklik
  • Balící materiál
  • Napojení na:

Důvod nabídky

Konsoliduji svoje aktivity a směřuji je víc do offline businessu (jídlo). I když v e-shopu a B2B vidím velký potenciál, nebyl jsem přes rok schopen ho naplnit (z časových důvodů) a asi ani pořádně neumím on-line.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Logo a grafické materiály
  • Produktové listy
  • Produktové listy
  • Kontakt na dodavatele
  • Marketingové kampaně
  • Heureka.cz
  • Firmy.cz

O majiteli

Jan Havránek jednatel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů