pivojakodarek.cz
Krátce o projektu
Koncept, historie a technologie e-shopu: E-shop jsme založili v roce 2018, aktivně začal fungovat v únoru 2019 s hlavní myšlenkou: NABÍZÍME JEDINEČNÝ DÁREK PRO TY, CO MAJÍ RÁDI...
Hodnota e-shopu
50 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
45 437 Kč
EBITDA za poslední rok
45 437 Kč
Stáří e-shopu
3 až 4 roky
Majitel e-shopu
Mona Hirsch
Návštěvnost za poslední rok
1 196 UN
O projektu
Koncept, historie a technologie e-shopu:
E-shop jsme založili v roce 2018, aktivně začal fungovat v únoru 2019 s hlavní myšlenkou:
NABÍZÍME JEDINEČNÝ DÁREK PRO TY, CO MAJÍ RÁDI PIVO: KARTON LAHVÍ VYBRANÉHO ČESKÉHO PIVA S PERSONALIZOVANOU ETIKETOU.
Tvoříme etikety dle zadání a na přání zákazníka – jméno obdarovaného, data výročí, narozenin a podobně, doplňujeme obrázky s tématikou koníčků nebo logo firmy, případně fotografie.
Anotace na webu:
„O MNĚ A OBCHODU
Od malička mám rád pivo.
Mám kamarády, co mají rádi pivo.
Poslouchám kapely, které mívají skladby o pivu…
Přemýšlel jsem, kam v životě jinam a dál, když už mě přestala naplňovat kariéra ve službách korporacím.
A napadlo mě dělat radost těm, co mají stejnou zálibu.
Ukázat novou možnost lidem, kteří si nevědí rady s dárkem pro kamaráda, partnera nebo kolegu.
Představit na trhu dárek pro lidi jako jsem já a moji kámoši nebo spoluhráči v kapele.
Nebo třeba nabídnout firmám alternativu k běžným dárkovým vínům nebo destilátům.
Umožnit malým sportovním klubům nebo kapelám oslavit výročí, křest desky a tak podobně pivem s vlastním logem nebo názvem.
A tak jsem pro radost Vaši i svou rozjel ve spolupráci s pivovarem z kraje, kde je pivo doma, tento obchod.“
Technologie:
Původní designová a grafická myšlenka byla v rámci dostupných technologií a rozpočtu na náklady se co nejvíce přiblížit vzhledu potištěné lahve. Proto byla zvolena technologie termotransfer tisku metalickou páskou na transparentní (průhlednou) etiketu vyrobenou na zakázku v tradičním pivovarském rozměru 10×7 cm.
Tiskneme na tiskárně Primera FX
Tvorbu etikety provádíme v běžně dostupných softwarových nástrojích.
E-shop a obě domény – www.pivojakodarek.cz a www.bieralsgeschenk.de fungují na platformě Shoptet. Domény jsou naším vlastnictvím, registrovány v CZ.NIC
Náklady na provoz e-shopu – tarif – jsou 61,- Kč / měsíc.
Prodávaný sortiment, balení, doprava
- Zákazníci mohou volit varianty – 6 x12°; 6 x14°; nebo 3+3Tradiční piva – Světlá 12°a Tmavý speciál 14°z (ex-) pivovaru Žatec, láhve 0,5l balené s ohledem na ekonomiku tvorby, zpracování a přepravu po 6 kusech do dárkové krabice s bezpečnostními proložkami dle vlastního designu a výsekové formy (Dodavatel: Servisbal Dobruška) mix.
Případně nabízíme pro spolky, kluby, kapely, obce atd piva nad 10 ks.
- Doplňkově jsme nabízeli řemeslné speciály z pivovaru Muflon Kunratice. Do prodeje jsme je po domluvě s pivovarem zařadili v roce 2021.
Popis jednotlivých typů piv je: https://www.pivojakodarek.cz/remeslne-specialy-s-etiketou-na-prani/vyber-3-remeslnych-specialu/
Řemeslné speciály dodáváme v balení po 3 kusech – sklo 0,75 l v dárkové krabici s logem e-shopu a pivovaru (Dodavatel: )
Ke speciálům jsme uvedli i představovací „produktová videa“ na Facebooku i stránce www.pivojakodarek.cz
O tyto nebyl moc zájem a proto jsme ve spolupráci v roce 2023 již nepokračovali.
- Ve 2023 nabízíme řemeslná piva z obnoveného žateckého pivovaru – Sedmý schod. Nicméně ani o tato piva v lahvích 0,75 l není u zákazníků zájem.
Doprava
Zákazníkům nabízíme osobní převzetí nebo dovoz v okolí našeho bydliště a pracoviště, dopravu naceněnou dle domluvy pro objemy nad 10 ks a pro přepravu standardních objednávek využíváme k plné spokojenosti všech zúčastněných stran společnost Messenger.
S Českou poštou jsme ukončili spolupráci kvůli 7% objemu reklamací – rozbití zboží.
Dodáváme na dobírku nebo platbu bankovním převodem či kartou.
Statistika návštěvnosti a prodeje od 1.1.2019 do 12.6.2022
Objednávky
Období | Počet objednávek | Celkový obrat | Obrat doprav a plateb | Obrat |
Celkem | 1014 | 925 913,57 Kč | 142 527,18 Kč | 783 386,39 Kč |
2022 | 75 | 55 510 Kč | 13 044 Kč | 42 466 Kč |
2021 | 275 | 261 962 Kč | 43 367 Kč | 218 595 Kč |
2020 | 278 | 417 685,57 Kč | 46 189,18 Kč | 371 496,39 Kč |
2019 | 386 | 190 756 Kč | 39 927 Kč | 150 829 Kč |
Počet objednávek je úměrný propagaci e-shopu a výdajům za reklamu.
Facebook – 990 sledujících
V Roce 2023 obrat klesl díky změně sortimentu na 45.375
Prodej dle produktů
Název Produktu | Počet prodaných KS | Tržba | Poměr |
Balení dárkových piv se jménem nebo logem Druh piva: Mix 3+3 | 1387 | 485 749,00 Kč | 56% |
Piva s logem, etiketou firmy, klubu, spolku, obce atd Druh piva: Světlý ležák | 477 | 22 548,00 Kč | 19% |
Balení dárkových piv se jménem nebo logem Druh piva: Světlý ležák | 423 | 157 095,00 Kč | 17% |
Piva s logem, etiketou firmy, klubu, spolku, obce atd. MIX | 70 | 3 500,00 Kč | 3% |
Piva s logem, etiketou firmy, klubu, spolku, obce atd Druh piva: Tmavý speciál | 48 | 2 030,00 Kč | 2% |
Přepravka | 17 | 1 700,00 Kč | 1% |
Výběr 3 řemeslných speciálů Složení balíčku z řemeslných speciálů: 3) Světlá 12° chmelená za studena +13° RED ALE svrchně kvašený + 14° New England IPA svr | 16 | 8 034,00 Kč | 1% |
Balení dárkových piv se jménem nebo logem Druh piva: Tmavý speciál | 16 | 5 788,00 Kč | 1% |
Výběr 3 řemeslných speciálů Složení balíčku z řemeslných speciálů: 1) Světlá 12° chmelená za studena +12° Polotmavý vídeňský ležák + 13° RED ALE svrchně kv | 14 | 6 989,00 Kč | 1% |
Speciály a řemeslná pro firmy, kluby, spolky, obce atd. od 10 ks | 11 | 7 340,00 Kč | 0% |
Výběr 3 řemeslných speciálů Složení balíčku z řemeslných speciálů: 2) 13° RED ALE svrchně kvašený +14° New England IPA svrchně kvašený + 12° Polotmavý víde | 6 | 2 994,00 Kč | 0% |
Výběr 3 řemeslných speciálů Složení balíčku z řemeslných speciálů: 4) Světlá 12° chmelená za studena + 12° Polotmavý vídeňský ležák + 14° New England IPA sv | 2 | 998,00 Kč | 0% |
Celkem obrat za 2019-2022 (bez služeb ke 12.6.2022) : 847 288,- Kč
Heureka: 63 recenzí celkem / 62 recenzí s hodnocením 100% spokojenost + doporučení
Současné náklady na propagaci:
Facebook: plánováno 21,68 Kč denně
Google: 25 Kč / den
Předmět nabídky
Předmětem nabídky k převzetí jsou:
- Doména, registrace a přístupová práva na CZ.NIC a Český hosting – www.pivojakodarek.cz
- Převod správcovství a admin přístupů pro e-shop „Pivo jako dárek“ na platformě Shoptet, včetně databáze zákazníků a historie prodeje a produktů
- Emailová schránka info@pivojakodarek.cz
- Přístup a správa facebookových a Instagram stránek „Pivojakodarek“
- Propojení a přístupy stránky „Pivo jako dárek“ k portálu „Heureka“ (s pečetí Ověřeno zákazníky)
- Propojení a přístupy stránky „Pivo jako dárek“ k vyhledávači na portálu „Seznam“
- Vlastnictví výsekové formy na dárkové přepravní krabice u společnosti Servisbal s.r.o.
- Skladová zásoba hotových v.u. krabic z 5 vrstvé lepenky – cca 500 ks (inventura ke dni dohody) na EUR paletě
- Tiskárna Primera
- Termotransfer pásky pro v.u. tiskárnu
- Transparentní samolepící etikety 10 x 7 cm (inventura ke dni dohody)
- Grafické podklady pro logo a slogan– použité na reklamních tričkách
- Grafické podklady pro etikety
- Reklamní slogany a podklady pro e-bannery „Pivo jako Dárek“
- Know-how k „Pivo jako dárek“, přehled požadavků zákazníků a jejich chování, zkušenosti z trhu, dodavatelé atd.
- Údaje a statistiku vyhledávání z Google Analytics nabízejícího
Navrhovaná cena převzetí
Cena k jednání za převzetí předmětu nabídky
Nabízející zajistí u registračních orgánů a dodavatelů převedení vlastnických práv a registrací a přístupů na Nabyvatele. Nabyvatel poskytne součinnost v uvedení kontaktních údajů, jmen a adres nutných pro změnu registrací a tvorbu nových přístupových údajů.
Přístupové údaje nabízejícího zaniknou ke smluvenému dni převodu, jak bude uvedeno poskytovatelem služby či registrace, případně dle uvedení dodavatele.
Nabyvatel tak získá doménu a obchodní značku se čtyřletou „tradicí“ a vracejícími se zákazníky s názvem a jménem přátelským a pochopitelným pro zákazníky i vyhledávače na trhu v České republice.
Ve Vysoké 11.9.2023
Jan Hirsch & Mona Hirsch
Pivo jako dárek
www.pivojakodarek.cz
Důvod nabídky
Přesun osobních priorit, upřímně má tento obchod smysl se začleněním přímo v pivovaru nebo pivotéce.
V roce 2021 jsme rozvinuli jiné pracovní a podnikatelské aktivity, která nás časově vytěžují, takže e-shop se stal bohužel trochu okrajovou záležitost a jeho výkon je omezen časem, který jsme schopni mu věnovat.
Proto také byly sníženy náklady na reklamu, což se samozřejmě projevilo na výkonu stránky v 2021/2022.
Jednání na reklamní pokrytí v rádiích, reklamách v metru a tisku byla pozastavena.
Dalším důvodem je ukončení činnosti pivovaru Žatec – partnera s nímž jsme celý projekt začali.
Zároveň se naše osobní priority i záliby od piva odklonily a anotace uvedená v úvodu přestala být plně pravdivá, a proto bychom rádi fungující značku s řadou vracejících se zákazníků předali tomu, kdo bude umět její potenciál lépe a s větší péčí využít.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo