Okamih.cz
Krátce o projektu
Myšlenka o vzniku e-shopu Okamih.cz přišla s narozením dcerky Nelky, kdy jsme si vyrobili na laseru první fotorámeček a nazvali jej „dnem, kdy se zastavil čas“. Hlavou Okamihu...
Hodnota e-shopu
1 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
4 100 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Terahertz CZ s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
110 000 UN
O projektu
Myšlenka o vzniku e-shopu Okamih.cz přišla s narozením dcerky Nelky, kdy jsme si vyrobili na laseru první fotorámeček a nazvali jej „dnem, kdy se zastavil čas“.
Hlavou Okamihu je zkušený e-shopař především s citem pro nastavení systémů,
Srdcem je žena, která postupně posouvá hranice tvoření svými vyššími a vyššími nároky
A tělem jsou lidi s handicapy – a tedy firma je i souběžně chráněnou dílnou.
Za 5 let usilovné práce jsme hrdí na náš eshop, vděční za vděčné a pozitivní klienty a stále se rozrůstající zájem o personalizované výrobky. Zkušenosti a píle nás dovedla k momentu, kdy rozšiřujeme e-shop do zahraničí. Uvítali bychom na palubě někoho kdo by s chutí investoval nejen své peníze, ale i zkušenosti pro rozvoj (nejen) do zahraničí.
Hlavní předností e-shopu, kterou na jiném e-shopu nenajdete je možnost vykreslení návrhů před očima klientů v intuitivním „živém náhledu“.
Tomuto živému náhledu jsme dali co možná největší píli, tedy aby byl jednoduchý jak z hlediska klienta, tak i z hlediska přidávání nových produktů, ale aby byl i můstkem k automatizaci interních procesů, které jsou třeba k samotné výrobě.
Aktuální témata personalizovaných výrobků na e-shopu jsou
- Fotorámečky (k narození dítěte, pro maminky, zvířecí a jakkoli jinak zosobněné)
- Dekorace do bytů
- Věšáky na medaile (jen za minulý rok jsme navrhli pro více jak 100 sportů v různých podobách)
- Firemní loga či i popisky na reklamní předměty
- V poslední řadě jsme i spolutvůrci prvních her ze dřeva od nové firmy „Letokruhry“
E-shop máme v plánu s vývojářem v únoru 2023 překlopit na nejnovější verzi Prestashopu – abychom mohli naplno využívat i nejmodernější způsoby prodeje.
Především však proto, že poslední půl rok pracujeme na „oddělení“ vizualizace náhledů od eshopu a plánujeme tuto nabízet jako službu jiným eshopům.
Tento mezník oddělení vizualizace je právě klíčový pro investici – máme nemalý cíl a to vytvořit po světě partnerské eshopy, které budou personalizovat na základě našeho řešení vizualizace a budou těžit z již připravených vizualizací.
Okamih eshop v číslech:
- 14.8. 2018 datujeme první objednávku a do konce roku první obrat 40 000 Kč
- V roce 2019 jsme byl obrat 2 700 000 Kč
- V roce 2020 byl obrat 3 500 000 Kč
- V roce 2021 byl obrat 3 600 000 Kč
- V roce 2022 byl obrat 4 100 000 Kč
Krom eshopu jsme měli zakázky B2B které nejsou v obratových číslech.
Důvod nabídky
Při velice nízkých nákladech se podařilo vytvořit firmu s velkým potenciálem za relativně krátký čas.
Vždy ovšem finance byly zásadním regulátorem rozvoje - především z hlediska marketingu, ale i pro nákup nového stroje pro rozšíření výroby a nyní i pro přípravu eshopů do zahraničí.
Má ambice je najít partnery po světě, kteří by si pronajímaly naše eshopové řešení a sdílely se produkty, know-how, vizualizace,.... a přejít tak vlastně do sektoru B2B na bázi služeb virtuálních. Jsem přesvědčen, že v rámci personalizací vždy budou zákazníci jiných zemí především nakupovat (důvěřovat) především místním výrobcům a ti zas budou moci čerpat z rozširující se databáze personalizovaných výrobků a know-how - aby každý tento partner byl na svém trhu co nejdominantnější.
Současně již v Čechách mám 2 zákazníky, kteří projevili zájem o vizualizace produktů v jejich eshopech, které jsou i mimo náš obor.
Do firmy jsem vložil množství vlastních financí a nekonečně času aby dozrála do tohoto momentu, kdy jsem se rozhodl ji otevřít i Vám.
Pevně věřím, že Vaše investice do Okamihu bude i Okamihem, na který budete s radostí vzpomínat a pozvedne nejen naše podnikání.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Kamenná prodejna
- Balící materiál
- Zaměstnanci
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo