Kidscool.cz

nový
Prodej: 400 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

K prodeji eshopu mne nevedou špatné výsledky a ekonomická nedostatečnost, ale právě jeho postupný růst. Eshopovému prodeji se věnuji již dvanáctým rokem. Za tu dobu prošlo mýma...

Hodnota e-shopu

400 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

523 000 Kč

EBITDA za poslední rok

360 000 Kč

Stáří e-shopu

1 až 2 roky

Majitel e-shopu

Veronika Walterová

Návštěvnost za poslední rok

58 000 UN

O projektu

K prodeji eshopu mne nevedou špatné výsledky a ekonomická nedostatečnost, ale právě jeho postupný růst. Eshopovému prodeji se věnuji již dvanáctým rokem. Za tu dobu prošlo mýma rukama několik eshopů, vyzkoušela jsem si několik obchodních strategií, některé byly méně úspěšné, některé více. Současná podoba eshopu je v provozu přibližně rok, je postavena a aktualizována podle posledních trendů on-line nakupování.

Současný koncept prodeje je postaven na prodeji převážně skladového zboží, jež tvoří cca 95 % celé nabídky a položek, které jsou zhotoveny na základě objednávky. Vše je cíleno tak, aby nebyly potřeba velké skladové prostory a nevznikaly zbytečné náklady jak za pronájem, tak i případně za zaměstnance. Tento " krok" se mi nyní zhodnotil i ve směru ceny za dopravu, neboť poté, co Česká pošta přešla na ocenění balíku ne podle váhy, ale podle rozměru, mne tento jejich krok nijak nezabrzdil, neboť většinu balíčků lze zaslat jako doporučenou zásilku. Současný sklad je cca 15m2, což odpovídá jednomu většímu sklepu či garáži.

Specializací obchodu jsou potřeby pro oslavy narozenin od nejmenších až po "100 leté", svateb, rozluček se svobodou a nejrůznějších párty. Dále velký poměr nabídky tvoří nástěnné a podlahové dekorace, trika s vlastním potiskem a samolepky na auto. Zaměřili jsme se rovněž i na bezpečnost v oblasti "vidět a být viděn", takže máme v nabídce velké množství reflexních prvků. V Eshopu je i doplňkový prodej různého sortimentu.

Eshop je vhodný a stavěný k dalšímu růstu, na který už v současné době opravdu nestačím, což si myslím je velká škoda jeho potenciál nevyužít. Mám spoustu nápadů, ale nestačím se jim věnovat. Ráda bych eshop "předala" někomum, kdo do něj dá také kus srdce.

Co se týká dodavatelů, zde nejsme vázáni žadným českým dodavatelem konečných produktů, proto jsou naše marže poměrně vysoké - v průměru kolem 60% a více.

Za mne drobnou nevýhodou je delší doba dodání zboží na sklad od dodavatelů, kteří jsou převážně z alliexpresu, ale máme se všemi, se kterými udržujeme obchodní vztah, velmi dobré a mnohokrát prověřené zkušenosti.

Eshop je nutno převzít i se skladovými zásobami, které je nutné průběžně dle prodeje doplňovat, jinak nelze tento koncept udržet.

Cena za eshop je kompletní včetně zboží. Vhodné jak pro začínající, tak zkušené podnikatele, nebo pro nadšence jako já.

Eshop je nenáročný na obsluhu, k vyřízení administrace a objednávek stačí 1 hodina denně s odměnou čistého zisku cca 20-27 tis/měsíčně

Pokud potřebujete více info, pište na email.

Důvod nabídky

K prodeji přistupuji velmi nerada, ale po dlouhém váhání a zvažování, zda prodat nebo ne, přeci jen zvítězila "zodpovědnost" nad tím, co mne baví a u čeho bych mohla trávit všechen volný čas. No a to je právě kámen úrazu. Eshop jsem si vyladila nejprve pro sebe, jenže do toho přišla před necelým rokem velmi zajímavá pracovní příležitost, která se neodmítá, a tak jseme začala "sedět na dvou židlích." Ne že by se to nedalo sloučit, ale přeci jen čas je dnes velmi drahý, a kdo má děti ví, o čem mluvím. Teprve až na tlak rodiny jsem přistoupila k tomuto kroku. Jsem totiž i matkou 3 dětí, v rozmezí 6-11 let. Tatínek funguje skvěle, ale máma je máma a děti nebudou malé napořád, a čekat, až bude mít máma více času, nebo že dovolená bude skutečně dovolená a ne pracovní dovolená. Jak jsem již psala, mě to baví, ale uvedomuji si, že děti rostou a potřebují mne. A i já si říkám, že bych měla být více mámou než podnikatelkou a zaměstnancem v jedné osobě.

No pak bych si také prý měla někdy udělat čas i jen sama na sebe a naučit se odpočívat (mají pravdu, to je něco, co neznám, i když nechybí mi to, ale zdravotní problémy už se hlásí). V práci trávím 11 hodin denně + práce na eshopu. Ta samozřejmě není tak náročná, neboť k vyřízení emailů a objednávek stačí denně max. 1 hodina. Jenže ostatní "volný čas" dělím mezi rodinu a další prácí na eshopu, kdy se snažím pořád o vyhledávání nových položek k prodeji tak, aby nákup vs. prodej byl pro obě strany zajímavý.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích

O majiteli

Veronika Walterová majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů