ExtraTrika.cz
Krátce o projektu
E-shop funguje přes 10 let, původně na platformě PrestaShop, poslední 2 roky na Shoptetu. Sortiment tvoří originální trička s nádherným potiskem s „3D efektem“ americké...
Hodnota e-shopu
29 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
18 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Luděk Volejník
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
E-shop funguje přes 10 let, původně na platformě PrestaShop, poslední 2 roky na Shoptetu.
Sortiment tvoří originální trička s nádherným potiskem s „3D efektem“ americké společnosti The Mountain.
Od letošního roku je utlumený marketing a výsledné prodeje jsou čistě z organického vyhledávání.
Aktuálně využívám tarif Shoptetu Basic, automatické párování plateb, placené doplňky:
- Skladové hospodářství
- Související produkty
- Rozšířená objednávka
Velkou konkurenční výhodou je doménové jméno, které je zavedené a v době největší slávy e-shop generoval čistě prodejem triček statisícové obraty. Potenciál tu tedy je.
Součástí prodeje je doména extratrika.cz
Moje marže se pohybovala kolem 50%. Nyní však jen doprodávám skladové zásoby a mám nastavené vysoké slevy.
Součástí nabídky je:
- E-shop na platformě Shoptet
- Skladové zásoby v prodejní hodnotě 34000 Kč bez DPH (jedná se o bavlněná trička s krátkým rukávem, která jsou nyní všechna vidět ve veřejné části e-shopu)
- Balící materiál (PVC obálky na posílání triček)
- Reklamní materiály (magnetky na ledničku s obrázky triček)
- Doména vedená u WEDOSu
- Značka, Logo, grafické podklady od grafika (bannery pro design e-shopu)
- Databáze zákazníků na platformě Shoptet
- Účty na srovnávačích – Heureka, Zboží.cz, Google nákupy
- Propojení s Google Ads, Google Analytics
- Propojení s platební bránou – GoPay
- Napojení na dopravce – Zásilkovna
- Pomoc se zaučením a provozem e-shopu (vysvětlím jak vše nyní fungovalo a doporučím jak může nový majitel pokračovat)
Důvod nabídky
E-shopu jsem se poslední dobou věnoval okrajově a jen doprodával zboží co mám skladem, nabídka motivů i velikostí se tedy pro zákazníky postupně snižovala a tomu odpovídal obrat.
Rád bych e-shop předal do rukou někomu, kdo ze zavedené a oblíbené značky "extra trik" zkusí udělat opět TOP e-shop plný krásných triček, nebo i zakázkového potisku.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- Reklamní magnetky