Ferwer.cz

Prodej: 1 649 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Moderní e-shop zaměřený na ekologické, udržitelné a etické boty a doplňky. Původní projekt www.toshelf.cz vznikl v roce 2015 a od začátku letošního roku jsme se transformovali na...

Hodnota e-shopu

1 649 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

5 000 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

3 až 4 roky

Majitel e-shopu

Topshelf s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

381 000 UN

O projektu

Moderní e-shop zaměřený na ekologické, udržitelné a etické boty a doplňky. Původní projekt www.toshelf.cz vznikl v roce 2015 a od začátku letošního roku jsme se transformovali na www.ferwer.cz. Důvodem byla starší technologie a ne úplně uspokojující konverzeschopnost webu (0,4-0,7 %). Nový web je optimalizován ve všem, co je možné, a proto se pohybujeme okolo 2 %. Zboží je velice zajímavé a značka Inkkas je už v ČR dobře známá a ferwer.cz je jediné místo, kde jí pořídíte.

Tímto nabízíme k prodeji:

  • Eshop - Eshop je optimalizován dle posledních standardů, a to z hlediska rychlosti načítání, tak i z hlediska uživatele. Obsahuje veškerá nutná napojení. Export objednávek dopravcům, platební systémy Gopay, Twisto či QR platba bankovním převodem. Komunikaci se zákazníky obstarává messenger - nejpohodlnější způsob pro zákazníky. Web automaticky dopočítává dobu potřebnou pro dodání zboží a prezentuje jí zákazníkovi. Samozřejmostí je i napojení na zbožové srovnávače.
    • Stránky jsou optimalizovány i z hlediska SEO. Tzn. že veškeré podstránky i fotografie mají meta popisky, resp. alternativní popisky u fotek. Vše tvořeno profesionálem v souladu s celkovým konceptem a plánem propagace eshopu. Url adresy jsou upraveny dle posledních standardů vyhledávacích robotů. Filtry jsou indexované, tzn. že nejsou pouze nástrojem pro zákazníky, ale i prostředkem pro vyhledávače k orientaci.
    • Šablona je uzpůsobená i pro mobilní zařízení. Opět je vše stanoveno dle posledních standardů a požadavku vyhledávačů. Mobilní verze je responzivní a "odlehčená". Pro všechny stránky je vytvořená duplicitní verze s menšími obrázky i méně html a java prvky.
  • Sklad - Ten čítá zboží v hodnotě přesahující 800 tisíc. Převažuje značka Inkkas se svou přechodnou a zimní kolekcí.
  • Zákazníky - Hlavní placeným prodejním kanálem je Facebook, jelikož nabízí nejefektivnější způsob představení produktu. Naše cílové skupiny jsou diametrálně odlišné v rozhodování. Jedna hledá unikátní vzhled a barvy, zatím co druhá příběh. Business účet má historii (spend 1,5 mil) a k dispozici i managera, pro rychlé a efektivní řešení problémů. Náš přístup je však komplexní Využíváme i Adwords a Sklik. Zde se zaměřujeme na akvizici ve vyhledávání a remarketing přes obsah.
  • Spolu s e-shopem Vám předáme i naše znalostní v oblasti propagace. Projekt má vysoké ambice, proto i přístup k realizaci tomu dopovídá. Veškeré komunikační kanály na sebe navazuji. Naše fanouškovská základna čitá na 30 tisíc lidí na Facebooku a dalších téměř 3 tisíc na Instagramu. Vše je získáno organicky, bez žádných nákupů. Díky tomu máme k dispozici skupinu lidí, kteří naše značky sledují a dále rozšiřují. Navíc je tato skupina klíčová z hlediska prodejů.
  • Implementovaný je i affiliate program přes CJ.com, givt.
  • Obsahovou podporou pro stránky i SEO je náš blog, kde publikujeme aktuální příspěvky 3 krát za měsíc. V současnosti máme dvě copywriterky, které mají lehce odlišný styl psaní, avšak dohromady tvoří skvělý kontent. Blog je optimalizován pro vyhledávání a díky své struktuře generuje velké množství organických návštěv.
  • Značka - Fair wear, neboli Ferwer vznikal v konzultaci s profesionály na brandy a k dispozici budete mít i manuál jak správně interpretovat hodnoty, případně si je samozřejmě můžete transformovat dle své potřeby.
  • Prodjena - máme k dispozici funkční prodejnu na místě se skvělým poměrem cena/výkon. Je unifikovaně vybavená ve dřevěném stylu.
  • Vizuály - k dispozici budete mít databázi více než tisíce fotek, které jsou z velké částí inhouse produktem.
  • Konatkty - spojíme Vás přímo s dodavateli i s lidmi, kteří doposud udržovali chod podniku (PPC, SEO, Copy, Účetní, Spedice, Fotografka, Sociální sítě, atd.)
  • Velkoobchod - K dispozici máme i kontakty pro velkoobchod, jelikož většinu naších značek zastupujeme exkluzivně. Velkoobchod nebyl z naší strany poslední rok řešen, ale je zde velký potenciál pro transformaci zaměření na tento způsob prodeje.
  • Další projekty - firma vlastní i doménu a web v počátcích pod názvem amazonika.cz, který by se měl zabývat oblečením se stejným motivem jako obuv na ferwer.cz

Projektu bylo věnováno opravdu veškeré úsilí několika lidí, proto upřednostňujeme toho, kdo zachová směr a podstatu projektu. Samozřejmě tím nevylučujeme i zájemce, kteří budou chtít projekt použít jako platformu pro své zboží.

Důvod nabídky

Angažuji se paralelně v dalších projektech, které si žádají celý můj čas a člověk, který poslední 3 měsíce pro mě projekt spravoval, končí.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Kamenná prodejna
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích

O majiteli

Nikolaj Stěpanov CEO

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů