Esoria.cz

Prodej: 5 000 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Módní značka Esoria zaměřující se na elegantní módu s vyšší přidanou hodnotou. Jedinečnost značky spočívá v jednoduchém a funkčním designu za férové ceny díky přímému...

Hodnota e-shopu

5 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

3 050 000 Kč

EBITDA za poslední rok

3 050 000 Kč

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

Cargo Ventures s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

116 562 UN

O projektu

Módní značka Esoria zaměřující se na elegantní módu s vyšší přidanou hodnotou. Jedinečnost značky spočívá v jednoduchém a funkčním designu za férové ceny díky přímému distribučnímu modelu. Esoria je tak alternativou k luxusním značkám, jejichž ceny výrazně přesahují reálnou hodnotu produktů.

Proč u nás lidé nakupují

  • přehledný a funkční design postavený na minimalismu
  • nadčasové doplňky, které nepodléhají nárazovým trendům
  • autorský design za rozumné ceny (návrhy jsou od českých a slovenských návrhářů)
  • doprava a vrácení zdarma
  • důraz na estetické balení. Balíček je proto takřka k nerozeznání od dárku.

Co je součástí prodeje

  • jasně marketingově koncipovaný brand s vysokou marží, která se pohybuje nad 60 % (jinými slovy zboží běžně prodáváte za 3 a víc násobek nákupní ceny)
  • odladěný eshop s custom made grafikou přímo na míru napojený na systém Simplia.cz (platby, přepravci, účetnictví - vše je plně automatizované);
  • 4 jazykové mutace: CZ, SK, PL, HU + veškeré další důležité domény pro budoucí expanzi .ro, .de, .co.uk, .eu, esoriaprague.com
  • skladové zásoby v hodnotě cca 4 mio Kč bez DPH (vše samozřejmě plně podloženo nákupními doklady z Asie, jde o čisté nákupní ceny); prodejní hodnota těchto zásob v ceníkových cenách je okolo 18 mio. Kč;
  • vlastně návržené sady krabiček
  • návrhy nových kolekcí (šperky, sluneční brýle a kabelka) - stačí pouze předat do výroby včetně vybraných výrobců v Asii (osobně zkontrolováno)

Marketing a obsah

  • odladěné kampaně adwords, sklik a facebook ads
  • brand manuál a obsahový plán
  • velmi bohatý obsah na sociálních profilech (instagram a facebook)
  • občasné PR na menších webech
  • vlastní videa představující kolekce a jednotlivé produkty;
  • vlastní fotografie;
  • blog
  • rozsáhlý seznam influencerů (vlastně vytvořený) + kontakty na již uzavřené spolupráce

Kdo bude ideálním kupcem

  • větší eshop, pro který je další logický krok vytvoření vlastní značky a tím pádem navýšení marže
  • někdo, kdo disponuje finančním zázemím a je schopen eshop rozšířit o další produkty a vertikály
  • celému projektu by pomohlo doplnění portfolia o další produkty, máme dokonce připravené návrhy nových produktů a zajištěnou výrobu v Číně (u osobně prověřených dodavatelů), bohužel do objednávky jednoho druhu je potřeba vždy investovat několik stovek tisíc Kč (zakázková výroba), i když se to dlouhodobě vždy několikanásobně vrátilo, je toto pro nás z hlediska cash-flow neudržitelné

Podpora případného prodeje

  • doporučení, na jaké produkty se zaměřovat a o jaké vertikály značku rozšířit;
  • konkrétní předání know-how na kvalitní a spolehlivé dodavatele v Číně, se kterými máme osobní vztahy; případně zajištění výroby a vývoje produktů nových včetně osobní kontroly kvality v Číně (kde máme osobní zastoupení a více jak 10 let zkušeností)
  • jakékoliv další rozšíření webu včetně grafiky a následná implementace (máme vlastní vývojový tým)
  • jsme schopni zajistit i skladování a distribuci z našich skladů za velmi výhodných podmínek (vhodné pro někoho, kdo nemá a nechce provozovat vlastní eshop)

Obraty a hard data

    Od otevření srpen 2016 do konce roku 2018 máme obrat cca 8 mio. Kč s tím, že MO byl zastoupen ve výši 5 mio a zbytek je VO. Potencionál na zvýšení obratu je výrazný, nicméně bude vyžadovat investici do marketingu, kterou si s ohledem na cashflow nemůžeme dovolit, avšak historická data (vážným zájemcům můžeme poskytnout) ukazují, že se vždy vrátí.

    Jak je vidět z poměru nákupních/prodejních cen, marže jsou velice nadstandardní (produkty se prodávají minimálně za trojnásobek nákupní ceny, často i mnohem více) a poskytují značný prostor pro financování marketingu atd. Nevýhodou je už zmíněná nutnost financovat velké množství zboží na sklad.

Cena

  • jsme realisté a budeme rádi, když případný kupec zaplatí jen hodnotu skladových zásob (v nákupních cenách); vše ostatní od know, přes domény, vytvořený obsah až po samotný brand (web, práce s brandem atd.), do něhož jsme zainvestovali vyšší stovky tisíc a strávili nad ním stovky až tisíce hodin práce, dáváme v podstatě “zdarma”
  • jsme otevření jakékoliv rozumné dohodě, např. i měsíčních splátkách, které si odsouhlasíme
  • prodejní cena je tedy ustanovena na 5 000 000 Kč, za tuto cenu získáte perfektně připravený, plně automatizovaný eshop a zaběhnutou značku, dostatek skladových zásob minimálně na rok dopředu, kompletní know-how a brand, který rozhodně na českém nebo i zahraničním trhu nezapadne. Transfer na nového majitele jsme schopni maximálně zjednodušit, kdy o distribuci se můžeme po dohodě starat my. Nový majitel se může tedy zaměřit především na samotný marketing a celkově značku posunout mnohem dál

Pár slov závěrem

    Celý projekt Esoria prodáváme s nelehkým srdcem, věnovali jsme mu spoustu úsilí a času a je vyústěním našich více jak 10ti let zkušeností, nicméně věříme, že to je jediná správná cesta, jak projekt dál posunout. Na základě historických dat se jedná se o projekt s velmi zajímavým potenciálem, nicméně jeho další posun vyžaduje vklad výraznějšího množství kapitálu, ideálně zhruba ve výši odkupové ceny. Novému majiteli jsme schopni a ochotni poskytnout maximální podporu (ať už se jedná jen o předání know-how nebo užší spolupráci ve formě distribuce a výroby nového zboží). Vhodným kandidátem je ostřílený eshopař s dostatkem kapitálu v zádech a který se nebojí jít vlastní cestou.

Důvod nabídky

  • orientance na jiný projekt - kromě naší privátní značky Esoria provozujeme ještě shipping startup DeliBarry.com, který si žádá maximální focus a nelze síly tříštit. Nicméně po vstupu strategického partnera může Esoria profitovat z budoucí spolupráce, kdy DeliBarry může za velmi rozumných podmínek zajistit distribuci zboží po celém světě (ze skladů v ČR a USA).
  • business náročný na cashflow - marže v tomto odvětví jsou opravdu velmi zajímavé (více níže), bohužel je to vykoupeno negativním cashflow, kdy zboží musíte navrhnout a pak zaplatit dopředu (řádově vyšší stovky tisíc na každý nový produkt a těch potřebujete vždy více), prodávat však budete dlouhé měsíce. Původní investici násobně zhodnotíte, ale trvá to více jak rok, Esoria tudíž potřebuje strategického investora, který bude mít dostatek prostředků nejenom na odkud celého projektu ale i na výrobu nových produktů (kde může těžit ale z toho, že spousta z nich už je navrhnutá)

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích

O majiteli

Robin Holešínský Jednatel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů