Justliving.cz

nový
Prodej: 39 950 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízíme k prodeji eshop s luxusním nábytkem, dekoracemi a osvětlením. Eshop je napojen na dodavatele formou přeposílání objednávek a velkoobchodních cen. Průměrná marže 35-40 %,...

Hodnota e-shopu

39 950 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 150 000 Kč

EBITDA za poslední rok

249 900 Kč

Stáří e-shopu

3 až 4 roky

Majitel e-shopu

General Stores s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

Nabízíme k prodeji eshop s luxusním nábytkem, dekoracemi a osvětlením. Eshop je napojen na dodavatele formou přeposílání objednávek a velkoobchodních cen. Průměrná marže 35-40 %, doba dodání 7-10 dnů. Prodeji nábytku se věnujeme od roku 2014 a zpracovali jsme objednávky v hodnotě více než 8 mil. Kč.

O historii firmy
Od roku 2011 fungujeme jako reklamní agentura (aktuální reference na UlovZakaznika.cz). Následujícího roku jsme se rozrostli o provoz několika vlastních e-shopů. Začínali jsme s dovozem a prodejem pánské módy, následovalo sportovní vybavení a potřeby a v poslední řadě nábytek a dekorace. Za dobu našeho působení jsme zpracovali více než 16 000 objednávek v celkové hodnotě více než 29 mil. Kč. Viz naše prezentace na Work24.cz. Od roku 2015 investujeme kapitál získaný online prodejem do našeho nového zaměření a to je rekonstrukce a pronájem bytových jednotek u nás v Berouně a okolí viz DOMIA.cz. Tato divize nás finančně, časově a organizačně natolik zaměstnává, že jsme se rozhodli provoz e-shopů opustit a nabídnout naše domény, projekty, know-how a vše s tím spojené k prodeji.

Součást nabídky

  • Převod domény JustLiving.cz (v případě zájmu i ForHouse.cz)
  • převod hostingu včetně CMS (vlastní řešení, bez dalších poplatků) a plně funkčního eshopu s individuálním designem, veškerým obsahem a databází produktů
  • změna fakturačních a kontaktních údajů na Vaše
  • předání emailových adres
  • předání přístupů do administrace webu, školení na správu administrace
  • napojení na srovnávače cen a sociální sítě
  • aktualizace systému pro GDPR
  • napojení na dodavatele zboží (více než 3 000 produktů)
  • kompletní know-how pro správu a rozvoj eshopu
  • kředání databáze cca 15 000 emailů na zákazníky
  • možnost postupného předávání a zasvěcování do správy eshopu formou krok za krokem (konzultace každý týden, společné sestavování plánu a dalšího postupu) po celou dobu prvního roku
  • garance dosažení obratu nebo návratnosti investice. Vše specifikováno v kupní smlouvě od advokáta

Informace o sortimentu:

  • počet dodavatelů: 2 hlavní dodavatelé (sériový nábytek a zakázková výroba). Další 3 kontakty na nové dodavatele, zatím neaktivní na eshopu
  • počet produktů: více než 3 000
  • způsob napojení dodavatelů: XML feed nebo ruční plnění
  • způsob prodej: Dropshipping, přeposílání objednávek, velkoobchodní ceny
  • nutnost skladu: Ne
  • dodání zboží: do7-10 dnů u sériového nábytku, 1-2 měsíce u zakázkové výroby
  • marže na zboží: 35-45%

Složení sortimentu:

    Čalouněné luxusní postele a sedací soupravy s vlastní konfigurací dle přání zákazníka (materiál, barva), kulaté postele, noční stolky, křesla, sedačky, taburety, konferenční stolky, jídelní stoly, barové stoly, židle, lavice, dekorační předměty, svícny, vázy, sošky, věšáky, odpadkové koše, obrazy, zrcadla, lampy, psací stoly, kancelářský nábytek apod.

Co obnáší provoz eshopu:

  • komunikace se zákazníkem po emailu a telefonu
  • vyřizování objednávek a komunikace s dodavateli
  • správa sortimentu (přidávání a úprava produktů, cenová politika, slevy, informace apod.)
  • tvorba unikátního textového obsahu pro návštěvníka i vyhledávače tj. příspěvky do blogu, popisky produktů, rady, tipy apod.
  • propagace eshopu pomocí PPC kampaní, srovnávačů cen, sociálních sítích, získávání lepších pozic ve vyhledávačích, linkbuilding, rozesílání newsletteru apod.

Jak probíhá zpracování objednávky:

  • Zákazník provede objednávku na eshopu. Automaticky zákazníkovi odchází potvrzení objednávky do emailu. V případě že objednávka obsahuje větší zboží (neplatí pro drobný sortiment a dekorace) obdrží zákazník spolu s emailem zálohovou fakturu na 50 nebo 100% z ceny objednávky.
  • Zboží objednáte online u dodavatele a zaplatíte z již přijaté zálohy. Produkty neobjednáváte po jednom kusu, ale kompletujete objednávky například za 3-5 dnů (úspora na dopravě).
  • Objednané produkty Vám dorazí ze zahraničí paletovou přepravou na Vaši adresu. V systému vygenerujete faktury, štítky pro dopravce a přidáte je k jednotlivým produktům a objednáte svoz u dopravce.
  • Označené balíčky předáte na dopravce (Geis) a rozešlete na zákazníky. Zbylých 50% z ceny produktu předává zákazník při převzetí. Peníze získáte na účet od dopravce.

Měsíční náklady:

  • doména a hosting: 50 Kč/měsíčně (Wedos.cz)
  • programátor: 500 Kč
  • grafik: 500 Kč
  • copywriter: 2 000 Kč
  • PPC kampaně a propagace: 2 000 Kč
  • Celkem: 5 050 Kč/měsíčně

Časová náročnost na správu eshopu:

  • telefonní a emailové komunikace se zákazníky:0:30 h/týden
  • objednávání zboží u dodavatele: 0:30 h/týden
  • odesílání zboží: 2 h/týden
  • další agenda: 2 h/ týden
  • Celkem: 5 h/ týden

Kalkulace průměrného zisku:

  • roční hodnota objednávek: 1 150 000 Kč
  • úspěšně zpracováno 76 % objednávek tj. hodnota: 690 000 Kč
  • průměrná marže 45% tj. 310 500 Kč
  • po odečtení ročních nákladů tj. 310 500 Kč – 60 600 Kč = 249 900 Kč
  • průměrný měsíční zisk: 20 825 Kč

Co je předmětem nabídky

  • Doména

O majiteli

Štěpán Kadlec Obchodní zástupce

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů