Lan-shop.cz

Investice: 10 000 000 Kč bez DPH Nabízený podíl  %

Krátce o projektu

Lan-shop.cz je prodejcem výpočetní techniky a zboží ze souvisejících oborů zaměřeným na profesionály, nadšence a podnikové nákupčí. Klientela začíná u soukromých osob,...

Hodnota e-shopu

10 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

56 500 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

lan-shop.cz s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

1 102 000 UN

O projektu

Lan-shop.cz je prodejcem výpočetní techniky a zboží ze souvisejících oborů zaměřeným na profesionály, nadšence a podnikové nákupčí. Klientela začíná u soukromých osob, pokračuje přes malé podniky, školy, obce a města a končí u největších podniků a institucí v ČR. Ukázky referencí jsou patrné na titulní stránce shopu a je možno je na dotaz upřesnit.

Rozsah nabízeného zboží přes 60 000 položek uspokojí i náročné profesionální uživatele, kterým běžné obchody nestačí. Ročně je vyřizováno přes 20 000 zakázek. Firma disponuje více než 4 000 uživatelskými recenzemi na Heuréce s průměrným hodnocením 95%, což dokládá spokojenost zákazníků. Činnost firmy je po 12 letech provozu stabilizovaná a bez zásadních problémů.

Firma disponuje webem na bázi Python/Django, postaveným dle SEO zásad. Web umožňuje filtraci zboží podle stovek výrobců a kategorií a podle tisíců technických parametrů. Web je plně responzivní a umožňuje tedy snadný nákup nejen z počítače, ale také z tabletu a mobilu. Fulltextové vyhledávání je vysoce výkonné a je řešeno vyhledávacím strojem Apache SOLR.

Z hlediska e-mailového marketingu je realizována 2x týdně rozesílka na cca 50 000 adres, a to pomocí vlastního redakčního systému a e-mailového serveru. Odesílání je výhradně na adresy registrovaných zákazníků. Dále web disponuje subsystémem diskusí a recenzí, což zvyšuje množství originálního obsahu na webu. Jedná se o desítky tisíc příspěvků. Externí marketing je řešen přes kampaně na Heuréka, Zbozi.cz, Adwords a Sklik.

Originální obchodní metoda spočívá v napojení na 15 hlavních IT distribucí v ČR. I s menším množstvím vlastních skladových zásob je možno docílit extrémně širokého sortimentu. Vlastní komplexní informační systém podporuje veškeré obchodní procesy. Například se jedná o správu katalogu, cenové kalkulace, nákup, prodej, vykrývání objednávek, skladové operace, vazby na dopravce atd.

Součástí firmy je kolektiv pracovníků vykonávajících s podporou informačního systému veškeré obslužné činnosti jako, nákup, prodej, předprodejní a poprodejní produktovou podporu, expedici, správu katalogu, správu systému atd. Běžný rutinní provoz funguje profesionálně bez účasti majitele/vedení.

Důvod nabídky

I přes dlouhodobý stabilní provoz firmy je patrný určitý nevyužitý potenciál. Pro firmu by bylo vhodné, aby posílila oblast marketingu, propagace a PR. I přes kvalitní služby a šíři nabídky, není e-shop dostatečně znám široké veřejnosti. Byla by tedy velmi žádoucí součinnost partnera se zkušenostmi v marketingu, propagaci a PR a možností v této oblasti investovat. Cílem by bylo posunout obrat na vyšší úroveň a generovat odpovídající zisk.

I přes to, že se jedná o střední shop, zdá se, že jeho velikost není na trhu dostatečná. Druhou možností by tedy bylo začlenění shopu do větší obchodní skupiny pro získání tržní síly. Mohlo by se jednat o skupinu firem z oblasti IT distribuce a prodeje, nebo skupinu firem z oblasti ecommerce. Kromě zmíněné tržní síly by bylo možno získat také provozní úspory při sdílení některých činností a know-how.

Potenciální investor může získat jak minoritní, tak i majoritní podíl. Výše uvedený objem investice je pouze orientační a předpokládá se, že by byl předmětem jednání.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Kamenná prodejna
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích

O majiteli

Vladimír Výborný ředitel/jednatel

Vladimír Výborný vystudoval obor technická kybernetika na Západočeské univerzitě. Má více než 30 let zkušeností s vedením firem prodávajících výpočetní techniku. Z toho posledních 12 let formou e-shopu. V posledních letech patří k jeho pracovní náplni kromě běžného vedení firmy také problematika online marketingu, analýzy obchodních procesů e-shopu, řízení kvality a spolupráce s programátory na tvorbě informačních systémů pro online prodej a další. Dorozumí se anglicky a česky.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů