fashioncenter.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Oblečení a doplňky
Krátce o projektu
Internetový obchod založený v roce 2016. Původně jsem se soustředila na prodej módních doplňků prémiových značek – Guess, Calvin Klein, TOMMY HILFIGER. Vlivem změn na trhu a...
Hodnota e-shopu
329 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 425 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Velvet Trading s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
115 161 UN
O projektu
Internetový obchod založený v roce 2016. Původně jsem se soustředila na prodej módních doplňků prémiových značek – Guess, Calvin Klein, TOMMY HILFIGER. Vlivem změn na trhu a vstupu nových hráčů do oblasti onlinu jsem vyselektovala kategorii prémiových slunečních brýlí a brýlových obrub. Na e-shop tvořím specifické fotografie produktů a dokážu s úzkým katalogem zboží vygenerovat velmi zajímavé tržby se skvělými maržemi.
Na eshopu najdete přes 800 hodnocení – zákaznice jsou spokojené a rády se mi vrací.
Aktuálně se zabývám výhradně brýlemi, kategorie doplňků a oblečení tak z e-shopu mizí. Mám velmi dobré dodavatele, s nimiž mám vybudované dlouholeté vztahy.
- Doména – Czechia
- E-shop na platformě Shoptet, tarif Profi, využívané doplňky Retino, Ecomail, Instagram widget, Bannery+, Sticky hlavička, Chatgo, Cizí měny (prodej na SK), hodnocení v detailu produktu, platební brána GoPay, napojení Balíkobot, Dopravci v Balíkobot: PPL, Zásilkovna
- Kontakty na dodavatele -> nabízím exkluzivní kontakt na dodavatele brýlí s nadstandartními vztahy, dále kontakty na další dodavatele brýlí a módních doplňků
- Databáze 9000 zákazníků, mailingový nástroj Ecomail
- V ceně jsou aktuální skladové zásoby – cca 50 ks brýlí, další doplňky.
- Marže: 2022: 51,4 %, 2023: 50,6 %.
- Zisk 2022: 709k CZK
- Pomoc se zaučením a provozem e-shopu – dle dohody
- Účet na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Glami CZ a SK
- Sociální sítě – Facebook – 12k followers , Instagram 3,3k foloowers
- Propojení s Google Ads, Analytics – ano
- Propojení s platební bránou –GoPay
- Podklady pro kampaně/ marketing – přenechávám veškeré produktové fotografie (modely TOP produktů se nemění každou sezónu, ale bestsellery se mohou prodávat dlouhodobě)
Důvod nabídky
Nabídku na můj e-shop jsem se rozhodla zveřejnit, protože vidím velký potenciál v růstu obchodu, ale sama už nemám dostatečný zápal pro vedení e-shopu a poslední rok se e-shopu již věnuji pouze velmi okrajově. Reklamuji pouze na FB, prodávám pouze několik top modelů, utlumil se mailing, nejedou social posty. Obchod si zaslouží někoho, kdo se mu bude věnovat full time.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo