Nasbatoh.cz

shoptet
Prodej: 240 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Náš Batoh byl spuštěn v srpnu 2018. E-shop původně nabízel pouze batohy, nicméně postupně se nabídka rozšířila o tašky, ledvinky a peněženky. Tento sortiment jsem si vybral,...

Hodnota e-shopu

240 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

927 203 Kč

EBITDA za poslední rok

240 000 Kč

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

Prouza & Company, s. r. o.

Návštěvnost za poslední rok

27 815 UN

O projektu

Náš Batoh byl spuštěn v srpnu 2018. E-shop původně nabízel pouze batohy, nicméně postupně se nabídka rozšířila o tašky, ledvinky a peněženky. Tento sortiment jsem si vybral, protože mám rád hezké věci a kolikrát mě překvapilo, co jsou lidé schopni nosit. Zároveň jde o něco, co se bude vždy kupovat, nejedná se tedy o žádný chvilkový trend. Velkou výhodou je to, že zboží je vcelku skladné, nekazí se a neztrácí na hodnotě. Lze dobře upsellovat další produkty současným zákazníkům. (např. k batohu peněženku, atd.)

V současnosti nabízí e-shop produkty populárních značek Herschel Supply, Fjallraven, Ucon Acrobatics, Rains, Eastpak a The Pack Society. Veškeré produkty jsou originální od oficiálních dodavatelů pro ČR. Kontakty budou pochopitelně předány.

E-shop jsem založil, protože jsem vždy měl blízko k e-commerce světu a sám se v něm pohybuji.

Průměrná marže napříč sortimentem je 50 %. PNO (podíl reklamních nákladů na obratu) je za rok 2019 slušných 12,1 %.
Hlavní sezónní měsíce jsou: březen, duben, srpen (back to school), listopad a samozřejmě prosinec.

SOUČÁSTÍ PRODEJE JE:

  • Doména Nášbatoh.cz
  • Kontakty na dodavatele
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Účet na sociální sítí Facebook 286 sledujícíh
  • Účet na Instagramu cca 2900 sledujících
  • Veškerý obsah - fotky, videa, články
  • Heuréka účet ke je hodnocení 100%
  • Rozšířená analýza KW
  • Kontakt na kodéra
  • S e-shopem získáte i veškeré účty ve všech reklamních systémech se současným nastavením (Google Ads, Sklik, Heuréka, Glami) + Google Analytics

S e-shopem je třeba odkoupit aktuální skladové zásoby
Současná hodnota skladu bude vypočítána k datu prodeje,

Mám vizi, kam by se eshop mohl posunout a jak by se měl rozvíjet. Rád ji vážnému zájemci představím. Samozřejmě to vždy bude na novém majiteli, jakou cestou se vydá. Může to být tedy určitá inspirace.
Letos na podzim byla zpracována rozsáhlá analýza klíčových slov, která také může posloužit při dalších rozhodnutích.

Byl bych rád, aby eshop přešel do rukou, které ho budou dále rozvíjet a bude se mu dařit, může to být např.:

  • Někdo, kdo již má kamenný obchod a chce rozšířit sortiment a záběr
  • Někdo, kdo již eshop má a rád by své podnikání rozšířil dalším směrem
  • Někdo, koho láká e-commerce svět, případně chce začít podnikat s něčím menším, ale ne od úplného začátku
  • Maminka na mateřské dovolené, která se nudí
  • Manželka, která by ráda zaplnila svůj volný čas a rozjela něco svého
  • Kdokoliv, kdo má chuť něco budovat a rozvíjet

Expedice objednávek zabere max. 15 minut (2 – 3 objednávky)
E-shop běží na Shoptetu, který mám propojen s Balíkobotem a v současnosti nabízíme pro doručení Zásilkovnu, ČP – Balík do ruky a DPD – balík do ruky. Vše je velmi jednoduché, stačí označit objednávky, vytisknout standardizované štítky (nehledě na dopravce), nalepit a odnést na podací místo (jakákoliv Zásilkovna, kde lze podávat balíky)
Platba je možná přes GoPay (zde i GoPay bankovní převod) a dobírku (zpoplatněna 39 Kč)
V současnosti nabízím dopravu nad 1 500 Kč zdarma, 30 dní na vrácení a k objednávkám přidávám malý dáreček.

E-shop má na míru upravený front-end (stálo to cca 35 000 Kč), tedy celkový vzhled, homepage, výpis a detail produktu. Kontakt na kodéra předám. Se Shoptetem mám jen dobré zkušenosti a vybral bych si ho znovu. Zákaznická podpora je neuvěřitelná a vždy mi pomohla. V současnosti máme tarif Profi (1 740 Kč/měsíc), platíme měsíčně.

Emaily a domény

  • Emaily používáme přes G Suite od Googlu (všechny s @nasbatoh.cz)
  • Domény jsou registrované u wedos.cz (česká i slovenská verze + .com)

Dopravci

  • Přímý vztah mám pouze se Zásilkovnou, přes kterou posílám všechny objednávky (včetně těch, kde zákazník zvolil ČP nebo DPD)
  • Objednávky stačí donést na nejbližší pobočku (podací místo) a je hotovo
  • Lze se domluvit se Zásilkovnou, aby si pro objednávky jezdila
  • Integrace se všemi je přes Balíkobot

Dodavatelé

  • Veškeré zboží, které prodáváme, je značkové a originální od oficiálních distributorů, se kterými mám velmi vřelé vztahy
  • U většiny značek jsou 2 sezóny (SS – spring, summer + FW – fall, winter), je třeba dělat předobjednávky, na SS vždy koncem srpna předcházejícího roku; na FW v lednu daného roku)
  • Většina dodavatelů umožňuje doobjednávky v průběhu sezóny dle aktuální dostupnosti zboží – posílají aktuální skladovou zásobu, případně si ji můžete vyžádat

Vlastní sklad

  • S eshopem je třeba odkoupit aktuální skladové zásoby
  • Uskladněné ve foremných krabicích
  • Současný sklad nezabírá více než 10 m2
  • Současná hodnota skladu bude vypočítána k datu prodeje, bude se pohybovat od 300 000 Kč – 600 000 Kč
  • Nabízím slevu 5 % z této nákupní ceny (tím se na toto zboží zvýší o 5 % marže)

Certifikáty

  • Získal jsem certifikát Ověřeno zákazníky, kde máme nejvyšší možné hodnocení – 100 % z 476 ověřených recenzí
  • Zákazníky obvolávám a žádám o recenzi (velmi efektivní způsob, jak ji získat)
  • Hodnocení obchodu jako celku je 5 hvězdiček z 5 při 552 hodnoceních

Marketing

  • S eshopem získáte i veškeré účty ve všech reklamních systémech se současným nastavením (Google Ads, Sklik, Heuréka, Glami) + Google Analytics
  • Využívám především klasické výkonnostní kanály, viz. výše
  • Letos jsem zkusil spolupráce s různými influencery, kteří dostali scénář (též k dispozici)
  • Před Vánoci jsme měli soutěž s Jakubem Gulabem o 3 batohy, které se zúčastnilo 11 220 soutěžících
  • Na IG máme cca 2 900 sledujících, na FB 286 sledujících
  • V prvních měsících byly aktivně tvořeny články pro návštěvníky a zvýšení organické návštěvnosti, viz. blog
  • Vytvořil jsem též spousty videí, kde jsou jednotlivé modely představovány

Vratky & Reklamace

  • Míra reklamací je 0,009 %, míra vratkovosti je 3,3 %.

Prodává se eshop (tedy značka a vše zmíněné výše). Neprodává se právnická osoba.

Důvod nabídky

V roce 2020 se chystám vycestovat do zahraničí na delší dobu (rok a více) a nebudu mít čas se eshopu věnovat a starat se o něj.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Veškerý obsah (fotky, videa, články, ...)
  • Kontakty na dodavatele
  • Rozšířená analýza KW

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Kamil Prouza jednatel

Vystudoval jsem VŠE a mezinárodní program CEMS. Vždy mě táhlo podnikání a cestování. V současnosti pracuji pro jednu marketingovou agenturu a provozuji ještě jeden další online projekt.
Další informace k e-shopu a prodeji rád sdělím e-mailem.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů