Poridlevne.cz

Prodej: 590 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízíme k prodeji nákupní galerii - PořiďLevně .cz. Součástí prodeje je i velmi rozsáhlé know-how v oblasti e-commerce a marketingu, které si ceníme ještě více než obchod...

Hodnota e-shopu

590 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

2 432 581 Kč

EBITDA za poslední rok

627 Kč

Stáří e-shopu

0 až 1 rok

Majitel e-shopu

Hera Fashion Investment s.r.o

Návštěvnost za poslední rok

58 075 UN

O projektu

Nabízíme k prodeji nákupní galerii - PořiďLevně .cz. Součástí prodeje je i velmi rozsáhlé know-how v oblasti e-commerce a marketingu, které si ceníme ještě více než obchod samotný.

Naše nabídka Vás zaujme především vysokým obratem, ziskovostí, návštěvností, konverzním poměrem a velmi nízkými náklady na provoz. Dále vás překvapí extrémně propracovaný back-office našeho e-commerce řešení s velkým množstvím námi doprogramovaných pluginů a vychytávek.

Celé naše řešení disponuje velmi propracovanou automatizací. Ta nám usnadňuje chod obchodu. Automatizace nabízí nulovou chybovost různých činností, u kterých za normálních okolností vznikají chyby. Předpřipravené řešení, rozšíření obchodu a lokalizace pro další státy EU, kde je mnohem vyšší návratnost investice do reklamy, jsou samozřejmostí (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Polsko) atd.

Máme již vypracované wireframes a podklady pro vyhotovení iOS / Android aplikace, která by zákazníkům zjednodušila nakupování. V tomto jsme se nechali inspirovat obří společností Wish, která má postavené podnikání na velmi obdobném principu. Dále by jsme mohli notifikace o nových produktech posílat nejen pomocí prohlížečů - Push notifikací (OneSignal), ale taktéž v aplikaci jako takové.

K okamžitému ověření lze zažádat o následující data: obraty, zisky, náklady, bankovní výpisy, návštěvnost na webu, investice do reklamy, přístup do správce reklam, návratnost investic do reklamy na webu, průměrná cena za nákup na facebooku, CTR. Veškerá další data lze podložit a zaslat na základě Vaší žádosti. Pro ověření těchto dat nás prosím kontaktujte telefonicky na +420704771025 a dohodneme se na dalším postupu.

Výsledky obchodu za poslední měsíc

  • obrat v objednávkách: 732 680 Kč
  • obrat v přijatých platbách: 389 083 Kč
  • náklady na brigádníka: 14 400Kč + neomezený tarif na volání i internet (990 Kč s DPH)
  • ostatní náklady: server 10 USD, GSuite (firemní e-mail od Google 4 EUR)
  • investice do reklamy na facebooku: 57 685,12 Kč
  • čistý zisk: 157 487 Kč

Veškeré detailní informace, data, správce reklam, atd, je možné projít na osobní schůzce a ještě předtím probrat telefonicky.

Obsah prodeje:

  • kompletní internetový obchod Pořiď Levně.cz se zajímavým obratem
  • více než 150 000 e-mailů na newsletter, vysoká úspěšnost emailových kampaní

  • webové stránky a e-shop

  • kontakty na spolehlivé a ověřené dodavatele z celého světa

  • doména

  • veškeré údaje
  • vize s vedením e-shopu do budoucna
  • velmi obsáhlá databáze zákazníků

  • výborná znalost Facebook & Instagram PPC, Google Adwords a dalších forem reklamy

  • celé marketingové know-how

  • celé produktové know-how

  • propojení obchodu s účetním softwarem

Odkazy:

Automatizace obchodu

Velkou předností celého projektu je taktéž fakt, že téměř všechny každodenní činnosti, které by za normálních okolností obstarával Váš zaměstnanec, byly postupně během vývoje tohoto projektu nahrazeny “roboticky” a zautomatizovány dle potřeb. Bylo tomu učiněno ze dvou důvodů:

  • Omezení případné chybovosti - která může vzniknout v případě, že tyto každodenní činnosti dělá člověk. 

  • Minimalizace měsíčních nákladů - v případě tohoto projektu se jednalo o ušetření více než 60 000 Kč (hrubá mzda) za dva zaměstnance, kteří by tyto činnosti vykonávali. Tato částka za dva zaměstnance je ekvivalentní k množství přidaných produktů měsíčně a množství objednávek. V případě růstu obchodu tímto tempem by se tato částka neustále navyšovala, protože by tyto činnosti muselo obstarávat čím dál tím více lidí. Ovšem v případě našeho řešení, je toto již vyřešeno automaticky.


Mezi tyto zautomatizované činnosti patří:

  • polo-automatizované přidávání produktů do nákupní galerie od našeho dodavatele

  • automatické objednávání objednávek zákazníkům na jejich adresu od našeho dodavatele

  • automatické zasílání sledování čísla zásilky našemu zákazníkovi

  • automatická synchronizace skladových zásob každých 15 minut s naším dodavatelem 

  • automatická synchronizace cen každých 15 minut dle naší konstanty (dodavatel dává různé jednorázové slevy a když sleva skončí, náš systém automaticky cenu zase změní tak, aby jsme ze zboží měli stále stejnou marži)

  • automatické nastavování a zaokrouhlování cen v případě poloautomatického přidávání produktů dle naší konstanty

  • automatické počítání čistého zisku (nákupní ceny u dodavatele v.s. naše prodejní ceny)

  • automatická odpověď na Facebooku, která odvádí lidi na jedno místo (e-mail), kde se dá vše řešit tak, aby se na každý e-mail pečlivě odpovědělo + lepší archivace

  • automatická odpověď na e-mailu na nejčastěji kladené dotazy + informace o pracovní době (kdy se odpoví na dotaz zákazníka)

  • FAQ (nejčastěji kladené dotazy vypracované pod odkazem), který používáme abychom si ušetřili čas

  • vymyšlený přehledný reklamační systém, aby e-shop na ničem neprodělával. Reklamace, znovu zaslání zásilky i vrácení peněz jdou za dodavatelem

  • zautomatizované účetnictví a know-how jak tento dropshipping koncept účetně řešit, aby jste účetnímu za velké množství objednávek nezaplatily extrémní částku za množství položek, ale aby měl automaticky připravená data 


Zdroje návštěvnosti

  • hlavním zdrojem návštěvnosti jsou marketingové kampaně na Facebooku, Google Merchant a e-mailové kampaně na Mailchimp
  • dále poskytneme přímý kontakt na centrální podporu Facebooku do Dublinu včetně marketingového specialisty
  • menší množství návštěvníků přichází také z Instagramu. Tento marketingový kanál má od tohoto týdne na starosti jeden z našich zaměstnanců. Naším cílem je trafic z Instagramu minimálně z 10-ti násobit a zařídit, aby generoval alespoň část obratu, který je těžen z Facebooku
  • velký potenciál dalšího rozvoje a růstu zisků vidíme v dalším budování značky Pořid Levně. Nabízí se spousty forem jak navázat na tento projekt a to včetně přidání na e-shop i Vámi vyráběné produkty pod vlastní značkou, či rozšíření o skladové zboží s doručením do druhého dne s možností platby na dobírku
  • plánované rozšíření do dalších států Evropské Unie přinese zhodnocení a růst obratu o stovky procent.

Obchod taktéž obsahuje

  • nákupní proces a objednávkový proces odpovídající nejnovějším trendům v e-commerce. Velmi intuitivní a plynulé objednávání produktů se následně promítá do vysokého konverzního poměru e-shopu
  • kompletně responzivní web s moderním designem a jednoduchou orientací pro zákazníka
  • funkce e-shopu upraveny na míru pro vedení účetnictví i přístup pro účetní
  • moderní a přehledný back office e-shopu, který obsahuje vše potřebné, pro úpravy a správu
  • dynamický REMARKETING na Facebooku
  • funkce opuštěného košíku
  • zvýšení konverze díky uplatnění efektu nedostatku = Posledních XY kusů skladem
  • zákazník je průběžně informován o každé změně stavu objednávky. Od vytvoření obj., po přijetí platby, až do odeslání
  • propojený Facebook Pixel
  • nastavený Remarketing
  • nastavené automatické kampaně
  • dynamické kampaně
  • propojené XML feedy - katalogy s Facebokem
  • připravený Feed pro Google Merchant
  • dopravci a dopravné
  • automatizované newslettery
  • automatizovaný SMS notifikační systém s uhrazením objednávky, expedicí, atd.
  • Česká Pošta
  • poštovné je pro zákazníky ZDARMA, hradí ho dodavatel, proto není třeba řešit smlouvy s dopravci a případně poštovné jakkoli dotovat. Odpadá tak nutnost vyjednávání lepších cenových podmínek u dopravců
  • předpřipravená platební brána ThePay a integrace služby Paypal

Řízení e-shopu

    Momentálně obchod vede pouze jeden člověk na full-time, nicméně doporučujeme, aby jste měli minimálně jednoho zaměstnance, na kterého budete delegovat polovinu věcí. Je tedy reálné, aby se jeden schopný člověk postaral o chod celého obchodu. Nicméně v budoucnu tímto extrémně narůstajícím tempem bude potřeba min 1 další člověk, který bude mít na starosti objednávky a zákaznický servis.

    Manažer, nebo majitel obchodu musí poté spravovat zejména reklamu a kontrolu financí. Momentálně toto vše dělá jeden člověk a věnoval se tomu v běžné pracovní době s občasnými výjimkami 8:00-16:00.
    A to včetně reklamy, propagace, marketingu na soc. sítích, marketingu v podobě PPC kampaní a sledování módních trendů tak, aby obchod i nadále rostl.

Výhody zakoupení

  • získáte e-shop vydělávající přes 150 000 Kč měsíčně čistého, po odečtení všech nákladů (včetně nákladů na zaměstnance, pronájem kanceláří, obchod, domény, hosting)
  • získáte pro český trh trefnou a velmi zapamatovatelnou doménu PořiďLevně.cz
  • získáte e-shop s velkým množstvím produktů, které lze jednoduše a rychle přidávat. Navíc bez potřeby zboží skladovat! Obchod lze řídit odkudkoliv na světě
  • získáte databázi zákazníků, kterou využijete pro růst svého podnikání
  • získáte e-shop s unikátní a ohromnou flexibilitou na trhu
  • získáte know-how z mladého e-commerce oboru, které vám změní pohled na český trh a odhalí velké množství mezer a také potenciálních příležitostí, jak zněkolikanásobit výdělky
  • k e-shopu bude předáno naprosto vše
  • cena e-shopu je orientační.
  • jsme schopni veškerá čísla před prodejem doložit
  • dále poskytneme know-how ohledně ohledně účetnictví, možnost konzultace s naší daňovým poradcem, know-how ohledně dalších způsobů monetizace této nákupní galerie kromě objednávek od zákazníků, dále jak expendovat na zahraniční trhy, kde Facebook PPC funguje mnohem lépe než v ČR a máme to vyzkoušené. Možnost doložení dat.

S tímto typem podnikání rozhodně nekončíme. Internetových obchodů máme k dispozici více. Líbí se nám velká přidaná hodnota toho, že k tomuto typu podnikání nepotřebujete velké cash-flow.

Samozřejmě, že i toto podnikání má svoje nevýhody, nicméně všechny nevýhody mají své řešení a dají se minimalizovat.

    Jedinou nevýhodou v tomto podnikání je delší doba dodání a více reklamací než v případě, že máte zboží skladem, nicméně nedostanete se na marži 50%, musíte držet miliony ve skladových zásobách, platíte vyšší daň a obchod pak nelze jednoduše zglobalizovat. Propagace v PPC je mnohem nákladnější a složitější než v případě DropShipping modelu.

Hodnotu vidíme primárně v know-how, resp. v tom jak tento typ podnikání dělat ziskově a jak vybírat jen ověřené dodavatele s nízkým % reklamovaných zásilek. Velkým vzorem je www.wish.com, ve kterém se již točí miliardy USD. Tuto společnost bereme jako druhý Walmart. Je to společnost, která se postupně stává jedním z největších e-commerce prodejců na světě a dodává zboží primárně od asijských dodavatelů, ale i z celého světa. Její majitel se v roce 2015 zařadil do nejbohatších lidí v USA pod 40 let. Tato společnost nevlastní žádné skladové zásoby.

Naším cílem je globalizace, automatizace, modernizace, mobilní aplikace, multijazyčnost a minimální chybovost. Připravujeme i polo-automatizované řešení reklamací.

Dále máme velmi rozsáhlou Google Docs tabulku, ve které máme rozepsanou veškerou konkurenci (jedná se o několik stovek obchodů), založených na stejném konceptu a všechny úspěšně fungují. Jeden z našich konkurentů funguje již více než 7 let bez jakéhokoli problému a jejich společnost neustále roste na hodnotě a přibývají jim lokalizace. Nyní působí v několika zemích světa. Známe spousty dalších zahraničních firem, které mají řešení založené na úplně stejném know-how a disponují více než 50 zaměstnanci.

Máme uzavřenou smlouvu s dodavateli, od kterých dostáváme i velké bonusové částky za obraty, které nám také přináší značný zisk. Případné reklamace řeší buď okamžitým vrácením peněz na základě zaslané fotky / videa od zákazníka či znovuzaslání zásilky.

Znovu opakujeme, že velká přidaná této aukce je kompletní know-how, kontakty a možnost s námi i nadále po prodeji spolupracovat, nikoli pouze obchod samotný.

Na prodej nijak nespěcháme. Internetový obchod nám funguje velmi dobře.

Zájemce prosím kontaktujte nás na tel 704 771 025. Prosím rovnou volejte. Nevypisujte zde dlouhé zprávy a SMS. Je možné se domluvit i na jiném typu spolupráce. Cena dohodou.

Ideálně prosím ihned volejte, po delší konzultaci po telefonu, je možná domluva osobní schůzky. Možná osobní schůzka v Praha, Brno i Bratislava, nebo dle dohody. Děkuji a přeji hezký den.

Veškeré informace a čísla v této aukci jsou pravdivá a zájemce si je může prakticky ihned ověřit. Prosíme, aby jste se ozvali telefonicky a obratem si můžeme domluvit osobní schůzku a vše podložit. Zároveň vše zde napsané bude uvedené v obsáhlé smlouvě, která je součástí prodeje. Vážní zájemci prosím kontaktujte nás na tel +420 704 771 025.

Důvod nabídky

S tímto typem podnikání rozhodně nekončíme. Líbí se nám velká přidaná hodnota toho, že k tomuto typu podnikání nepotřebujete velké cash-flow. Hodnotu vidíme primárně v know-how, resp. v tom, jak tento typ podnikání dělat ziskově a jak vybírat jen ověřené dodavatele s nízkým % reklamovaných zásilek. Velkým vzorem je www.wish.com, ve kterém se již točí miliardy USD. Tuto společnost bereme jako druhý Walmart. Je to společnost, která se postupně stává jedním z největších ecommerce prodejců na světě a dodává zboží primárně od asijských dodavatelů, ale i z celého světa. Její majitel se v roce 2015 zařadil do nejbohatších lidí v USA pod 40 let. Tato společnost nevlastní žádné skladové zásoby. Rádi bychom expandovali na všechny EU trhy a rozšířili působení mimo ČR.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Profily na sociálních sítích
  • Správce reklam
  • Internetový obchod
  • Back-office e-shopu
  • Automatizovaný systém
  • Veškeré zaplacené pluginy
  • Licence
  • Smlouvy s dodavateli
  • Účty u dodavatelů
  • Veškeré know-how
  • Databáze e-mailů a telefonních kontaktů
  • 2 měsíce konzultace po prodeji
  • Profesionální smlouva advokátní kanceláře
  • Zaučení (produkty, vybírání, automatizace, reklamy)
  • Možnost i jiné další spolupráce

O majiteli

Vojtěch Dvořák Manažer

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů