Fonso.cz
Krátce o projektu
E-shop jsem vytvořil v roce 2020, ještě na fyzickou osobu podnikající. Začátkem letošního roku přešel pod režim s.r.o. Sortiment e-shopu je poměrně úzký (hodiny, hodinky, šperky),...
Hodnota e-shopu
50 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
270 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
3 až 4 roky
Majitel e-shopu
AA Corporate group s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
6 000 UN
O projektu
E-shop jsem vytvořil v roce 2020, ještě na fyzickou osobu podnikající. Začátkem letošního roku přešel pod režim s.r.o. Sortiment e-shopu je poměrně úzký (hodiny, hodinky, šperky), nicméně dává velký prostor pro další růst a rozšíření. Nyní jsou v něm aktivní 2 dodavatelé s dobrými vztahy (napojení xml, nákup na splatnost, atd), se 2 dalšími mám aktivní kontakt (v minulosti jsem s nimi spolupracoval). Zboží čítá cca 4000 ks skladem k okamžité expedici od dodavatele + dalších 6000 ks s dobou dodání cca 21 dní. Průměrná marže na objednávku cca 35 %. Průměrná hodnota objednávky je cca 1300 Kč. Odhadovaná návratnost investice již nadcházející sezónu (říjen-listopad).
Po celou dobu jsem obsluhoval e-shop sám včetně všech nastavení, přizpůsobení atd. Řešení je snadné, intuitivní, pokud by byla potřeba, můžu být v začátcích nápomocen. E-shop má samozřejmě webmastera, pokud je problém, který vyžaduje odborné znalosti.
Souhrn základních informací:
- Doména – WEDOS webhosting+webmail
- E-shop běží na platformě Upgates, tarif gold (možno měnit tarif za provozu bez vázanosti, dle aktuální potřeby)
- Kontakty na dodavatele ANO, komunikace prostřednictvím e-mailu
- Databáze zákazníků ANO, 300+
- Skladové zásoby v hodnotě 10.000 Kč
- Pomoc s obsluhou v začátku
- Účet na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Sklik
- Propojení s Google Ads, Analytics, Google Search Console, Collabim – ANO
- Propojení s platební bránou – ANO, Comgate
- Napojení na dopravce (příp. účty/smlouvy) – Zásilkovna a DPD
- Kamenná prodejna – NE
- S.r.o. – v ceně ANO. IČ 17932254
- Cena bez s.r.o. 30 000,- Kč bez DPH.
Důvod nabídky
Nedostatek času na řádnou péči o e-shop - tzn. sociální sítě, marketing, oslovování nových dodavatelů atd.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení