Goorganic.cz
Krátce o projektu
Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou, který je 4 roky starý, zaběhnutý e-shop s vlastními sklady a plnými napojeními na...
Hodnota e-shopu
2 100 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 025 000 Kč
EBITDA za poslední rok
349 000 Kč
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Veronika Lonská
Návštěvnost za poslední rok
130 000 UN
O projektu
Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou, který je 4 roky starý, zaběhnutý e-shop s vlastními sklady a plnými napojeními na některé dodavatele (možno napojit i plně, dodavatelé jsou otevřeni i těmto formám spolupráce).
Koupen byl jako doplněk k e-shopu Ladybio.cz, kterému se chci nadále naplno věnovat na 100%.
Vracející se zákazníci tvoří 20 % tržeb, e-shop nabízí zajímavou průměrnou hodnotu objednávky (+-1000 Kč) a velmi jednoduše přes feed je napojitelný na nekonečné množství dodavatelů = není třeba držet sklad! Celkem je ručně zalistováno s unikátními SEO popisky (na e-shopu pracovaly celkem 4 copywriterky dva roky) přes 3000 unikátních SKU a při plné skladovosti je zde násobný potenciál obratu. Natextováno 108 značek od cca 70 dodavatelů. Potenciál EKO trhu je však násobný - tedy je možno domluvit se s dalšími a projekt rozjet opravdu ve velkém. Přidání dalších produktů přes feed je jednoduché (zaškolíme). Další produkty v případné expanzi jednoduše přidáte na pár kliků díky jednoduchému vložení přímo z e-shopu dodavatele nebo importem. S dodavateli jsou vyjednány nadstandardní dodací podmínky a s většinou udržujeme pravidelný a osobní kontakt.
Produkty je možné držet jak skladem, tak i na feedovou dostupnost dodavatele a sklad tak nedržet téměř žádný.
Průměrná marže na zboží je 35%
Obrátkovost projektu je vyladěná aktuálně do detailu tak, aby nebylo třeba držet vysoké sklady.
Spolu s webovkami dostanete v rámci této nabídky:
- Doména www.goorganic.cz
- Skladové zásoby na klíčových produktech - v hodnotě minimálně 100 000 Kč bez DPH v den prodeje (nicméně je volitelné, již nedokupujeme zásoby, takže je možné, že sklad bude nově na vás)
- Loga, grafický manuál, barevnosti, fontů
- Databáze klientů = 6000 živých kontaktů
- Napojení na:
- Google Analytics
- Zboží.cz
- Heureka.cz
- Glami.cz
- Firmy.cz
- Google firmy
- Napojení na Sklik + Adword - aktivní brandové kampaně, vč. kontaktu na agenturu, kterou můžete (ale nemusíte využít). Kampaně se téměř neobnovují, vše je nastaveno.
- Know-How
- Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
- Propojení s marketingovými experty
- Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
- Účty na sociálních sítích:
- Facebook - FB: sleduje 1780 Kontaktů, napojen celý obchod = dvojnásobná prodejní plocha. V rámci FB 3-4x do týdne nový post, který nese kvalitní návštěvnost
- Kontakty na dodavatele
- Mailing systém Ecomail vč. veškerých našich automatizací a šablon pro marketing
- E-mailové šablony
- Dárkové poukazy
- Kontakty na přepravce
- Kontakt na účetní firmu
- Úpravy vzhledu na míru
- E-shop krásně postavíte na samotném organicu (v Magazínu máme 35 článků), ale lze i na výkonnostním marketingu (velká výhoda - lze růst)
- Facebook business účet - nastavený retargeting, akviziční kampaně, plné propojení s mailingem, messengerem, objednávkami
- Napojení na Money S3
- Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
- Platby přes:
- Gopay
- Mall Pay
- Heuréka Košík
- Napojení na:
- Mall.cz
- Mall.sk
- Mall.pl
Součástí nabídky je záruka doživotní nadstandardní marže všech produktů z Ladybio.cz, které jsou kompletně zalistované i na Goorganic.cz !!!
Možné napojit na Etsy, Aukro, Alza
Cílit lze na následující klientelu:
- Zero Waste / Bezobal
- Vegan
- Sportovci
- Eko domácnost
- BIO potraviny
Tento sortiment je na vzestupu, trend, v rámci e-commerce, která tvoří meziroční nárůst v ČR +15 %, roste segment BIO a ekologických udržitelných produktů tempem 30 procent ročně (viz. např. zde: https://www.jsmesoucasticeska.cz/trh-s-bio-roste-rocne-o-30-procent/ či zde https://www.lovime.bio/wp-content/uploads/2019/01/Cesky_trh_s_biopotravinami_2007.pdf).
E-shop je plně automatizován, včetně veškerých procesů v marketingu (předáme), v backoffice, je tvořen tak, aby byl co nejovladatelnější a nejefektivnější. Nákupní proces zákazníka i marketing je tvořený na základě historických dat. E-shop je plně personalizován na míru zákazníkovi, což zvyšuje finální hodnotu konverze (výkonnostní kanály, UX, produkty). E-shop je také možné nastavit díky doplňkům na "autopilota" a vyřizovat objednávky téměř automaticky. V případě zájmu velmi rádi zaškolíme a pomůžeme v začátcích.
Návratnost investice do e-shopu je 3 roky při plném provozu. Při plném provozu je roční obrat e-shopu 5-6 mil. Kč (plný provoz = zapnout naše připravené kampaně a produkty skladem - buďto fyzicky naskladnit nebo se domluvit s dodavateli na dropshippingu). Většina produktů, které drží obrat, má DPH 15%.
Možné zakoupit ihned a převést ihned po zaplacení kupní ceny a podepsání kupní smlouvy u právníka. Nejedná se o prodej firmy, obsahem kupní smlouvy je "prodej webu".
E-shop je aktuálně uzavřen, pečlivě zakonzervován a připraven k prodeji.
Důvod nabídky
Rozhodla jsem se konsolidovat portfolio e-shopů a odprodat sekci přírodních potravinových doplňků v podobě Goorganic.cz a věnovat se naplno svému prvnímu projektu, e-shopu Ladybio.cz, který je starší a nepoměrně větší, a jeho velkoobchodní síti. Tvoříme v rámci tohoto projektu nové výrobky a ráda bych se již zaměřila pouze na ně. Jedná se o luxusní přírodní kosmetiku a intimní pomůcky pro ženy. Goorganic je koncipován jako multibrand a je orientován více na unisex.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Know How
- Napojení na Mall.cz
- Napojení na Mall.sk
- Napojení na Mall.pl
- Napojení na Amazon
- Napojení na Money S3
- Databáze 6500 živých kontaktů
- Kontakty na dodavatele
- Loga, grafický manuál, fonty
- E-mailové šablony
- Dárkové poukazy
- Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
- Propojení s marketingovými experty
- Heureka.cz
- Glami.cz
- Heureka.sk
- Zboží.cz
- Ads
- Sklik
- Firmy.cz
- Google firmy
- Průměrná marže 55%
- Kontakty na přepravce
- Kontakt na účetní firmu
- Úpravy vzhledu na míru
- Platby přes Gopay
- Mall Pay
- Heuréka Košík