MiniMel.cz

shoptet
Prodej: 2 765 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Představujeme Vám MiniMel (MelShop Trade s.r.o., je plátce DPH), obchod s dětským oblečením od miminka po teenagera/ XS matky. Sortiment oblečení do města a na doma, včetně dětských...

Hodnota e-shopu

2 765 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

874 577 Kč

EBITDA za poslední rok

218 799 Kč

Stáří e-shopu

3 až 4 roky

Majitel e-shopu

MelShop Trade s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

73 000 UN

O projektu

Představujeme Vám MiniMel (MelShop Trade s.r.o., je plátce DPH), obchod s dětským oblečením od miminka po teenagera/ XS matky. Sortiment oblečení do města a na doma, včetně dětských bund a doplňků (čepice, nákrčníky, rukavice, punčocháče, a ponožky). Prodáváme převážně na Českém a Slovenském trhu. Zboží je pečlivě vybíráno u zahraničních dodavatelů ze západu, s důrazem na kvalitu, design a komfort, a za rozumnou cenu. Výhodou našeho e-shopu je zboží skladem, s odesíláním do druhého pracovního dne. Naše balíčky jsou bez plastů, v papírových krabičkách, zabaleny v hedvábném papíru, a baleny s láskou, kterou naši zákazníci velmi oceňují.

MelShop Trade, s.r.o. byl založen 1.8.2019 s aktivním prodejem od listopadu 2019 nepřetržitě. MiniMel vznikl po sedmiletém, úspěšně testovaném konceptu na vlastních dětech a známých. Chtěli jsme do Čech ze západu dovážet kvalitní dětské oblečení s hezkým designem a v krásných baleních, oblečení, které trvá, je reprezentativní a šetrné k přírodě.

 

Doména a řešení e-shopu

  • Součástí prodeje je i doména minimel.cz
  • Emailové adresy shop@minimel.cz
  • E-shop funguje na Shoptet řešení s měsíčním pronájmem, včetně podpory, vzdělávací univerzity a aktualizací. Některé doplňky jsou již koupené (Profil Profi).
  • Zkušenosti se systémem, na kterém e-shop běží jsou skvělé, minimální administrace (automatické), bez výpadků nebo dalších skrytých poplatků.

 

Dodavatelé

  • Boboli, (Španělsko), B2B, distributor v Čechách
  • NONO a B-nosy, (Holandsko), B2B, distributor v Holandsku/ v Mnichově/Florencii/Madridu na veletrhu, video prezentace, v anglickém jazyce
  • Maximo, Jacky, Ewers, Boley, (Německo), distributor v Čechách
  • Affenzahn (Německo), batůžky, distributor v Čechách
  • Reima (Finsko), distributor v Čechách
  • Arsène et les Pipelettes, (Francie), B2B, distributor ve Francii, Španělsku/ v Mnichově/Florencii/Madridu na veletrhu
  • Antonio Lobato Kids, (Španělsko), přímo od výrobce, na veletrzích
  • Dárkové krabice MiniMel.cz – Studio Činčera, vlastní formy, v Čechách
  • Obalové materiály – Český výrobce eObaly.cz
  • Dodavatelé dětského oblečení zároveň podstupují veškerou digitální informaci ( produktová fota ve vysoké kvalitě a základní popisky produktů).

 

Přepravci

  • Zásilkovna
  • GLS
  • Česká Pošta
  • DPD

 

Objednávky a doručení

  • Objednávky jsou automatické online v e-shopu.
  • Máme dále propojeno s Glami checkout přes Expando.
  • Bereme také telefonické objednávky (minimální objem) a snadno vytváříme přímo e-shopu.
  • Objednávky potvrzujeme a expedujeme do 24 hodin se snahou doručit do druhého dne. Objednávky tedy denně předáváme smluvním přepravcům, dle volby zákazníka.
  • Expedujeme po zaplacení převodem či okamžitě při platbě na dobírku.
  • Komunikaci vedeme přes email, popřípadě na mobilním čísle.

 

Skladové zásoby

  • Všechny produkty máme skladem (cca 24m2) k okamžité expedici viz na minimel.cz
  • Hodnota skladu bez DPH: 2 313 186 Kč (nákupní) / 4 398 724 Kč (prodejní)
    Hodnota skladu včetně DPH: 2 798 304 Kč (nákupní) / 5 321 171 Kč (prodejní), k 1.1. 2023
  • Součástí prodejní smlouvy je inventurní soupis zásob zboží (včetně digitálních dat), obalového materiálu a majetku k prodeji e-shopu

 

Sociální sítě

  • Facebook
  • Instagram
  • Strategie na těchto sociálních sítích je nastavena tak, že periodicky publikujeme novinky či akce. Ideálně 1x týdně.
  • Využíváme k inzerci, převážně rotační fota produktů, dlouhodobé reklamy

 

Certifikáty a srovnávače

 

Konkurence

  • Holandské značky jsou na Českém trhu zatím bezkonkurenční, jsme exkluzivním prodejcem
  • Španělské a německé značky se na Českém trhu prodávají, ale většinou jiný sortiment, než nabízíme my. Například cíleně bereme a vytváříme sety
  • Jak se lišíme od konkurence je, že vše máme skladem, doručujeme do dvou dnů, balení bez plastů, pouze papír, přidáváme drobné origami a ručně psaný pozdrav, nabízíme celkově veselejší a barevnější oblečení včetně basic doplňků, nabízíme také výhodnější sety, nejen jednotlivé produkty. Cenová politika je dána na férovou (nižší) cenu, hlavně u základního oblečení a odůvodněnou vyšší cenu za speciální produkty.
  • Máme vlastní sklad a nemáme kamenný obchod ani zaměstnance, tedy provozní náklady jsou minimální (pouze aplikace, doprava, mobil, online marketing, apod.). Nespornou výhodou by ale bylo možnost si zboží osobně prohlédnout v obchodě, kde také vynikne kvalita materiálu.

Jak funguje marketing

  • Co nejvíc funguje – organicky Google vyhledávání díky dobrému SEO, klíčová slova. Hodně zákazníků nám také přichází přes placené Glami.
  • Co dává smysl – dělat jednoduché, věcné, vtipné příspěvky na sociální sítě (Facebook) týdně (body pro vyhledávače), reklamy s klíčovými slovy, včetně SEO (popisky produktů, fotek, články). Dlouhodobější reklamy na Googlu a Facebooku. Určitě doporučujeme nastavit retargeting.
  • Strategie emailů zákazníkům je, že nechceme spamovat, emaily rozesíláme jen výjimečně (například výprodej zboží, black Friday, představení nové kolekce, významné sezónní slevy.

 

Obchodní záměr

Vizí podniku je vytvořit e-shop prodávající excluzivní veselé a komfortní dětské oblečení, s artovým designem, v co nejvyšší kvalitě za co nejrozumnější cenu.

V současné době je MiniMel provozován jeho vlastníkem a zakladatelem, protože společnost roste, bude potřeba více zaměstnanců na podporu provozu. Plánuje se přijetí dvou zaměstnanců na role zákaznického servisu a skladu; budou moci střídat mezi rolemi, protože myšlenkou je uvolnit čas pro vlastníka, aby se mohl soustředit na obchodní operace, růst a směr.

 

  • Cílový objem trhu

Analýzou prognózy růstu hodnoty a objemu od roku 2020 do roku 2025 (viz Tabulka 4: Prognóza růstu hodnoty a objemu) lze odhadnout optimální cílový objem pro každý produktový segment. Tento odhad je zaměřen na co nejlepší alokaci zdrojů na základě předpokládaného růstu pro maximální ziskovost.

 

 

Kategorie Předpověď % hodnoty Předpověď % objemu Cílový objem %
Kojenecké oblečení 3,8 2,3 25
Chlapecké oblečení 5,5 3,6 35
Dívčí oblečení 5,7 3,6 40

 

– Kojenecké oblečení – Bez další segmentace, 25% investovaného kapitálu by měl být v této kategorii.

– Chlapecké oblečení – 35% investovaného kapitálu by měl být v této kategorii.

 

  • Marže

Přibližná marže pro řadu oděvních položek, které naše společnost prodává, jsou uvedeny níže. Přesná procenta marže bude záviset na sezónních a propagačních aktivitách:

 

Kategorie Marže (%) Kategorie Marže (%)
Kalhoty 40.3% Kojenecké oblečení 14.4%
Trička a topy 22.3% Šaty a sukně 20%
Plavky 21.2% Ponožky 6%
Kabáty a bundy 37.3% Svetry, mikiny a košile 69%

 

Poskytneme také kompletní analýzu od Capstone Project, 2022 (v anglickém jazyce).

Důvod nabídky

Chceme nabídnout k prodeji celý e-shop, včetně společnosti, aktivní domény, zboží, obalů a zařízení, stačí pouze naskočit do rozjetého vlaku. Oba jednatelé se nadále již nemůžeme věnovat vedení e-shopu, který provozujeme jako vedlejší činnost.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Soňa Gabryšová Jednatel

Soňa Gabryšová, jednatelka společnosti, technická, zákaznická, finanční, a nákupní stránka. Zakladatelka firmy. Velmi ráda zodpovím veškeré dotazy, mobil +420 602 200 868

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů