MineralBangle.cz
Krátce o projektu
Nabízím k prodeji značku Mineral Bangle a fungující e-shop mineralbangle.cz, který je na trhu již od roku 2016, tedy celkem 6 let. Hlavním záměrem projektu byla podpora Centra dětí a...
Hodnota e-shopu
250 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
212 932 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Jana Marčaníková
Návštěvnost za poslední rok
70 366 UN
O projektu
Nabízím k prodeji značku Mineral Bangle a fungující e-shop mineralbangle.cz, který je na trhu již od roku 2016, tedy celkem 6 let. Hlavním záměrem projektu byla podpora Centra dětí a mládeže, kde také pracuji. Několik procent z prodeje jsme odváděli Charitě a za tyto peníze jsme pak s dětmi jezdili celé roky na výlety. Eshop však nabral na obrátkách a během chvíle dosáhl obratu 1 000 000 korun.
Zakládáme si na tom, abychom prodávali jen kvalitní šperky. Šperky jsou vyrobeny převážně z chirurgické oceli, stříbra a minerálů, které jsou navíc postříbřeny nebo pozlaceny 18 karátovým zlatem a růžovým zlatem. Spolupracovali jsme s několika známými osobnostmi a vyráběli šperky pro známé firmy.
Šperky v eshopu jsou ručně vyráběné, ale některé také překupované nebo překoupené a doplněné o naše prvky. Ručně vyráběné z 80% a překupované z 20%. Veškeré nástroje k výrobě jsou součástí prodeje. Zaučení k výrobě šperků je samozřejmostí, případně je možné spolupracovat se současnými brigádníky firmy.
Eshop funguje bez jakéhokoliv marketingu. Občas propagujeme reklamou na Facebooku a Instagramu. Dá se tedy očekávat, že pokud bude nový majitel iniciativní v oblasti marketingu nebo přizve marketingovou společnost, navýšení prodejů se rapidně zvýší.
Marže na zbožích je většinou 100%.
K prodeji patří:
- Doména www.mineralbangle.cz
- Velká databáze zákazníků
- Propojení s platební bránou
- Logo
- E-shop na jednoduché a ovladatelné platformě Clickeshop
- Facebook s téměř 4 tisíci sledujícími
- Instagram s 8 tisíci sledujícími
- Know-How
- Skladové zásoby
- 40 hodin podpory a konzultací
- Kontakty na výrobce (přívěsky, balící materiály, komponenty pro výrobu)
- Statistiky neprodávanějších produktů
- Vlastní průzkum trhu
Důvod nabídky
Důvodem prodeje eshopu je má časová vytíženost. Nemám na eshop tolik času, kolik by si zasloužil. Bohužel ho zanedbávám a promítá se to na všech jeho úrovních. Věřím, že se najde někdo, kdo posune eshop dál, určitě by si to zasloužil. Krásně funguje i bez reklam a věřím, že někdo marketingově schopný pozvedne značku na další úroveň. Zároveň je důležité, aby byl nový majitel kreativní nebo měl kreativní zaměstnance, kteří budou navrhovat a zhotovovat nové šperky.
O ceně jsem schopna smlouvat.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo