MyDoggie.cz
Krátce o projektu
Ahoj! Máme pro vás skvělou příležitost si pořídit originální dárkový e-shop MyDoggie, který je zaměřen na oblečení a doplňky pro pejskaře. MyDoggie jsem začal budovat v roce...
Hodnota e-shopu
390 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
5 563 824 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Vojtěch Legerský
Návštěvnost za poslední rok
169 850 UN
O projektu
Ahoj! Máme pro vás skvělou příležitost si pořídit originální dárkový e-shop MyDoggie, který je zaměřen na oblečení a doplňky pro pejskaře.
MyDoggie jsem začal budovat v roce 2016 a díky pandemii se z něj stala má hlavní pracovní náplň. Veškeré produkty si vyrábím sám, což umožňuje držet velmi malou skladovou zásobu a investovat peníze rovnou do reklamy. Díky tomu jsme schopni expedovat objednávky během 2 pracovních dnů, což si zákazníci velmi chválí.
Jedná se převážně o vlastní výrobu, která je nenáročná a zároveň kvalitní. Motivy na oblečení si necháváme tisknout u dodavatele, což je pro nás finančně výhodné. Ostatní produkty jako plecháčky, hrnečky a polštáře se vyrábí pomocí sublimace, což je velmi levná a kvalitní technologie.
Výrobní proces – zákazník udělá objednávku, na základě toho se objedná textil, potiskne se a expeduje = žádné skladové zásoby!
Náklady textilu:
Tričko – 80,-
Mikina – 389,-
Potisk – 30,-
Je možné nakupovat i levnější textil, ale snažím se držet kvalitu materiálu.
Náklady doplňků:
Hrníček – 29,-
Plecháček – 65,-
Láhev na vodu – 115,-
Polštář lněný – 75,-
Polštář bílý – 39,-
Výplň do polštáře – 27,-
Tyto produkty je potřeba držet skladem v menším množství, jelikož dodavatel doručí zboží do druhého dne.
Během roku je vhodné využít významné svátky a události, jako jsou Valentýn, Den matek, Velikonoce, Black Friday a další. Hlavní sezóna je samozřejmě o Vánocích. Pro zvýšení tržeb a zisku doporučuji také spustit jednodenní akce, které mohou přinést zajímavý objem tržeb. Například v minulém roce jsme v létě zaznamenali menší tržby, ale díky jednodenní akci s 33% slevou jsme vygenerovali obrat ve výši 177 257 Kč s PNO 24%.
Nevyužitý potenciál
I když jsme dosáhli velkého počtu zákazníků, věříme, že stále máme nevyužitý potenciál v oblasti marketingu. Dosud jsme se soustředili pouze na výkonnostní kampaně na Facebooku a Instagramu, ale bylo by dobré rozšířit záběr i na další prodejní kanály, jako je e-mail marketing, blogování, aktivita na sociálních sítích a natáčení videí z provozu, včetně TikToku. Za zvážení stojí také využít cestu velkoobchodu, kde by produkty měly zaručený úspěch, a přidání výrobků na platformy jako Alza a Mall.
Navíc, díky našemu vysokému počtu zákazníků, se vybízí rozšířit sortiment produktů, aby uspokojoval více potřeb pejskařů. Například začít s výrobou vodítek a obojků, a zamyslet se nad tím, co dalšího by mohli pejskaři při venčení potřebovat, jako jsou různé čelenky, čepice nebo obecné bundy.
Součásti prodeje
- Kompletní e-shop na míru na platformě shoptet
- Domény mydoggie.cz a mydoggie.sk
- Účty na sociálních sítích
- Osobní zaučení s online podporou
- Balící materiál
- Know-How
- Kontakty na dodavatele (vč. individuálních cen)
- Automatizovaná expedice díky Braniho s Balíkobotem
- Logo
- Databáze bannerů
- Databáze zdrojových souboru pro tisk
- Návody na výrobu
- Skladové zásoby potištěných věcí z výměn a vratek
- Aktuální skladové nepotištěné věci
Součásti prodeje nejsou výrobní stroje, stačí pouze dokoupit sublimační tiskárnu, zapékací troubu a transferový lis. Jedná se o investici okolo 80tis.
Důvod nabídky
Jsem člověk, který rád tvoří a pracuje narozdíl od marketingu, kterému dostatečně nerozumím. Z toho důvodu mi FB reklamu spravoval kamarád, ale bohužel nebyla příliš úspěšná a vím, že se dá dělat lépe. Věřím, že najít osobu s citlivým marketingovým přístupem, která bude pečlivě sledovat investice do FB reklamy, přidá další prodejní kanály a spolupráce s influencery, může být pro e-shop klíčové. Věřím, že s těmito kroky se může dosáhnout návratnosti do konce tohoto roku. E-shop prodávám z osobních důvodů, ale cítím, že už jsem projektu věnoval maximum a že by bylo dobré do něj vnést nový směr, aby mohl růst dál.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo