Goorganic.cz

shoptetnový
Prodej: 2 100 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou, který je 4 roky starý, zaběhnutý e-shop s vlastními sklady a plným napojením na...

Hodnota e-shopu

2 100 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

3 025 000 Kč

EBITDA za poslední rok

349 000 Kč

Stáří e-shopu

4 až 5 let

Majitel e-shopu

Veronika Lonská

Návštěvnost za poslední rok

130 000 UN

O projektu

Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou, který je 4 roky starý, zaběhnutý e-shop s vlastními sklady a plným napojením na dodavatele.
Koupen byl jako doplněk k e-shopu Ladybio.cz, kterému se chci nadále naplno věnovat na 100%.

Vracející se zákazníci tvoří 20 % tržeb, e-shop nabízí zajímavou průměrnou hodnotu objednávky (+-1000 Kč) a velmi jednoduše přes feed je napojitelný na nekonečné množství dodavatelů = není třeba držet sklad! Celkem je ručně zalistováno s unikátními SEO popisky (na e-shopu pracovaly celkem 4 copywriterky dva roky) přes 3000 unikátních SKU a při plné skladovosti je zde násobný potenciál obratu. Natextováno 108 značek od cca 70 dodavatelů. potenciál EKO trhu je však násobný - tedy je možno domluvit se s dalšími a projekt rozjet opravdu ve velkém. Přidání dalších produktů přes feed je jednoduché (zaškolíme). Další produkty v případné expanzi jednoduše přidáte na pár kliků díky jednoduchému vložení přímo z e-shopu dodavatele nebo importem. S dodavateli jsou vyjednány nadstandardní dodací podmínky a s většinou udržujeme pravidelný a osobní kontakt.

Produkty je možné držet jak skladem, tak i na feedovou dostupnost dodavatele a sklad tak nedržet téměř žádný.
Průměrná marže na zboží je 35%

Obrátkovost projektu je vyladěná aktuálně do detailu tak, aby nebylo třeba držet vysoké sklady.

Spolu s webovkami dostanete v rámci této nabídky:

  • Doména www.goorganic.cz
  • Skladové zásoby na klíčových produktech - v hodnotě minimálně 100 000 Kč bez DPH v den prodeje (nicméně je volitelné, již nedokupujeme zásoby, takže je možné, že sklad bude nově na vás)
  • Loga, grafický manuál, barevnosti, fontů
  • Databáze klientů = 6500 živých kontaktů
  • Napojení na:
  • Google Analytics
  • Zboží.cz
  • Heureka.cz
  • Glami.cz
  • Firmy.cz
  • Google firmy
  • Napojení na Sklik + Adword - aktivní brandové kampaně, vč. kontaktu na agenturu, kterou můžete (ale nemusíte využít). Kampaně se téměř neobnovují, vše je nastaveno.
  • Know-How
  • Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
  • Propojení s marketingovými experty
  • Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
  • Účty na sociálních sítích:
  • Facebook - FB: sleduje 1780 Kontaktů, napojen celý obchod = dvojnásobná prodejní plocha. V rámci FB 3-4x do týdne nový post, který nese kvalitní návštěvnost
  • Instagram
  • Kontakty na dodavatele
  • Mailing systém Ecomail vč. veškerých našich automatizací a šablon pro marketing
  • E-mailové šablony
  • Dárkové poukazy
  • Kontakty na přepravce
  • Kontakt na účetní firmu
  • Úpravy vzhledu na míru
  • E-shop krásně postavíte na samotném organicu (v Magazínu máme 35 článků), ale lze i na výkonnostním marketingu (velká výhoda - lze růst)
  • Facebook business účet - nastavený retargeting, akviziční kampaně, plné propojení s mailingem, messengerem, objednávkami
  • Napojení na Money S3
  • Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
  • Platby přes:
  • Gopay
  • Mall Pay
  • Heuréka Košík
  • Napojení na:
  • Mall.cz
  • Mall.sk
  • Mall.pl

Součástí nabídky je záruka doživotní nadstandardní marže všech produktů z Ladybio.cz, které jsou kompletně zalistované i na Goorganic.cz !!!
Možné napojit na Etsy, Aukro, Alza

Cílit lze na následující klientelu:

  • Zero Waste / Bezobal
  • Vegan
  • Sportovci
  • Eko domácnost
  • BIO potraviny

Tento sortiment je na vzestupu, trend, v rámci e-commerce, která tvoří meziroční nárůst v ČR +15 %, roste segment BIO a ekologických udržitelných produktů tempem 30 procent ročně (viz. např. zde: https://www.jsmesoucasticeska.cz/trh-s-bio-roste-rocne-o-30-procent/ či zde https://www.lovime.bio/wp-content/uploads/2019/01/Cesky_trh_s_biopotravinami_2007.pdf).

E-shop je plně automatizován, včetně veškerých procesů v marketingu (předáme), v backoffice, je tvořen tak, aby byl co nejovladatelnější a nejefektivnější. Nákupní proces zákazníka i marketing je tvořený na základě historických dat. E-shop je plně personalizován na míru zákazníkovi, což zvyšuje finální hodnotu konverze (výkonnostní kanály, UX, produkty). E-shop je také možné nastavit díky doplňkům na "autopilota" a vyřizovat objednávky téměř automaticky. V případě zájmu velmi rádi zaškolíme.

Návratnost investice do e-shopu je 3 roky při plném provozu. Při plném provozu je roční obrat e-shopu 5-6 mil. Kč (plný provoz = zapnout naše připravené kampaně a produkty skladem - buďto fyzicky naskladnit nebo se domluvit s dodavateli na dropshippingu). Většina produktů, které drží obrat, má DPH 15%.

Možné zakoupit ihned a převést ihned po zaplacení zálohy ve výši 75% a podepsání kupní smlouvy u právníka. Zbytek je možný rozložit do 6 splátek do 6 měsíců. Jelikož se nejedná o prodej firmy, obsahem kupní smlouvy je "prodej závodu".

E-shop bude do posledního dne provozován řádně a pečlivě, nedojde k žádnému poklesu prodeje a vy pouze převezmete prodej.

Důvod nabídky

Rozhodla jsem se konsolidovat portfolio e-shopů a odprodat sekci přírodních potravinových doplňků v podobě Goorganic.cz a věnovat se naplno svému prvnímu projektu, e-shopu Ladybio.cz, který je starší a nepoměrně větší, a jeho velkoobchodní síti. Tvoříme v rámci tohoto projektu nové výrobky a ráda bych se již zaměřila pouze na ně. Jedná se o luxusní přírodní kosmetiku a intimní pomůcky pro ženy. Goorganic je koncipován jako multibrand a je orientován více na unisex.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Know How
  • Napojení na Mall.cz
  • Napojení na Mall.sk
  • Napojení na Mall.pl
  • Napojení na Amazon
  • Napojení na Money S3
  • Databáze 6500 živých kontaktů
  • Kontakty na dodavatele
  • Loga, grafický manuál, fonty
  • E-mailové šablony
  • Dárkové poukazy
  • Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
  • Propojení s marketingovými experty
  • Heureka.cz
  • Glami.cz
  • Heureka.sk
  • Zboží.cz
  • Ads
  • Sklik
  • Firmy.cz
  • Google firmy
  • Průměrná marže 55%
  • Kontakty na přepravce
  • Kontakt na účetní firmu
  • Úpravy vzhledu na míru
  • Platby přes Gopay
  • Mall Pay
  • Heuréka Košík

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Bc. Veronika Lonská Majitelka

V sortimentu BIO produktů a zejména přírodní kosmetiky jsem začala podnikat v roce 2013. Za tu dobu jsem založila e-shop Ladybio.cz, která je aktuálně mojí vlajkovou lodí. Věnovala jsem se propagaci menstruačních kalíšků, přírodní dekorativní kosmetiky a přírodních barev na vlasy. Kromě e-shopů se věnuji se svým týmem distribuci přírodní kosmetiky.

Zájemcům ráda sdělím více informací. Mohou mě kontaktovat přímo na e-mailu lonska.veronika@gmail.com nebo na telefonním čísle 731 067 977. Schůzka možná po domluvě.

Sídlíme v Hradci Králové.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů