MOODA.cz
Krátce o projektu
Prodáváme úspěšně fungující e-shop MOODA.cz Na trhu je eshop od roku 2016 a během 5 let jsme vybudovali velký okruh stálých zákazníků (převážně žen). E-shop se zaměřuje na...
Hodnota e-shopu
600 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
2 300 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
INVESTINO s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
247 000 UN
O projektu
Prodáváme úspěšně fungující e-shop MOODA.cz Na trhu je eshop od roku 2016 a během 5 let jsme vybudovali velký okruh stálých zákazníků (převážně žen).
E-shop se zaměřuje na prodej společenských dámských šatů, módních doplňků a obuvi. Během let 2016-2020 jsme měli v Praze- Karlíně také krásnou prodejnu, fungující i jako výdejní místo, kde to žilo a zákaznice k nám přijížděli z celé ČR za jedinečným sortimentem. V roce 2020 a poté 2021 zájem o nákup společenských šatů razantně poklesl (vzhledem k situaci), pronájem prodejny jsme proto vypověděli a fungujeme nyní jako klasický e-shop.
Tržby v minulém roce výrazně poklesly, ruku v ruce s poklesem nákladů (prodejna, zaměstnanci, omezení výdajů na reklamu,..). Nyní se ale po znovuotevření a možnosti plánovat společenské akce, tržby opět zrychlují a je zřejmé, že eshop naváže na svou předchozí úspěšnou dráhu a má potenciál k růstu.
Pro srovnání obraty posledních let:
- 2021: 2.300.000 Kč / 2160 objednávek (bez prodejny, minimální náklady na reklamu)
- 2020: 4.880.000 Kč / 4460 objednávek (bez prodejny, minimální náklady na reklamu)
- 2019: 7 500 000 Kč/ 6800 objednávek (naše osobní volba změny strategie - rodinné a zdravotní důvody vedly k omezení provozu)
- 2018: 18.000.000 Kč / 18 000 objednávek
- 2017: 21.220.000 Kč/ 20 500 objednávek (potenciál eshopu při plném nasazení)
- 2016 (zahájení květen): 6.600.000 Kč / 5 880 objednávek
E-shop MOODA v číslech:
- Počet unikátních návštěv: 24 000/rok
- Počet registrovaných zákazníků: 4 600
- Počet objednávek ročně: 2 560
- Emailová databáze: 3800 kontaktů (MailChip)
- Počet fanoušků na Instagramu: 11 200
- Počet fanoušků na FB stránkách: 45 000
E-shop MOODA.cz jsem vybudovala s představou, že ženy by měly nosit šaty a to nejen ledajaké, ale krásné a kvalitní šaty. Na tomto pilíři jsme také po celou dobu fungovali a zákaznice nás vyhledávali právě proto, že v nabídce bylo něco jiného, než v regálech obchodních domů. Jak je vidět na tabulce tržeb výše, eshop má velký potenciál generovat vysoký obrat. V roce 2019 jsme ze zdravotních důvodů v rodině, byli nuceni fungování eshopu omezit na minimum a během posledního roku již běžel spíše setrvačností...
Důvodem prodeje jsou jiné podnikatelské aktivity mimo obor, kterým se věnuji a na eshop a péči o něj nezbývá čas. Nyní je ale zřejmé, že jakmile se vše uvolní a budou se opět konat společenské akce, zájem o nákup nových šatů bude opět velký a proto by si eshop zasloužil mít někoho, kdo se mu bude naplno věnovat a opět ho vynese na špičku mezi eshopy s krásnými šaty.
E-shop MOODA.cz prodáváme včetně aktuálních skladových zásob k datu prodeje . V ceně e-shopu je full servis pro nastavení, rady a zaškolení. V ceně je samozřejmě kompletní databáze všech dodavatelů a převod dodavatelských účtů.
Co je předmětem nabídky:
- Doména www.mooda.cz
- Aktuální skladové zásoby
- Emailová databáze zákazníků
- Databáze dodavatelů
- Know-How
- Full service pro nastavení
- Zaškolení a rady
- Následné poradenství
- Profily na sociálních sítích:
- Seznam
- Mailchip
- Heureka.cz
- Glami.cz
- Firmy.cz
- Zboží.cz
- a další
Po celou dobu e-shop funguje jako rodinná firma. Proto také v roce 2019 došlo ze zdravotních důvodů k výraznému omezení naší činnosti. Další podrobnosti sdělím vážnému zájemci osobně.
Ráda bych, aby e-shop nadále vzkvétal a našel majitele/majitelku s láskou ke krásným šatům. Návratnost investice tak může být velmi rychlá.
Současný stav je velmi utlumený, vše běží pouze organicky bez větší marketingové podpory. Ráda bych pro MOODA.cz našla majitele s vizí rozvoje.
Důvod nabídky
Důvodem prodeje jsou zdravotní komplikace v rodině a moje jiné podnikatelské aktivity, kterým se věnuji a na eshop a péči o něj nezbývá čas.
Aktuálně je moje vytíženost v jiných projektech taková, že eshop běží pouze samovolně, bez větší marketingové podpory.
Zajímavá prodejní cena! Návratnost investice maximálně do 2 let!
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Know How
- Zaškolení a rady
- Heureka
- Seznam
- Glami
- Mailchip
- Následné poradenství
- Firmy.cz
- Zboží.cz