ProDetiZNemecka.cz

shoptetnový
Prodej: 180 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Eshop jsem převzal cca před rokem a půl a od té doby jsem ho vylepšoval (platby kartou, Zásilkovna, Samba AI implementace, implementace Smartlook pro nahrávání uživatelů a jejich...

Hodnota e-shopu

180 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

306 000 Kč

EBITDA za poslední rok

75 000 Kč

Stáří e-shopu

3 až 4 roky

Majitel e-shopu

Novemi s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

11 067 UN

O projektu

Eshop jsem převzal cca před rokem a půl a od té doby jsem ho vylepšoval (platby kartou, Zásilkovna, Samba AI implementace, implementace Smartlook pro nahrávání uživatelů a jejich chování).

Bohužel zjišťuji, že toto nedokážu už efektivně zvládat při běžné práci, je to příliš náročné (často jsem v práci přesčas a nestíhám).

Stavíme na pro-zákaznickém přístupu, rádi nakupujeme i zboží mimo nabídku, pokud si o něj lidé napíšou přes mail nebo FB.

Princip eshopu je takový, že zákazník si udělá "Předobjednávku" zboží z německého obchodu, tu zaplatí. Dobírky jsme zrušili kvůli špatným zkušenostem a funguje to velmi dobře i bez nich. Jednou za 7-14 dní jedeme na nákup do Německa (Kaufland, Dm drogerie, Rossmann, REWE, případně jiný řetězec). Následně stačí dovézt domů, roztřídit, zabalit a poslat. Je možné určitě používat i svozy České pošty. Zboží tedy nedržíme na skladě a zlevňuje se tím provoz eshopu. Velký obrat je vždy kolem Vánoc a Velikonoc, to bývá obrat za měsíc třeba až 60 tis. Kč.

Produkty jsou naceněny tak, že bereme nákupní cenu v Německu * 28 Kč/EUR + 25-30% marže. Díky tomu, že nyní je kurz cca 25,7 Kč/EUR, tak vyděláváte i na kurzovém diferenciálu. Reálná marže na produktu je tedy cca 30 %.

Shop běží na Shoptetu, tarif Business s platbou 1379 Kč s DPH, další výdaje jsou již jen poštovné a údržba domény.

Eshop bych doporučil někomu, kdo bydlí někde blíž hranic (z Prahy je to ale celkem v pohodě, jezdím nakupovat do Pirny, kde jsou všechny obchody, které potřebujete). Je to z Prahy cca 130 km jedna cesta.

Důvod nabídky

Časové možnosti. Nestíhám se eshopu věnovat tolik, kolik bych chtěl a potřeboval. Bylo by fajn změnit grafický design (šablonu) a dál pracovat na nabídce. Také je potřeba upravovat produkty, které tam sypal původní majitel, a vytvářet varianty produktů. Díky tomu se daří udržet shop v tarifu business (nyní cca 960 produktů).

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích

Obrat e-shopu

O majiteli

Jan Stránský jednatel a majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů