Liondeco.cz

shoptet
Prodej: 80 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Prodáváme zavedený internetový obchod s náramky - Liondeco.cz. Tento internetový obchod je spuštěný již dva roky. Zpočátku se jednalo o něco, u čehož jsem ani příliš nečekal...

Hodnota e-shopu

80 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

217 699 Kč

EBITDA za poslední rok

142 473 Kč

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

SPORT OPTION s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

11 441 UN

O projektu

Prodáváme zavedený internetový obchod s náramky - Liondeco.cz. Tento internetový obchod je spuštěný již dva roky. Zpočátku se jednalo o něco, u čehož jsem ani příliš nečekal úspěch. Základním důvodem vytvoření tohoto e-shopu byla Facebook/Instagram reklama, kterou jsem se chtěl na tomto sortimentu naučit.

Zpočátku obchod generoval malé, prakticky žádné zisky a veškeré peníze investované do reklamy se tak akorát vracely z prodejů ("vylej-nalej"). Postupem času jsem si uvědomil sílu tohoto produktu a jeho marže, která při volbě správných dodavatelů dokáže být opravdu vysoká (až 500-800%). Zpočátku e-shop nabízel pouze několik již zhotovených náramků (zákazník si nemohl zvolit velikost, existovala jedna standardní). Když jsem se do obchodu obul naplno, začal nakupovat veškeré materiály (minerální kameny, symboly, prvky Swarovski) sám a začal nabízet náramky na míru, výrazně se zvýšily nejen prodeje, ale především marže. Aktuální ceny podle mého nejsou stropem v rámci nabídky a poptávky, myslím si, že spousta lidí bude ochotna zaplatit za tento druh šperku na míru i mnohem víc. Ceny jsou prakticky na úrovni některé konkurence, která přitom přeprodává již hotové náramky.

Je zde tedy jeden zásadní rozdíl oproti konkurenci, a to je ten, že v rámci e-shopu opravdu fyzicky vyrábíme náramky na míru. Nevýhodou je sice časové hledisko, z toho důvodu je vhodné v případě zájmu mít domluveného někoho, kdo náramky bude vyrábět (žena na mateřské, partner/partnerka, kamarád/ka) - je to velmi jednoduché, zvládne to opravdu každý a po pár náramcích už se jedná o záležitost 5-10 minut. Pro jednotlivce by bylo dělat vše slušný, leč zvládnutelný zápřah, pro tým dvou lidí už je to pohodlné. Obrovskou výhodou této odlišnosti od konkurence je ale fakt, že spousta lidí velmi ocení náramek přímo na míru a tak e-shop generuje opravdu velkou spoustu objednávek právě od těchto lidí.

V současné době obchod eviduje 729 objednávek v celkové hodnotě 393 000 Kč, celková marže je přes 244 000 Kč (neuvádím přesnou hodnotu, protože zhruba první půlrok, kdy jsem prodával již hotové náramky, jsem v Shoptet rozhraní neměl nastavený výpočet marže a navíc kupované náramky neměly takovou marži jako je tomu nyní. Nicméně aktuální přesná částka marže v rozhraní shoptetu je 244 693 Kč).
Veškeré výdaje do reklamy, nákupní ceny u dodavatelů, objednávky apod. jsem schopen jednoduše doložit a informovat o nich. O tyto výdaje si samozřejmě musíte obchodní marži snížit, abyste došli k čistému zisku. Tyto investice nejsou zanedbatelné, ale na každém náramku je i tak obrovská marže a každá objednávka generuje velmi zajímavý zisk. Provozní náklady se pohybují prakticky v řádu stokorun měsíčně (správa Shoptetu, poplatek za správu firemního účtu). Marže okolo 250 tisíc za dva roky může znít, jako že to není zase tak mnoho, ale e-shop reálně fungoval pouze několik vybraných měsíců, ve většině měsíců na něm byl zcela nulový provoz, protože zkrátka nebyl prostor a čas se mu věnovat. Vše výše uvedené rád doložím pomocí přehledných grafů v Shoptet administraci.

Co se týče reklamy a propagace, jedinou využívanou možností byla již avizovaná Facebo-ok/Instagram reklama. Vyvstává opravdu obrovský potenciál ve využití jiných reklamních kanálů (Adsense, Adklik a zejména Instagramoví influenceři, což je marketingový nástroj, na jehož imple-mentaci jsme neměli dostatek času a sil, ale může výrazně zvýšit zisk, protože odpadají výdaje do reklamy, navíc spoustě influencerů stačí pouze náramky na míru výměnou za zviditelnění firmy).
Facebook/Instagram reklamu jsem absolvoval desítky školení a kurzů, protože jsem se v ní chtěl maximálně zdokonalit. Proto pokud bude mít potencionální kupec zájem, nemám problém jej v této sféře zaškolit, ukázat směr, jakým se s náramky vydat, co a jak propagovat, jak nastavit konverzní a remarketingové kampaně apod. Potencionální kupec si také díky kontaktům na doda-vatele může vytvářet prakticky jakékoli nové náramky a vždy tak může jít s dobou.

Součástí prodeje je:

  • Internetový obchod
  • Doména Liondeco.cz (předplacená do konce roku 2020)
  • Know-how
  • Veškeré kontakty na dodavatele (minerálních kamenů / nerezových destiček s logem, které jsou na každém náramku)
  • Předání přesnéého postupu na výrobu náramků
  • Spojení na dodavatele dárkových pytlíčků
  • Skladová zásoba v hodnotě cca 20 000Kč - minerální kameny, Swarovski elements = symboly používané na náramcích
  • Profesionální produktové a lifestylové fotografie, které dosud nebyli nikde použity
  • Profily na sociálních sítích : Facebook a Instagram
  • V případě zájmu zaškolení v oblasti:
  • Facebook/Instagram reklamy - jaké kampaně používat a jaké naopak ne,
  • Práce s facebookem, Pixelem,
  • Vlastní publiky,
  • Konverzní kampaně,
  • Dynamický remarketing atd.

V závěru si ještě neodpustím lehce narcistickou poznámku, nicméně jsem brutální perfekcionista, který řeší každý háček, každou mezeru, každé odsazení odstavce atd. a i z tohoto hlediska si mys-lím, že může e-shop nabídnout velkou hodnotu. Vše je na něm dotaženo na sto procent, ať už se jedná o popisy produktů, různé další sekce, fotografie atd. Je připraven reprezentovat luxusní mód-ní značku tak, jak by měl. Další devizu spatřuji v tom, že jsem se po celou dobu fungování snažil budovat opravdový lovebrand.

Vyhověl jsem zákazníkům s reklamacemi, dával si opravdu záležet na každém e-mailu atd., takže firma má velmi dobré jméno, hodnocení na sociálních sítích a renomé - byť třeba ne desetitisícový organický dosah. Součástí mé nabídky tedy je zdravá značka s velmi dobrými ohlasy.

Důvod nabídky

Bohužel se potýkám s problémem, se kterým jsem se potýkal po celou dobu - nedostatek času. Navíc se budu v následujících měsících pravděpodobně velmi pohybovat v cizině. Chci e-shop pro-dat někomu, kdo jej bude vést kvalitně, svědomitě a s péčí. O návratnost vaší investice podle mého nemusíte mít starost, jen za zhruba 3 týdny Vánoční kampaně e-shop vygeneroval čistý zisk cca 50 000 Kč, a to nebyl z marketingového hlediska ani zdaleka dotažen k dokonalosti.

O nabídky prosím pouze vážné zájemce. Cena nemusí být definitivní, na všem se dá domluvit.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Know-how
  • Kontakty na dodavatele
  • Produktové fotografie

O majiteli

Jiří Pernica Marketingový manažer

Na e-shopu liondeco.cz pracuji jako marketingový manager, starám se především o Facebook/instagram kampaně.
Lukáš Hudeček/Jiří Pernica

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů